Sunday, October 20, 2013

Mango fashion show outfit

So, today is all about an outfit from Mango fashion show.
Finally I got to have my lacy ears on photos.
People look at me weird but I´m a little infantile. :D
You can see it for example on the way I look at cars (I imagine their lights as their eyes:), I pet each and every animal I see (for example random dog with sad eyes and Timi´s cat Čimo), I often find good stuff in kid´s section of H&M and for example these cat ears from C&A. :)
What about you? Do you have antyhing similar hidden inside of you? :D

A dnes outftit z Mango fashion show.
Konečne mám nafotené aj čipkované ušká.
Ľudia síce divne pozerajú, ale ja som strašný infantil. :D
Prejavuje sa to napríklad tým, že keď pozerám na autá, svetlá beriem ako ich oči, hladkám každé zvieratko, ktoré sa mi dostane do rúk (napríklad dnes neznámy hafan za plotom, ktorý na mňa smutne pozeral alebo Timin Čimo :D), aj v detskom oddelení H&M ma veľakrát niečo zaujme alebo napríklad tieto mačacie ušká z C&A. :)
A čo vy? Tiež sa vo Vás skrýva niečo podobné? :D









dress (Warehouse) - Asos
bag - New Yorker
shoes - Deichmann
cat ears headband - C&A
love bracelet - Forever 21
crystal bracelet - I am
tights - Bepon




Bonus (or how we had fun with Timi - you can see her dance on her blog soon :D).
Bonus (alebo ako sme s Timi blbli, jej uvidíte u nej na blogu :D).


15 comments:

  1. tam sa vrtí aj ujo za závesom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj Ty si si to všimla? :DD

      Delete
  2. ha ha zlatá jaký taneček :D
    inak skvelý outfit a tie ušká sa hodia k tvojmu nošteku :))
    ja som tiež ten tip ktorý hladká každé zvieratko, aj mačku na ulici od ktorej všetci odťahujú ruky, že má blchy, nevadí, ja ju pohladkám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. presne tak! žiadne blchy nám predsa v ceste stáť nebudú! no nie? :D

      Delete
    2. samozrejme :D čo je to jedna dve blšky ? :D

      Delete
    3. nič :) v porovnaní s pocitom, čo máš po pohladkaní ;)

      Delete
  3. Anonymous09:06

    uska super =)
    Zara ma teraz v kolekcii klobuk s macacimi uskami
    http://www.zara.com/sk/en/woman/accessories/accessories/felt-cap-with-little-ears-c271008p1464551.html

    ReplyDelete
  4. :)jejo tie uška.
    inak super si v nakupnych maniačkach.:D

    ReplyDelete
  5. Anonymous23:37

    myslíš si, že máš na tie sieťkované chrbáty postavu?

    ReplyDelete
  6. Anonymous23:48

    ospravedlňujem sa, ale si strašne špatna

    ReplyDelete
  7. Anonymous23:48

    mala by si sa vrtiť dalej aby si co to pochudla

    ReplyDelete
  8. Ahoj Zuzka, v Maniačkach si bola zlatunká :). Najviac ste podľa mňa zvládli zadanú tému Ty a Dušana. Lenka by sa vzhľadom na svoj vek, a to, že je aj mamičkou, mohla inak obliekať, napríklad to, čo si obliekla v piatok, tak to fakt sa len už ku tyči postaviť...

    ReplyDelete
  9. Anonymous21:45

    Jedno z mála dievčat, ktoré bolo v Maniačkach a má vkus. Negatívnych komentárov si nevšímaj, ľudia sú zavistliví a hlavne tí na Slovensku často nemajú vkus. Po ulici chodia štíhle baby, ktoré sa obliekajú ako "socky" a nevedia využiť svoje potenciál...Osobne si myslím, že je jedno akú má žena postavu, ide o to, ako vie zdôrazniť svoje prednosti a potlačiť svoje nedokonalosti. A Tebe to jednoznačne ide! :-)

    ReplyDelete
  10. Krásne šatky. :) Inak v Maniačkach si bola super... naozaj si sa mi páčila a aj tvoj štýl je super... len tak ďalej...

    ReplyDelete