Saturday, November 16, 2013

F&F party wear collection 2013

We (Timi and me) went to F&F showroom yesterday to see the new F&F party wear collection for 2013.
What was there? So much yummy food (seriously unless I want to be a sumo warrior I can't visit this showroom often :), great atmosphere with prosecco (Timi has a great gangsta pic with it) and most importantly a perfect collection (for the first time I like at least 90% of it)!
I think that everybody can find something to like in it: from classic LBDs, fur, animal prints, glitter, chic collars on dresses, lace, bold colours to leather, edgier pieces and printed clothes. I recently fell in love with pumps so I'm really thinking about one bold blue pair. :) And, of course, I liked so many bags - you will see. ;)
And I have no idea how this happened but we have already chosen outfits for our future daugthers. :D
So enjoy the photos! :)

S Timi sme včera boli na návšteve v F&F showroome, kde nám bola predstavená tohtoročná party wear kolekcia.
V skratke: strašne veľa mňamózneho jedla (čiže späť na intrák som ani nešla busom, iba som sa gúľala :D), super atmosféra s proseccom (Timi má s ním riadnu gangsta party fotku :D), ale najpodstatnejšie, s perfektnou kolekciou (po prvý raz sa mi z nej páči asi 90% vecí :)!
Vyberie si každý... Od klasických LBD, kožušín, zvieracích potlačí, flitrov, chic golierikov na šatách, čipku, výrazné farby, až po kožu, drsnejšie modely a potlače na tričkách. Ja si momentálne fičím na lodičkách, takže zvažujem jedny prekrásne modré. :) A samozrejme, páčilo sa mi tam toľko kabeliek, veď uvidíte. ;)
A neviem či nám už tikajú biologické hodiny, ale vybrali sme si aj veci pre naše budúce dcéry. :D
No, dosť už mojich kecov, radšej si pozrite fotky. :)















For little fashionistas :)
Pre malé fashionistky :)


Yummy!
Mňam!


:D

dress - Asos
shoes, bag - F&F (from showroom)
ears - C&A
belt - Terranova



8 comments:

  1. kabelku na poslednom vlastním :-) myslím,že je úžasná :-)

    ReplyDelete
  2. noo,vedela by som si vybrať :))

    ReplyDelete
  3. tie červené šaty sú nádherné ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous07:06

      su su ale naschval su ti take velke navrchu..skoda toho :/
      alica

      Delete
    2. nie sú! možno to tak vyzerá, ale nemyslím, že by mi boli väčšie :)

      Delete
  4. Tie kabelky s mašľou sú krásne :)

    ReplyDelete
  5. nevieš náhodou či ten farebný kožuch dorazí aj do KE?

    ReplyDelete
  6. Páči sa mi čierno-červená kombinácia, veľmi ti pristane. :)

    ReplyDelete