Thursday, October 03, 2013

giveaway winner is...

Hi! I´m sorry, that I´m posting this late, but the show Shopping maniacs keeps me busy this week. It´s really a great expercience, full of closets, good food, drinks, contact with new people and mostly shopping. I really recommend it if you don´t have a problem with cameras.
I´m filming a Košice edition until the end of this week, but I can´t say more because of the contract. ;)
Keep your fingers crossed for me! ;)

Ahojte! Prepáčte, že až teraz, ale tento týždeň ma zamestnávajú Nákupné maniačky. Je to naozaj super skúsenosť, plná šatníkov, dobrého jedla, pitia, kontaktu s novými ľuďmi a hlavne nakupovania. Ak nemáte problém s kamerami, tak Vám odporúčam sa tam prihlásiť.
Ja točím košickú edíciu do konca tohto týždňa, ale viac Vám na základe zmluvy prezradiť nemôžem. ;)
Držte mi prsty! ;)










dress (underneath) - Mango
sweater - C&A 
bag - gift
earrings - Six Limited
sneakers - Peacocks




A víťazkou giveaway sa stáva Kejmy. Mám nejako šťastie na jednotky. :)

8 comments:

  1. držím palce, teším sa na časti a tenisky a naušinice sú super!
    tiež som uvažovala nad prihlásením, ale stále ma niečo ťahá, že nie :/

    ReplyDelete
  2. Kejmy gratulujem! :) A už sa strašne teším na tie Nákupné maniačky :D

    ReplyDelete
  3. Gratulujem Kejmy :) Na tie nákupné maniačky sa veľmi teším! Držím ti palce,hlavne dobre nakúp a uži si to:)

    ReplyDelete
  4. super, ty si sa prihlasila? Drzim palce!

    ReplyDelete
  5. Neviem sa dočkať ako si ťa pozriem v telke. A určite to vyhráš :P
    Kejmy gratulujem :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous02:57

    jeeej to fakt? ja som tiež košičanka takže to chcem určite vidieť!! nemožeš ani prezradit kedy budu tieto košicke:D časti vysielat? aby som to neprešvihla! a okrem toho som hroozne zvedava do kt. nakupneho centra vas dali nakupovat, dufam ze nie do galerky, tam si velmi nevyberiete :D drzim palce!

    ReplyDelete
  7. Anonymous05:19

    Jeeej uz teraz sa velmi tesim na tie maniacky a drzim prsty:)))

    ReplyDelete
  8. Peknýýý svetrííík:)

    ReplyDelete