Tuesday, October 29, 2013

Movie tips

This post is all about movie tips. (Because you have to watch something else than Shopping maniacs :D).
No, dnes netradične po dlhej dobe nejaké tie filmové tipy. (Pretože, ehm, okrem Maniačok si treba pozrieť aj niečo iné:D).




Disappointments
Sklamania

The Bling Ring - Bling Ring: Ako VIPky


I was so excited for this movie at first. But damn! Such a good story but really bad script! I wanted to know the characters deeper and I didn´t get to know them at all. The clothes, bags, shoes and celebrity houses were the only thing I liked. P.S.: Emma´s character was so obnoxious I wanted to punch her in the face so hard the whole movie!

Na začiatku som sa na tento film tešila ako malé decko, ale veľmi ma sklamal. Nevedela som sa ho dočkať, a keď som sa ho dostala, tak to naozaj bol len zle strávený čas. Chcela som spoznať postavy bližšie, ale vďaka povrchným replikám sa mi to absolútne nepodarilo. Jediné, čo hodnotím pozitívne, boli všetky tie kabelky, šaty, topánky a domy celebrít. P.S.: Počas celého filmu som mala chuť Emminu postavu tresnúť po hlave niečím poriadne ťažkým, a to ju normálne mám veľmi rada.

Spring Breakers


So much nudity, guns, sex and even that couldn´t get my attention! Such a shitty movie! Avoid it!

No, veľa nahoty, zbraní, sexu a aj tak ma to nezaujalo! Odpad! 

Scary Movie 5


I guess I´m too old for this kind of humour. Unlike Drake Scary Movies started from the top and now they are at the bottom. Avoid for sure.

Asi som na takýto druh humoru už stará. Na rozdiel od Draka Scary Movie svojím prvým dielom začal na vrchu, no dnes je už na úplnom dne.



And now what you should really watch
A teraz, čo Vám naozaj odporúčam

Last train home


This movie will get you thinking about life and your values. It shows what is all behind Made in China and also when people are only valued as cheap workforce. Really good one.

Mám rada filmy, o ktorých obsahu sa zamýšľate aj po tom, ako ich vypnete. Uvidíte, čo všetko sa skrýva za Made in China alebo stav, keď ľudia = lacná pracovná sila. Naozaj donúti k zamysleniu.

Sellebrity


Documentary about the other side of shiny celebrity world. Shows threats, paparazzi and explains how it all works . Has also many interviews with famous celebrities like Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker or Jennifer Lopez. So if you like celebrities and their lifestyles you should definitely watch it.

Dokument o druhej strane žiarivého sveta celebrít. Ukazuje vyhrážky, paparazzov, snahu byť najrýchlejším za každú cenu a vysvetľuje aj na základe rozhovorov so známymi celebritami, ako napr. Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker alebo Jennifer Lopez, ako to celé funguje.

Would you rather


Something for horror fans with an interesting idea. Group of people that joined game that will have only one winner... alive. Really good!

Niečo pre fanúšikov hororov s opäť zaujímavou myšlienkou, čiže skupina ľudí tyranizovaná úchylným boháčom, ktorý už z nudy nevie čo ďalej, a tak vymyslel novú hru, z ktorej však živý odíde iba jeden z nich. Veľmi dobré!

Los Ojos de Julia


One of the best thrillers for me. You can tell that it was not produced by Americans. Guillem Morales really knows what he is doing. So thrilling! 5 star movie!

Pre mňa jeden z najlepších thrillerov za poslednú dobu. Vidno, že to netočili Amíci, lebo to z filmu cítiť. Guillem Morales má moju poklonu. Napínavé ako sviňa! Bola som v kŕči až do poslednej scény. 5 hviezdičiek!

We're the Millers - My sme Millerovci


I haven´t seen such a great comedy for a long time. Jennifer Anniston gets sexier and funnier every time I see a new movie with her in it. Even though the ending was too sweet for me I think that every man will be amazed by her striptease. ;)

Tak dobre som sa nezabavila už dlhú dobu. Jennifer Aniston mi len potvrdzuje, že čím je staršia, tým nielen lepšie vyzerá, ale tým je aj vtipnejšia. Síce presladený koniec, ale Jennifer dáva také striptízové tanečky, že sa každému chlapovi zatají dych. ;)

Easy A - Ľahko ju zbaliť


Good teen comedy that comes in handy when you just want to relax and not think about anything serious. I love Emma Stone, she is one of my favourite actresses. I have no idea why the hell have I seen it just now when it´s 3 years old???

Taká ľahučká teen komédia s Emmou Stone v hlavnej úlohe. Ideálna na vypnutie hlavy, keď naozaj nepotrebujete nad ničím rozmýšľať. Stále sa čudujem, že prečo som ju videla až teraz???


Kandidát



Best slovak movie ever. Michal Kubovčík´s monologue about our relationship with Czechs just killed me. :D

Najlepší slovenský film, aký poznám. Monológ Michala Kubovčíka o bratoch Čechoch ma jednoducho zabil. :D

.

And what movie tips do you have for me?
A aké tipy na filmy máte pre mňa vy?

8 comments:

  1. Sper tipy! Určite pozriem! :)

    ReplyDelete
  2. Ja som z tvojich tipov videla iba Spring breakers a to ma sklamalo dostatocne:/ Ja ti odporucam Hick a este Ginger and Rosa. Mne sa to velmi pacilo:)

    ReplyDelete
  3. Millerovci o ničom....ale ten španielsky film si určite pozriem. Zatiaľ ma žiaden z nich nesklamal....hold Amíci sa majú čo učiť. :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous03:45

    s tymi sklamaniami suhlasim videla som vsetky a tiez si myslim ze o nicom naposledy som pozerala remember sunday nieco trosku z romantiky a vrelo odporucam :)

    ReplyDelete
  5. no spring breakers to je ozaj odpad proste des :/ ale the bling ring somtiez mala v umysle pozriet ale uz viem ze radsej nie :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous21:46

    tiež sme boli na milerovcoch aj na kandidátov, obe sa nám páčili...a ty si velmi zlatá v nákupných maniačkách :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous05:46

    nerozumiem celkom zoznamu sklamani - ved na prvy pohlad je zrejme, ze su to bullshity :D

    ReplyDelete
  8. Anonymous01:12

    the bling ring je úžasný...ale sto ľudí, sto chutí :)

    ReplyDelete