Thursday, October 10, 2013

little things

Right now I´m in a more difficult stage of life. I´m thinking more about the serious stuff like future life, school, job...
That is the reason I focus on those little things that make me happy like my Mišo, your comments, delicious food, dogs from the shelter, new episodes from my favorite show, meetings with the real friends, caramel coffee, cheesecake and new cat ears headband. :D
What little things make YOU happy? ;)


Mám také trošku "rozhádzanejšie" obdobie. Myslím na také "dospelejšie" veci ohľadom budúceho života, školy, práce...
Preto si to kompenzujem tým, že sa zameriavam na malé veci, čo ma tešia.
Napríklad na môjho Miša, Vaše komentáre, dobré jedlo, psíka z útulku, nový diel môjho obľúbeného seriálu, stretnutia s tými pravými kamarátmi, karamelové latté, cheesecake alebo nová čelenka s mačacími uškami. :D
Asi si treba hľadať také malé radosti. ;)
Aké momentálne tešia Vás?












top - New Yorker
shorts - secondhand
jacket - H&M
bag - Mango
shoes - F&F
sunglasses - Gucci
earrings - Six Limited

7 comments:

  1. čím viac nás vo svete obklopujú veľké veci ( často krát aj sklamú), tak nás oveľa viac tešia tie maličkosti. mám to rovnako, práve sa nachádzam v období keď malé veci sú re mňa veľké a cítim sa tak spokojné vďaka ním ako už dávno nie.
    a teším sa na čelenku s uškami, tiež mám jednu, ale ešte som ju nikdy nemala na sebe, asi prišiel aj na to správny čas ;)
    a tieto šaty sú nádherné, také magic.

    ReplyDelete
  2. tiež som v takom zaujímavom období a vychutnávam si život v malých sústach...hehe ja sa teším na to keď ťa uvidím v tv:))

    ReplyDelete
  3. Je naozaj dôležité sa venovať v živote maličkostiam, pretože zväčša prinášajú tú najväčšiu radosť :) Ja si užívam najmä fakt, že som momentálne doma, lebo opäť odchádzam na celý mesiac preč a až vtedy si uvedomím ako veľmi si cením čas s rodinou a ten domovský pokoj :))

    ReplyDelete
  4. maličkosti vedia vždy veľmi potešiť :)

    ReplyDelete
  5. krásna taštička! <3

    ReplyDelete
  6. úžasné šaty a kabelka

    ReplyDelete
  7. Skvelý outfit! Veľmi ti to pristane :)

    www.bluechicberry.piligin.com

    ReplyDelete