Sunday, September 22, 2013

up and down

Sometimes you're up and sometimes you're down.
Yesterday was down for me. I have to pay a fine of 60 euros because I didn´t check my info about European mobility week. No, you can´t travel for free by public transportation only with driver´s license. Not in Košice. I never travel without a ticket. You have to learn from your mistakes.
And today is up. Perfect day with my sis. No need to add anything else because it was just flawless. :)

P.S.: Big thank you goes to a girl that recognized me today. It really made me happy. ;)

Raz si hore a raz dolu.
Včera som bola naozaj dolu. Prišla som o 60 eur, pretože som si neoverila, že týždeň mobility v Košiciach neznamená to, čo v Bratislave a v mhd sa jednoducho nejazdí len s vodičákom. A to nikdy nejazdím načierno. No, človek sa učí na vlastných chybách.
A dnes je to hore. Perfektný deň strávený s mojou sestrou. Netreba dodať nič, lebo bol jednoducho bez chyby. :)

P.S.: Pozdravujem slečnu, ktorá ma dnes zastavila pri Auparku. Veľmi ma to potešilo. ;)









dress - C&A
jacket - H&M
bag - Mango
shoes (Lindex) - secondhand
love bracelet - Forever21
headband - Gate



22 comments:

  1. WAU! V takomto sexi drsnom oblečení poprosím viackrát ;) :)

    ReplyDelete
  2. presne o tomto sme sa dnes bavili s kamarátom, že ten týždeň mobility a zadarmo chodenie v mhd by malo platiť na celom sr, nie len v BA a v Martine
    a toto ti neskutočne pristane, mala by si takéto kombo obliekať častejšie :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous07:04

    nic v zlom, ale rozkrikovat sa na revizorov na cely autobus a hrat hystericky zachvat ....posobis inak aka si v skutocnosti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak vidíš. každý človek v podobných situáciách reaguje rozdielne. ja sa za svoje správanie hanbiť nemám prečo, jednoducho som bola nas*atá.

      Delete
  4. Uplne skvely outfit! Ciernu mam najradsej!:)

    ReplyDelete
  5. To uz 60eur pytaju, ked clovek nema listok? Fuha, to aby som si najblizsie davala pozor :D Inak velmi pekny outfit ;)

    ReplyDelete
  6. miluju černou :) nejvíc se mi líbí ty šaty :))

    ReplyDelete
  7. skvela čelenka!^^

    ReplyDelete
  8. Anonymous04:10

    Slecna pozdravuje ;) Mna to potesilo dvakrat tak :) Snad ta este niekedy stretnem :)

    ReplyDelete
  9. Ahoj a ten srdieckovy naramok nie je značky Cruciani ?? to maju take aj vo Forever21 ? Alebo ako to je ?:)

    ReplyDelete
  10. Hneď na začiatok - outfit perfektný, ako vždy ;))
    A tých 60 €. Uff... Ale som rada, že sa ti to aspoň ako tak krásne vykompenzovalo so sestrou ;)

    ReplyDelete
  11. fuuu aka drsnacka:) paci sa mi to:)

    smokosmoko.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. fuh, to ma mrzi...
    zbytocne vyhodene peniaze

    ReplyDelete
  13. Anonymous08:58

    Aj na mna posobis inak. Na fotkach si taka sladucka jemna prijemna blondinka, buduca naj kamoska. Po vzhliadnuti Tvojho druheho haul videa uz taky dojem zial nemam. :(

    ReplyDelete
  14. Tak ma mrzí,že máš taký pocit.Ja som totiž úprimná a nechcem sa pretvarovať,preto nemožem byť stále len usmiata a príjemná, o tom život nie je,inak by sme asi bývali v barbie dome.;)

    ReplyDelete
  15. Anonymous06:03

    prosim ta to natacanie je 5 dni? alebo sa za jeden den natočia aj dve časti?
    dakujem
    i.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous06:08

      ojoj ja som si myslela ze sa natačaju aj dve časti za jeden den :) lebo takmer vzdy maju rovnaké vlasy ako den predtým :) hmmm a mozem sa este opytat od kolkej do kolkej?
      uvazujem ze by som sa prihlasila vyzera to fajn :) len uz nemam tolko dovolenky :D

      Delete
    2. Anonymous06:59

      prečo si nezverejnila druhu otazku? resp. ani neodpovedala?:

      Delete
    3. Prepáč, nie som celý čas na blogu. :) Takže natáča sa približne od 9 do 5tej každý deň. :)

      Delete
    4. Anonymous22:38

      ejha tak to teda nič :)
      dakujem za info

      Delete
  16. Ta čelenka je boží :3

    ReplyDelete