štvrtok, 5. septembra 2013

everything that kills me makes me feel alive

When you are reading this, I´m on Bahamas. No, not really. I´m probably packing or even traveling to Bratislava. Believe me, I would enjoy the Bahamas more. The 2-closet season begins. When I´m missing something I didn´t pack to my dorm or missing stuff I didn´t pack. I will also have a new roommate so I´m afraid if she will be okay with my blogging. :D But I´m looking forward to it. Mostly because of Timi and our Vienna trip. :) Any of you want to join? ;)


Keď toto čítate, tak som na Bahamách. Nie, to teda nie. Momentálne sa určite balím alebo už rovno cestujem do Bratislavy. Aj keď verte, že by som určite chcela to prvé. Zase pomaly začína to "dvojšatníkové" obdobie, keď mi chýba to, čo nemám so sebou na intráku a naopak ľutujem, že načo som si niektoré veci zobrala so sebou, Tiež budem mať novú spolubývajúcu, ale bojím sa, že či bude mať s mojím blogovaním pochopenie. :D Ale teším sa tam. Hlavne kvôli Timi a nášmu tripu do Viedne. :) Nechcete sa niekto pridať? ;)








shirt - Chicnova
pants (GAP) - secondhand
bag - Parfois
necklace, hair cuff - H&M
sandals - Mixer


13 komentárov:

  1. Jeeej, Viedeeen, sla by som. Kosela je super, ja som ich zacala toto leto oblubovat, este pred letom by som ziadnu nekupila, uz teraz ich par mam a mienim rozsirit zbierku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom rovnako so svetrami a mikinami.:)

      Odstrániť
  2. Joooooj, baby, aj ja chcem s vami do Viedne! :( Teda išla by som strašne rada, ale o dva týždne sa ide do Prahy, tak nie sú ani financie, ani čas :D

    Ale nabudúce, keď pôjdete, možno by som sa pridala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná košile:) A řeším úplně to samé, nejen, že nebudu mít na koleji celý svůj šatník a vždycky si zabalím něco do úplně jiného počasí, ale taky budu mít novou spolubydlící. Snad budeme mít obě nějaké sympaťandy:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja sa chystám onedlho do Viedne s priateľom :) Nepotrebujete odvoz?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hezke sandalky! a nahrdelnik mam stejny:))
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oh škoda, že som neobjavila tento príspevok skôr, lebo by som rada išla, tak snáď nabudúce :)

    OdpovedaťOdstrániť