Tuesday, September 03, 2013

Goodbye summer

It´s official. Summer is almost over. And there will be no more hot nights spent sitting on the balcony with some wine, barbecues, lying on the ground in park, bare shoulders, bare feet, short skirts, sandals, ice creams and I could continue on and on. Now starts the time of the year I hate the most, I always get a little depressed and bad weather, cold temperatures and wind don´t help me. I wish there will be and Indian summer and it will last until December! :)
Btw, how about you? Do you like autumn?


Je to oficiálne. Leto končí. A s ním aj teplé večery strávené na balkóne s vínkom v ruke, grilovanie na chate, vyvaľovanie sa v parku na slniečku, holé ramená, bosé nohy, krátke sukne, sandálky, zmrzliny a pokračovať by som mohla ešte dlho. Nastupuje obdobie roka, ktoré najviac neznášam, vždy pri ňom chytám takú menšiu depresiu, ktorej hnusné sychravé počasie, vietor a chlad teda vôbec nepomáhajú. Kiežby ešte došlo babie leto a trvalo až do decembra! :)
Btw, a čo vy? Máte radi jeseň?









sweatshirt - Oasap
shorts - H&M
bag - gift
shoes - New Yorker
jewelry - vintage

15 comments:

  1. Jáááj jak tak koukám musím se mrknout na ten Oasap ! :) Moc sluší !

    ReplyDelete
  2. Jeseň vyslovene môžem :) Má z určitého hľadiska takú zvláštnu romantiku :)
    Mikina je celkom fajn, pripomína mi túto: http://www.polyvore.com/kenzo_tiger_embroidered_sweater/thing?id=73836490
    A vyzerá prekvapivo dobre aj so sukničkou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. so šortkami :) a je to taký look a like :) a ďakujem :)

      Delete
  3. pravdaže leto mám veľmi rada, ale ani jeseň mi už nevadí a keď je teplá tak je to najlepšie. jediné čo mi na nej vadí, že je chladno a ja ľahko prechladnem, aj keby som chodila zabalená v perinke. ale tak som viac romantická a babie leto znesiem naozaj do jari ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja to mám presne rovnako- stále niečo chytím a potom sa ma nádcha drží aj týždne... :/

      Delete
  4. och! a ty si kočka ako vždy,, reťaz s mikinkou a sukničkou je super.

    ReplyDelete
  5. mňa chytila depka už včera, keď som si po dlhej dobe musela obuť balerínky:/

    ReplyDelete
  6. Neznášam jeseň za upršané a studené dni... ale aj tak musím uznať že je krásna :) Keď sa listy sfarbia a opadajú, to je jednoducho nádhera :) Mňa chytá depka už od zajtra, pretože zas budem o rok staršia :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. čosi? tak to prajem všetko najlepšie!:)

      Delete
  7. Ja mam jesen celkom rada, konecne pridu na rad saka, bundy, rifle, nohavice, mikiny, tenisky, plne topanky a poltopanky, vsetko moje naj oblecenie... Plus vrstvenie :)

    ReplyDelete
  8. Zuzka, si krásna!
    veľmi ti to pristane!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  9. zlatá si a máš peknú sukničku.

    ReplyDelete
  10. ďakujem za komentáre :) všetky ma veľmi tešia :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous22:17

    Ja mám jeseň rada lebo mám narodeniny ale nie len kvôli narodeninám ale aj počasiu keďže mám rada dážď. Vanesa

    ReplyDelete