Monday, September 16, 2013

Big new in

Because there is so much new stuff I want to show you, I will do that today. :)
Pretože sa mi nahromadilo veľmi veľa nových vecí, tak Vám ich dnes ukážem. :)





Let´s start with Primark. I didn´t buy as much stuff because there were too many people there and I have also been there not that long ago.
Začneme Primarkom. Tam som toho nenakúpila až tak veľa, lebo ma odradilo množstvo ľudí a hlavne fakt, že som tam bola iba nedávno.

So 3 pairs of shoes and one white lacy skirt.:)
Takže 3 páry topánok a jedna biela čipkovaná sukňa.:)

One more thing from Vienna - this bracelet from Forever 21.
Z Viedne ešte tento love náramok z Forever 21.

Now from Slovakia - 2 dresses from secondhand (you will probably see them on me soon, the cream one  are really ballerina like:) and Pugs football top from sale in Koton. :)
Už zo Slovenska - 2 šiat zo sekáča (čoskoro určite uvidíte v akcii, tie svetlé sú úplne baletkovské:) a Pugs futbalové triko z výpredaja v Kotone. :)

New dress from Asos that is supposed to come really soon and I can´t wait!
Nové šaty z Asosu, ktoré by mali doraziť už čoskoro a ja sa ich neviem dočkať!

Badger tee and nude skirt from Oasap. The nude one s better than pink because it´s easier to combine with other things. :)
Tričko s jazvecom a krémová sukňa z Oasapu. Nakoniec som si vybrala tú krémovú a nie ružovú, lebo je lepšia na kombinovanie. :)

And 2 cat headbands from ebay. I wonder in what state they will arrive. :D
A ešte 2 mačacie čelenky z ebaya. Som zvedavá, či a v akom stave dorazia. :D





Bonus. :)

A nezabúdajte na GIVEAWAY!:)

9 comments:

  1. Zuzi tu macaciu celenku som si dnes kupila u cinaka :) mali rozne farby, k tomu som si vzala aj hello kitty imidzovky akoze "dioptricke" :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A koľko stála v číňaku?:) Ja som dve kúpila za 2 eurá.:)

      Delete
  2. Anonymous00:21

    velmi pekne kusky :)
    ako sa ti nakupuje z asosu a oasapu? vsetko v pohode? nemusis si ist po veci na colnicu? ja sa len pytam, lebo idem prvykrat nakupovat odtial :)
    lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Asosu mi veci vždy prišli v pohodičke, z Oasapu je to ale horšie, už som párkrát bola na colnici.

      Delete
  3. no samé krásne veci :)

    ReplyDelete
  4. Tie čelenky som objednávala 2x a 2x mi prišli zlomené, snáď budeš mať viac šťastia~

    ReplyDelete
  5. Tie saty z Asosu su prekrasne,vidim ze mas rovnaky vkus ako ja,a ty nakupujes v Primarku??ozaj ake su este tvoje oblubene brands?inac som velmi sklamana ze si to nevyhrala v Maniackach,Maros na moje prekvapenie sa priklonil k babam ktore na teba bitchovali najviac,ako ti vyhadzovali tie kabelky,jezisss ja by som im....:))mala si byt vitazkou ty.ozaj mas uzasny blog,len tak dalej,si uzasna:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno, Primark mám veľmi rada. :) Tak čo ja viem,napríklad Asos,H&Mko,F&Fko a hlavne secondhandy. Ďakujem krásne za podporu,si zlatá.:)

      Delete