Tuesday, October 15, 2013

with the best people I know ;)

So, my weekend was amazing.
Timi came to visit to Košice, so we went secondhand shopping (Timi got a coat and I have a new huge sweater), soup festival and we went to see Mango fall fashion show with Patrik, but more about that later. We had a party that night like the right eastern people from my country always do. And after that came Sunday, so it was the end of the best weekend recently and I realized again that it really doesn´t matter where you are, what matters is that you are with people who you like so much. ;)
And how was your weekend?

No, mám za sebou skvelý víkend.
Do KE prišla Timi, takže sme samozrejme absolvovali sekáče (Timi má kabát, ja obrovský sveter, obe za 50 centov), polievkový festival a večer sme šli za Patrikom omrknúť Mango jesennú fashion show, ale o tom neskôr. Večer sme poriadne zapili východniarskym štýlom, no a už bola nedeľa a koniec najlepšieho víkendu za poslednú dobu. A ja si opäť uvedomujem, že naozaj nezáleží na tom, kde sa nachádzate, na to, aby ste sa mali super Vás musia obklopovať ľudia, ktorých máte veľmi radi. ;)
Vy ste mali aký?















jacket, top - H&M
skirt - Orsay
shoes, bag - F&F
necklace - DIY
love bracelet - Forever21
sunglasses - Gucci






Bonus. ;)





15 comments:

  1. úplne nádherné fotky!
    veľmi ti to na nich pristane! obom vám!
    krása!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  2. máš nádherný outfit. obe vlastne vyzeráte skvele (:
    ja som mala takisto skvelý víkend, najmä nedeľu, ktorú som strávila vo Viedni (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :)
      to ma teší, šla by som tam najradšej znovu, ale tento rok som sa tam vďaka mojej hlúposti nachodila až príliš :D

      Delete
  3. suhlasim, pekne fotky a Zuzka velmi sa mi paci tvoja sukna:) btw. ja osm promovala cez vikend:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. čosi? aká šikovnica :) a ďakujem :)

      Delete
  4. Anonymous21:24

    waaau
    zuzi kedysi kupovala suknu?da sa este dostat?a cena nahodou ak si pametas?krasne
    alica

    ReplyDelete
  5. Pred 2 týždňami,bola vo výpredaji za 20 eur,tak dúfam,že ju ešte budú mať.;)

    ReplyDelete
  6. krásne fotky a tvoj outfit sa mi veľmi páči :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. v košiciach som nebol sto rokov (alebo minimálne 8 mesiacov...) :-/ najvyšší čas sa tam vrátiť! :)

    ReplyDelete
  8. Tak na ženičkách zbožňujem dlhé sukne! Krásne Zuzka :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi pekne :)

      Delete
  9. Nepáči sa mi to. Myslím, že takéto niečo na blog nestačí, bohužial dneska už mže mať blog každý. Tiež si oprav angličtinu alebo radšej nepíš anglicky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toto si pozri: http://www.someecards.com/usercards/viewcard/MjAxMi1jYzZhM2FlMGYwMTVlYjQx

      Delete