Thursday, November 21, 2013

best internet cats ;)

Yesterday was for me the last day to wear flats. I know what the weather is like right now but I just couldn't help myself. I had to wear these new kitty flats at least once before the winter comes. :)
So, let me tell you something about me you don't know. I love cats! No, not crazy old lady style like. I like all the internet memes, gifs and funny videos with them. I'm a dog person- you already know that I would love to own a little Pomsky one day but I would love to own a cat too. They are totally crazy sometimes so it will be fun to watch them or even film them. :D Timi is kinda similar, we could spend hours just laughing at cat videos- and are planning to do so on Friday (with some wine of course ;).
And I will show you my favorite internet cats right after outfit photos. ;)

Včera bol naozaj posledný deň, kedy som si obula balerínky. Áno, viem aké je vonku počasie, ale nemohla som im odolať, musela som ich mať na nohách predtým, ako ich odložím do skrine až do jari. :)
Takže, práve sa dozviete niečo, čo o mne ešte neviete: zbožňujem mačky! Nie, nie v štýle starej šialenej dievky, ale trošku v novšom štýle, čiže všetky vtipné videá s nimi, gify alebo meme. Ako už viete, najradšej by som mala psa, predsa len, psi sú oddaní a plní lásky, no a hlavne keď vyzerajú tak rozkošne ako môj vysnený Pomsky, tak sa jednoducho musíte zaľúbiť. Ale zase, mačky majú vlastnú osobnosť a priznajme si, niekedy im riadne šibe, takže vlastniť jednu a možno aj natáčať nejaké tie mačacie videá by mohla byť riadna sranda. :) Timi je mi v tomto naozaj podobná, naozaj sme sa našli v tom, že dokážeme aj hodiny sedieť a rehotať sa nad mačacími videami - čo plánujeme v piatok (aj s pohárom vína, možno dvomi, šiestimi :D).
No a hneď za outfit fotkami nájdete moje najobľúbenejšie internetové mačaciny. ;)









sweater (Cubus) - secondhand
skirt, bag - F&F
necklace - H&M
flats - New Yorker






Maru
The cat that has a box fetish. I love how funny and cute he is. Just watch. ;)
Kocúr, ktorý miluje akékoľvek škatule (najlepšie menšie, ako on sám :D). Zbožňujem to, aký je vtipný a rozkošný zároveň. Máte tu aj video. ;)


Grumpy cat
The black&white one is her brother Pokey. :)
Večne nahnevaná mačka na fotke so svojím bratom, ktorý sa volá Pokey. :)



Snoopy the cat
Looks just like a cute little fluffy toy, doesn't it? ;)
Úplne ako mäkučký plyšák, no nie? ;)

Pusheen

Sam
The cat with eyebrows. :D
Kocúr s obočím. :D

Shironeko
Really knows how to relax. ;)
Naozaj vie, ako správne relaxovať. ;)


And some cat gifs I love:
A ešte zopár mačacích gifov:










12 comments:

  1. :DDD tak tie macacie videa a gifka a obrazky nemaju chybu :D :D :D

    ReplyDelete
  2. Boze, krasna si, ale tie gifkaaa :D:D:D

    ReplyDelete
  3. CAT POWEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous04:04

    Tie tvoje články, ako by ich 14 ročná školáčka písala .....

    ReplyDelete
  5. Aj ja mám najradšej balerínky. A tieto balerínky - mačacinky sú veľmi vkusné a originálne...kabelka nemá chybu. :) :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous03:24

    nechcem sa robit stasne mudrou ale toto je akoze co?? prosim ta ved ten sveter a taska k sebe absolutne nejdu !! ty ako blogerka sa snazis obliekat originalne chapem ale toto?? prosimta sa spamataj !! v NM som ti fandila ale ked som bola na tvojej stranke -_- balerinky no okej ale ta TASKA a SVETER, prepac ale je to strasne, vela kombinujes

    ReplyDelete
  7. Velmi chutne balerinky, mne osobne sa macky nepacia, ale mam rada tento strih balerinky. Sveter je uplne fajn, teplny, vyzera pohodlne. Velmi ale velmi sa mi na nom paci ten nahrdelnik, krasne si to ozivila:) Btw.momentalne mam u seba celkom pritazlivu sutaz, tak ak mas chut mrkni:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous04:40

    tvarou mi pripominas michaela jacksona.....
    nahrdelnik je top!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to fakt? :D :D bože, asi to bude mojím mininosom :D

      Delete
  9. moc krásný outfit;))

    ReplyDelete
  10. Ten svetr svetr svetr' Podobný sháním:))

    ReplyDelete