Sunday, October 06, 2013

done

So, the filming of Shopping maniacs is done. I was soo tired yesterday, that I fell asleep just after one glass of wine. I´m going to check out Nuit Blanche tonight and traveling to Bratislava tomorrow. I will come back next weekend because of Mango fashion show with Timi and Patrik, so even though I will travel a lot it looks like the next weekend will be great. ;)
Do you know about any good events for next week I should check out? ;)

Som po Nákupných maniačkach. Včera som bola taká unavená, že som odkväcla na gauč už po jednom pohári vína. Dnes idem na Bielu noc, zajtra do Bratislavy. Na ďalší víkend som opäť doma, pretože ideme na Mango fashion show aj s Timi a Patrikom, takže myslím, že to vyzerá síce na otravné cestovanie, ale super víkend. ;)
Viete ešte o nejakých akciách na ďalší týždeň, ktoré by som mala určite stihnúť? ;)







top - Oasap
skirt - Oasap
shirt - F&F
bag - F&F
shoes - Primark
sunglasses - Gucci

10 comments:

  1. tak toto ti naozaj pristane!
    jednoduché a krásne!
    a veľmi sa mi páči kombinácia týchto farieb! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  2. Kedy budes v maniackach??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo by sa to vysielať posledný októbrový týždeň. :)

      Delete
  3. Nádherná sukně!:)

    ReplyDelete
  4. Topík je fantastický! :)

    ReplyDelete
  5. tiež idem na mango show, tak sa tam vidíme, ak naberiem odvahu prihovorím sa k vám :D

    ReplyDelete
  6. ďakujem Vám za krásne komentáre :)

    ReplyDelete
  7. tento outfit sa mi velmi paci, dobra kombinacia a aj vlasky:)
    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.cz/

    ReplyDelete