Thursday, October 31, 2013

wikend plaines

The title is dedicated to people who comment (anonymously) about my bad english. I try to do my best.
Just a simple, school outfit today.
I´m heading home tomorrow. I will spend 6 hours travelling, but it will be worth it because I will get to see people I like. ;)
I will have a bridesmaid dress fitting, I´m also planning meeting with my girlies, wine or two with Patrik and his Evka and a trip to our cottage.
So it looks like one busy weekend. ;)
What are your plans for the weekend?

Názov je venovaný všetkým (anonymným) komentátorom, ktorým prekáža moja zlá angličtina. Ja sa to snažím robiť najlepšie, ako viem.
Dnes len taký jednoduchý, školský outfit.
Zajtra sa chystám domov, takže síce vo vlaku strávim 6 hodín, ale aspoň uvidím ľudí, čo mám rada. ;)
Mám skúšku družičkovských šiat, stretko s mojimi ženami, chystám sa na chatu a ešte aj plánujem nejaké to víno, dve, osem (:D) s Patrikom a jeho Evkou. 
Takže busy víkend. ;)
Aké máte plány na víkend vy?










bag, dress - H&M
sweater - secondhand
coat - Carlo Cecci
jewelry - vintage
shoes - Deichmann



10 comments:

  1. Šaty a reťaz sú dokonalé :). Ja cez víkend idem tiež domov ale viac menej si len vyprať oblečenie a dať dušu príbuzným na miesto, že ma konečne aj vidia :D.

    Julie's blog

    ReplyDelete
  2. Zuzka ak dovolíš, vysvetlím Ti čo mysleli tí predošlí komentátori zlou angličtinou. Problém nie je v tom, že by si robila chyby v spellingu jednotlivých slov, tvoj problém v angličtine spočíva v prvom rade v tom, že anglické vety skladáš tak, že ich asi v duchu prekladáš zo slovenčiny, co spôsobuje veľmi ťažkopádny a neprirodzený prejav. Nehovoriac o tom, že vety aj slovná zásoba sú dosť jednoduché. Nie je to úplne zlé, ako vravím, chyby v konkrétnych slovách nerobíš, no určite to je niečo, na čom by stálo popracovať. A prosím prosím, nauč sa správne používať anglický apostrof miesto dĺžňa za ktorým stlačíš medzeru, to je asi ten najvypuklejší problém.
    Podobne aj v slovenčine - ak chápem správne, študuješ žurnalistiku, predpokladám teda, že sa ňou budeš chcieť aj živiť. Bohužiaľ tie doprovodné texty sú dosť jednoduché a v priebehu tvojho blogu nevidím žiadne výrazné zlepšenie v ich kvalite. Aj keď je to len taký pokec k outfitu, prečo si nespraviť zo svojho blogu naozaj kvalitnú prezentáciu toho, čo dokážeš? Novinárka by mala vedieť vládnuť slovám :) Možno sa mýlim a v škole produkuješ niečo úplne iné, ale ja môžem hodnotiť len to, čo vidím tu na blogu.
    Ja viem, že keď Ti všetci Tvoji pravidelní čitatelia hovoria aká si super a aké je to všetko úžasné, nemáš pocit, že sa potrebuješ žiadnym spôsobom zlepšovať a zasa súhlasím, že na drzých anonymov sa môžeš vykašľať. Lenže človek potom stagnuje... To je ináč strašný problém celej slovenskej blogosféry, tá absencia konštruktívnej, no slušnej a neurážlivej kritiky. Skús si nájsť vo svojom okolí niekoho, kto Ti nielen pritakáva, ale naopak, kto má objektivitu a vie Ti povedať: potrebuješ sa zlepšiť v tomto a v tomto. Možno si povieš, ale veď je to môj blog, to je len také hobby, ale nie je problém si Ťa nájsť a v práci Ťa budú súdiť aj podľa toho. Držím palce a prajem všetko dobré.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako som už v minulosti hovorila,som vďačná za akúkoľvek kritiku, pokiaľ je konštruktívna. Takže ďakujem, určite si z toho zoberiem svoje. Ten apostrof som nepoužívala, o tom viem a zmením to. Ak však máš pocit, že mám jednoduchú slovnú zásobu a málo čítam (ako si spomínala v tom druhom nepublikovanom komentári), tak ma to mrzí, pretože čítam rada a veľa. V slovenčine aj v angličtine. Asi to bude tým, že na blog pridávam bezprostredne veci, ktoré ma zaujmú, píšem si určitým modernejším spôsobom denníček a nexnažím sa o odbornosť. A sk máš ten pocit z maniačok, tsk to bohužiaľ neovplyvním, lebo je to zostrihané presne podľa ich predstáv, čiže hlavne keď tresnem niečo zaujímavé. Ale ďakujem za komentár, ktorý bol konečne napísaný slušne a hlavne konštruktívne.

      Delete
  3. Anonymous08:37

    ked som videla nakupne maniacky si ma zaujala, bola si vzdy super oblecena a ked si povedala ze mas blog tak som sa rozhodla ze sa pozrem...a velmi sa mi paci a tesim sa ze som objavila dalsiu super blogerku, co budem sledovat :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous13:26

    Ahoj Zuzka. To som ja pisala ten koment ohladom tvojej anglictiny. Videla som Ta v nakupnych maniackach a tak som zo zvedavosti klikla na tvoj blog. Dost ma zarazila ta anglictina. A tak som si to nemohla odpustit. Dufala som ze sa mozno s niekym o tom poradis. Tina Quadrant to presne vystihla. Ty prekladas slovenske vety do anglictiny slovo po slove a na zaver to vyznie komicky. To ze si dnesny post nazvala wikend plaines si mi asi chcela ukazat ze to nehodlas zmenit :( Ja som tvoj blog totiz pochopila tak ze ta anglicka cast ma byt pre sirsi rozsah ludi, a tak mozno aj ne-slovaci si mozu tvoj blog precitat. Ale bohuzial ked to budes schvalne-neschvalne komolit, tak ne-slovaci tomu nebudu rozumiet. A prekladat to do anglictiny pre slovakov mi pripada zbytocne! Tak asi tolko. Ty sama vies ake siroke publikum chces zaujat :) a fakt koli slovakom to prekladat nemusis a anglicania/americania momentalne asi nepochopia :) Asi tolko z mojej strany :) Ak mas zaujem o pomoc pri niektoryh prekladoch tak sa kludne opytaj. Inac v nakupnych maniackach sa mi celkom pacis. Zdas sa uprimna..a nesnazis sa kritizovat za kazdu cenu. Tak drzim palce xxx

    ReplyDelete
  5. Tu si veľmi pekne oblečená ;-)

    ReplyDelete
  6. kasli na kritikov. super ze sa snazis.

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:06

    Zuzka do ktorych sekacov chodis??? Dakujem za radu;)


    V nakupnych maniackach si bola naaaj;)

    ReplyDelete
  8. Anonymous05:51

    krasne šatočky !! :)pristanú ti ;)

    ReplyDelete
  9. Anonymous08:32

    odkial, mas saty? :)

    ReplyDelete