Thursday, October 17, 2013

Mango fashion show fall 2013

As I mentioned in last post, we went to see Mango fall 2013 fashion show with Timi (and big thanks for the photos goes to her) last weekend. Patrik did a great job so the show went well, I especially loved the music. ;)
The collection was divided into 4 parts: 1st one was inspired by Stella McCartney so it was all about minimalism, menswear and a little androgyny, 2nd one was inspired by Saint Laurent so all about grunge, leather and biker boots, Isabel Marant ispired the 3rd one and brought simplicity, black and leather and the last but not least one was inspired by Balmain and it was all about glam and great evening wear. I loved the fourth one the most mostly because of the red gown and black top, belt and skirt combo you will see in the pictures, where I will show you pieces I liked the most.
So, overall the show was great and I enjoyed it mostly because of the atmosphere and people I was with. More events like this in Košice, please! ;)

Ako som spomínala v minulom poste, minulý víkend sme s Timi (a patrí jej veľké ďakujem za fotky ) boli omrknúť Mango fashion show na jeseň 2013. Patrik makal ako fretka, a tak šlo všetko ako po masle, ja som si fičala aj na super hudbe. ;)
Kolekcia bola rozdelená na 4 časti: prvá bola inšpirovaná Stellou McCartney, čiže minimalizmis, pánska móda a trošku androgýnny štýl, druhá sa inšpirovala Saint Laurent, takže jej dominovala koža, grunge a biker boots, tretiu inšpirovala Isabel Marant a priniesla jednoduchosť, čiernu farbu a opäť kožu, posledná bola v mene Balmain a obsahovala veľa glamouru a skvelých večerných modelov. Samozrejme, že sa mi najviac páčila štvrtá, najmä červená róba a kombinácia maxisukne, topu a opasku, ktorú uvidíte na fotkách, kde Vám ukážem kúsky, ktoré sa mi najviac páčili.
Takže suma sumárum, show to bola super a ja som si ju vychutnala najmä vďaka super ľuďom, s ktorými som bola, no a tiež atmosfére. Viac akcií ako táto v Košiciach poprosím! ;)











I need those, badly.
Tieto musím mať.

And I will show you the outfit I had on in the next post.;)
A čo som mala na sebe už v nasledujúcom poste.;)



3 comments:

  1. Och, tie kozene-kozenkove satky!!! A tie ruzove, nemam rada ruzovu, ale krasny strih, aj tie dlhe cierne su bomba!!!

    ReplyDelete
  2. tie kozene saty,mat tak do nich figuru:)

    ReplyDelete