piatok, 23. augusta 2013

Primark haul 2 + how to get there?

Takže tu máte už dlhšie spomínané video. Dúfam, ma veľmi neskritizujete. :D

Sorry, the video is in slovak language only.


Ako sa dostanete do Primarku z Bratislavy:
Lístok:
Najvýhodnejšou kombináciou je cesta vlakom s doplatkom na mhd vo Viedni, spiatočný lístok vychádza na 13 eur a doplatok je 4.50. Je to výhodnejšie, lebo takýto lístok na mhd Vám platí 24 hodín a môžete jazdiť všade vo Viedni. Bežný lístok na jednu cestu totiž stojí 2.20, takže sa to naozaj oplatí.
Cesta:
Vystúpite na Hauptbahnhof Wien, zastávka, z ktorej budete cestovať, sa volá Südtiroler Platz a Vašou cieľovou zastávkou bude Floridsdorf S+U. Spojenia si môžete vyhľadať TU, ale tam to naozaj nie je problém, pretože chodia veľmi často a všade máte prehľadné tabule s odchodmi aj smermi spojov.
Na Floridsdorfe sa len vyberiete smerom von k námestiu (alebo aj Franz Jonas Platz) a posledná zastávka napravo je zastávka shuttle busu do G3 shopping centra. Autobus odchádza každú polhodinu a jeho odchody nájdete na konci postu.
Cesta naspäť je úplne rovnaká, takže tú Vám písať nemusím, ale odporúčam si pozrieť vlaky späť do Bratislavy vopred, aby ste tam nemuseli dlho čakať, keď nejaký náhodou zmeškáte. ;)
Dúfam, že som Vám dala dostatok informácií, no a keď tam pôjdete, tak mi napíšte, že čo ste pokúpili! :)

How to get to Primark from Bratislava:
Ticket:
The best combination is a train ticket with an extra fee for public transport in Vienna, the return ticket price is 13 euro and the fee is 4.50. It´s cheaper, because a ticket like this is valid for 24 hours and you can travel wherever you want in Vienna. Ordinary one way ticket 2.20 so it´s really worth it.
Route:
You will get off the train on Hauptbahnhof Wien, the stop´s name is Südtiroler Platz and you will travel to Floridsdorf S+U. You can find the timetable information HERE, but Vienna´s public transportation is not that difficult and there are always accurate boards with departures and destinations.
So when you are on Floridsdorf, you just go out to the square (or Franz Jonas Platz) and the last bus stop on the right is the shuttle bus stop to G3 shopping resort. The bus leaves every 30 minutes and the timetable info is at the end of this post.
The way back is exactly the same, so I won´t write it but I recommend looking up departures of the train to Bratislava in advance so you won´t have to wait when you miss one. ;)
So I hope I gave you enough information and when you will go there please let me know how it went! :)


24 komentárov:

  1. To je fakt skvele, takyto navod :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uuu, som zvedava, ci bude Forever 21 haul :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aka zlatá sii :) Velmi pekné video, určite rob videa častejšie !! Strašne ti to ide,nákup perfektný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvele spísaný článok. Ukladám si ho do obľúbených, pretože tiež to tam plánujem navštíviť (a nechcem sa, ako vždy, stratiť :D). Videjko je skvelé. Dúfam, že ichbude čoraz viac ;)) Si veľmi zlatá a najmä vtipná :D F21 mám tiež na pláne, tak verím, že výplata mi bude stačiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som veľmi rada, presne preto som to video robila :)

      Odstrániť
  5. ZUZI, ty si úúúplne super :) Jaj rob viacej takých videí aj s Timeou urob nejakéééé :D joj strašne vás mám rada obidve :) :) super kabátik inak :) a toho 15steho myslim aj u nas bolo niečo, akurát viem, že som si čítala tvoj článok, že si nepochodila v Primarku a bola som u babky na "prázdninách" a oni stále chodia do kostola, keď je :D a viem, že vtedy bolo niečo dedo vravel, že prikázaný sviatok ci co :D taže asi aj u nas bolo daco len ja to tak nesledujem.. :) kabelka a náhrdelník darčeky sú perfektné, také by som aj ja brala :) Zuzi, ja ťa zbožňujem.. tá prirodzenosť na kamere...jedna šupa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simi, ďakujem :) už som nad tým premýšľala, už len na to Timeu prehovoriť :) som veľmi rada, že sa páčilo :)

      Odstrániť
    2. Ok Zuzi, idem do toho.....musíme spolu vymyslieť video :D

      Odstrániť
  6. ty si taká zlatá! uplne sa dobre na teba pozerá aj počúva, toč dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Baby aj ja chcem s vami do Viedne :( :( :(
    Inak video je fajn, neskritizujeme ťa, neboj sa :D Si úplne prirodzená a sympatická a to je hlavné!
    No to s tými veľkosťami topánok ma nepotešilo, lebo tiež mám 40ky. Ale toto nechápem, že zlúčiť 40 a 41. Toto je už čo, ako s prepáčením, ale oni sú chorí na hlavu, či? :D
    Asi by ma porazilo, keď si vyberiem topánky a sú mi veľké, lebo nejaký dement podcenil nákupnú silu žien so 40-kami :D Kabát je strašne pekný, aj šaty sa mi páčia, vlastne všetko je fajn, pekne si nakúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poď s nami! :)
      tak pri niektorých topánkach to tak je, napr. balerínky, čižmy a pod....
      som rada, že sa páčilo :)

      Odstrániť
  8. aké skvelé video! úplne zlatá si :) tie šaty vyzerajú zaujímavo veľmi,som zvedavá na outfit niekedy :) a teším sa na ďalšie video

    OdpovedaťOdstrániť
  9. "velmi ma to tam kare ist" :D toto je uplne super video najlepsie na tom je ako si na zaciatku pekne rozpravala skoro bez prizvuku a na konci uz dobre pocut vychodnarsky prizvuk a ta veta to uplne zabila :D
    Kabatik inak velmi pekny, chcela by som nieco take na jesen aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super video! :) Já byla v Primarku ve Vídni asi 4x a mám ty stejné pocity jako ty... zboží super, já měla ještě k tomu vždy štěstí na slevy, ale ti Turci a černoši! Děs.. pro příště ti můžu poradit, že se vydej někdy nejlíp úterý-čtvrtek a ráno, protože bude málo lidí a tvá velikost nebude ještě vyprodána :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, tak plánujeme, len nevieme, či sa to podarí :)

      Odstrániť
  11. ,,ma to tam kare" :-DDD jój zlaté :-D :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. suhlasim, velmi fajn video, uplne prirodzene!:)
    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. výborne sa tvoje videá pozerajú, teda hlavne počúvajú :) veľmi sympaticky pôsobíš.
    inak v tomto Primarku som nebola, ale určite si nechám poradiť a ani náhodou nepôjdem v piatok alebo cez víkend. bola som v Primarku iba v Škótsku a mala som problém nájsť svoju veľkosť, lebo všetko tam bolo príšerne veľké. ale ten obchod mám rada. :D
    a ten kabát je úplne skvelý :) aj cena fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zuzka, všetko je skvelé, ale hlavne ak ti mám poradiť skús obmedziť slovo "vlastne". Pôsobí to strašne zle a na niektorých ľudí rušivo. Neber to v zlom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neberiem v zlom :) ja som si to sama uvedomila, keď som to video párkrát videla- ďalšie video to už obmedzím, sľubujem :)

      Odstrániť
  15. Všetkým obrovské ďakujem za to, že ste svoj čas obetovali na pozeranie tohto videa. Veľmi ma to teší ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. fajn video :-) Ja osobne Primark nemem rada, veci - hlavne topanky - su aj vyzeraju velmi lacno.... A ludia zijuci poblizku Pirmarku su vsetci ako cez jeden velky kopirak :-)
    Radsej investuj peniazky do lepsich kuskov, napr TkMaxx, kde najdes dizajnerske kusky niekedy naozaj za par drobnych. Nejde o kvantitu, ale kvalitu... Ja osobne radsej miniem 100 na 2 veci ako na 25 roznych handier a caciek z Primarku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. fajn video :-) Ja osobne Primark nemem rada, veci - hlavne topanky - su aj vyzeraju velmi lacno.... A ludia zijuci poblizku Pirmarku su vsetci ako cez jeden velky kopirak :-)
    Radsej investuj peniazky do lepsich kuskov, napr TkMaxx, kde najdes dizajnerske kusky niekedy naozaj za par drobnych. Nejde o kvantitu, ale kvalitu... Ja osobne radsej miniem 100 na 2 veci ako na 25 roznych handier a caciek z Primarku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť