Tuesday, September 10, 2013

little red Zuzka

So, we went to Vienna with Timi to shop at Primark, but more about that later. :)
Today outfit in edgier Little Red Riding Hood style, without the cap of course. I don´t know if it even makes sense anymore. :D
I think that every woman should simply own one red dress that is "the one". I own several of them, but it seems to me that as the time goes I always find something I don´t like about them. This that I´m wearing on photos under the sweater shows too much cleavage, others are too tight, short etc. Now I have another one ordered from Asos but more about that in next post.
Do you also own a red dress? :)


No, s Timi sme nakoniec boli vo Viedni na Primark shoppingu, ale o tom budem písať inokedy. :)
Dnes outfit v štýle drsnejšej Červenej Čiapočky, bez čiapočky, samozrejme. Takže už ani neviem, či to vôbec dáva zmysel. :D
Myslím si, že žena jednoducho musí mať tie správne červené šaty, preto ich už mám niekoľko. Stále sa mi však na niektorých po určitej dobe začne niečo vadiť. Tieto, čo mám pod svetrom, niekedy boli tie správne, ale dnes majú na mňa už príliš veľký výstrih. Iné boli príliš obtiahnuté, krátke a pod. Teraz mám už objednané ďalšie z Asosu, ale o tom v nasledujúcom poste.
Máte aj vy doma aspoň jedny červené? :)








dress, bag - H&M
sweater - Oasap
shoes - Marks&Spencer
earrings - Six
sunglasses - Gucci

8 comments:

  1. ty saty jsou uzasny!
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  2. sveter sa mi moc páči, vedela by som si to predstaviť s nejakou čiernou koženou sukňou s vyšším pásom, možno trošku inšpirácie :D a červené šaty nemám, asi som chybná :D

    Pozývam ťa na môj blog:
    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak u každého je to inak :)
      a zase, ja už dlhšie hľadám čiernu koženú sukňu, ktorá by mi sadla, takže mi čítaš myšlienky :)

      Delete
  3. Zuziiiiiiii, keď si napisala na fcb, že budeš natáčať nákupné maniačky skoro som od radosti zvreskla!! :D Ja som ti aj chcela napisat, že či sa nechceš prihlasit a teraz super prekvapko, keby išla aj Timi to by bolo super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéj, teším sa :)))
      Timi zatiaľ neplánuje, ale možno po mojom účinkovaní zmení názor :)

      Delete
  4. Krásny svetrík Zuzii <3

    ReplyDelete
  5. Uźasný svetřik a ty boty jsou kouzelné!! :*

    ReplyDelete