Monday, August 05, 2013

yay! giveaway! - ukončená

Sorry, today for slovak/czech readers only.

Takže v prvom rade Vám veľmi ďakujem za ohromnú podporu a odozvu na minulý článok. Veľmi ste ma potešili a vylepšili mi náladu. :) Ste jednoducho super.

A dnes chcem urobiť radosť aj niekomu z Vás, takže je tu giveaway o tento neónový náhrdelník z H&M a náušnice = pazúriky z Oasapu.






Pravidlá (klasika):

1. Nasledovanie cez GFC alebo Vaša krásna fotečka medzi nasledovníkmi v pravej časti stránky.

2. Like na facebooku: 

                                                            

3. Váš email v komentári a ak máte čas, napíšte mi, čo dobré ste naposledy jedli (hľadám inšpiráciu:).

Potrvá do 19.8. a random.org mi pomôže pri žrebovaní.

Veľa šťastia!

50 comments:

  1. monika.svitacova@gmail.com

    Akurát som prišla z Liptova, takže asi halušky :D. Ale aj pizza Liptov bola mega! (roztopené korbáčiky, slaninka, cibula, bryndza)

    ReplyDelete
  2. krasne :)
    naposledy som jedla samu zeleninu, to ta asi velmi neinspiruje, ale v podstate na tom teraz v lete zijem :) Inspirujucejsie by mohli byt vselijake grilovane veci, to sme robili teraz cez vikend - cukety, baklazany, ryby... treba si povyrabat nejake dobre marinady a je to mnamka.
    sledujem tu aj na FB,
    viacstylu@gmail.com

    ReplyDelete
  3. krásne veci (:
    cool.page.stranka@gmail.com
    neviem, či je to inšpirujúce. ale práve som obedovala a mala som granadír a šalátovú polievku :D

    ReplyDelete
  4. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    Teď jsem měla rizzoto a okurkový salát

    michaelaloffler@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. emka.holubova@gmail.com

    Naposledy som také dobré jedla lievance od babky:)

    ReplyDelete
  6. tims.sobotova@gmail.com

    čokoládu :-DDDD

    ReplyDelete
  7. bettyjendrich@gmail.com

    ReplyDelete
  8. betty.molnarova@gmail.com

    V poslednom čase? Špagety s tuniakom <3

    ReplyDelete
  9. katarina.jonisova@gmail.com

    vcera vyprazany bravcovy rezen so slovenskym zemiakovym salatom, lebo bola nedela a na nedelu sa patri :) inac cez tyzden skor cestoviny - dnes s morcacimi prsiami dusenymi s cuketou, paradajkami a olivami

    ReplyDelete
  10. kubincova.kajka@gmail.com

    Naposledy som jedla broskyňu (keďže ja som taký zeleninovo-ovocný typ)
    s čím ťa asi veľmi neinšpirujem... :D

    ReplyDelete
  11. sledujem likeujem :)
    Barborqaaa1@azet.sk
    no ja najvic mam rada penne s kremovou hubovou omáčkou a k tomu kuracie mesko opečené :)

    ReplyDelete
  12. sleduji už dýl:)
    denisa.hartmannova@email.cz
    úplně miluju tortilu se zeleninou, kuřecím masem a nějakou omáčkou:)

    ReplyDelete
  13. ives.lukacova@gmail.com

    Nedávno som objavila skvelý blog na ktorom hľadám inšpiráciu každý deň. Preto ho s radosťou posuniem. Chutne, zdravo a jednoducho, dokonalá kombinácia! :))
    http://fazulky.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  14. lucinkabalintova@gmail.com

    Naposledy asi francúzske zemiaky :)

    ReplyDelete
  15. jú! kejmy.do.it@gmail.com
    a jedla som toho veľa, keďže sme malí celý víkend oslavy a v piatok som bola na grill párty... :D. ale grillované kuracie krídelka, či avokádovú omáčku s načos, alebo sladké americké cookies... veľa toho bolo :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  16. christina.deneuve@gmail.com
    manam ja doporucuji burrito! mmm :D
    gfc a fb: christina deneuve

    ReplyDelete
  17. plnená paprika :D
    icka.gazdova@gmail.com

    ReplyDelete
  18. dannie.kawaii@gmail.com

    Prave som dojedla kuskus so zeleninou a natrhanymi listami salatu:)

    ReplyDelete
  19. Krááásne :) Aj ja chcem konečne už niečo vyhrať :(
    Jedlo: Šalát z čerstvej zeleniny s grilovaným kuracím mäsom a so syrovými tortillami. Toto furt jem v mojej obľúbenej reštike. :) Ale príprava je veľmi jednoduchá, tiež som to už párkrát robila doma a zvládne to hocikto.
    a.elekova@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Musim sa zapojit, ten nahrdelnik je bomba! Podmienky splnam a co som fajne jedla? V tychto teplach znesiem na obed jedine mozzarellu a tuniaka, poliate olivovym olejom a cherry paradajky, ale ak sa ti chce piect a mas doma tony mrkvy, sprav si tento carrot cake: http://www.apetitonline.cz/recepty/5773-carrot-cake-mrkvovy-dort.html. Je rovnaky ako ten zo Starbucksu (mam to overene) a ked sa posnazis, bude urcite lepsi, no najdolezitejsie je, ze priprava je primitivne jednoducha ! :) U nas sa nezvykol ani zabyvat, chutil naozaj kazdemu, hlavne ta poleva, mnaaam.

    girlnamedz@centrum.sk

    ReplyDelete
  21. akurát papám, takú letnú ,,drť" rozmixovala som si broskyňu s jablkom a ladom, mňamka ! :)) je to osviežujúce :)

    uharcekovav@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Na obed som mala dokonaly gyros tanier so zeleninkou :D
    dominica078@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Guacamole! :) zdrave a pre mna chutovo uplne super jedlo.. neviem, ci ta to inspiruje, ale ja som tym uspokojila chutove pohariky :)
    katarina.k98@gmail.com

    ReplyDelete
  24. splnene :)
    prave som jedla pizzu :D
    julkabartova@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Prave nieco trocha zdrave ,teda dusenu brokolicu a slany syr :)
    m.dercova@gmail.com

    ReplyDelete
  26. sulviau21@gmail.com

    naposledy som jedla malinovú zmrzlinu :)

    ReplyDelete
  27. lama.guanako@gmail.com
    makronky :)

    ReplyDelete
  28. lucia.kutalek@gmail.com

    momentálne jogurt s bebe keksíkmi :D

    ReplyDelete
  29. naposled jsem jedla cookies :D a předtím výbornou pečenou cuketku se sýrem, česnekem a grilovacím kořením <3 delikateska
    xoxo.lucinecka@gmail.com

    ReplyDelete
  30. odporúčam plnenú papriku... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  31. Som pravidelná čitateľka a nikdy v živote neprestanem čítať tvoj blog až kým ho sama neprestaneš písať.. :D Takžee naposledy som jedla langoš na kúpalisku a bol hnusný :D ale doma ked spravíme tak je vynikajúci !!! :D a ešte som si dala palacinku vo vnútri boli banány a čokoláda a na vchu šľahačka :) no a doma sme mali maďarský guľaš :)

    sima.slosarova@gmail.com

    ReplyDelete
  32. RubyTheCrystal@gmail.com
    S priateľom sme si dnes na obed urobili kuracie prsia na prírodno, zemiačiky a aby to nebolo také suché a moc zdravé (:D), tak sme si k tomu pripravili aj smotanovo-syrovú omáčku. Mňamka ♥
    A keď sa tak pozerám na ten nádherný náhrdelník... Ak by som ho nevidela v H&M, tak by som aj povedala, že je vytvorený tebou. Tento typ šperkov akoby patril k tebe :))

    ReplyDelete
  33. natypopocova@gmail.com
    tak napríklad milujem cestoviny s cottage cheese, strašne jednoduché a tak chutné :)

    ReplyDelete
  34. iv.pekarova@gmail.com
    a dnes na večeru grilovaná cuketka&paradajky+kurací steak :)

    ReplyDelete
  35. paula.kulichova@gmail.com
    Naposledy som jedla skvelýýýý tekvicový prívarok. :D :)

    ReplyDelete
  36. hakika.rz@gmail.
    Mliečko..s piškotmi, tými vanilkovými..viem mala som raňajkovať ale tak ! :D

    ReplyDelete
  37. bagrushka@gmail.com
    právě jsem dojedla zmrzlinu, tak nevím, jestli si z toho vezmeš příklad :D

    ReplyDelete
  38. denisa.hilovska@gmail.com
    najlepšie čo som jedla dnes, bola zmrzlinka :)

    ReplyDelete
  39. Naposled jsem měla žitný rohlík s máslem :D
    eliska.s9@seznam.cz

    ReplyDelete
  40. denisapalova@zoznam.sk

    čokoládová zmrzlina :)

    ReplyDelete
  41. nikky33@centrum.sk
    naposledy som jedla slivky :)

    ReplyDelete
  42. m.obonova22@gmail.com
    ananásový tvaroh s celozrnnými piškotami :)

    ReplyDelete
  43. maria.frolekova@gmail.com
    zmrzlinu :33 :D

    ReplyDelete
  44. Pochutnávám si na cuketě :),poslední dobou ji jím na všechny způsoby. Jen tak povařenou,na grilu se spoustou koření, v buchtě, připravenou jako cuketobramboráčky :-D a tak.

    Leelookillah@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Naposledy som jedla chlieb,takže nič zaujímavé :D
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  46. cukinové špagety! mňamka :) fotku mám aj v predposlednom poste na blogu.


    môj mail: sabinasamek@gmail.com

    ReplyDelete
  47. pred chvíľou som jedla ryžu s kukuriou :D
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  48. Naposledy to bola skvelá zeleninová tortilla s tzatziki :)

    linkinzuzka@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Pred chvíľkou som doraňajkovala croissant s jogurtom :-).

    anetcernakova@azet.sk

    ReplyDelete
  50. pred chvilou som dojedla hrozienko z babuskinej zahradky:))

    zuzanqua0818@azet.sk

    ReplyDelete