Thursday, November 14, 2013

Fall, won't you please just end already?

Some people like fall. Maybe for a lot of colours in nature, piles of leaves or cooler weather.
But that is not my case for sure.
It's the worst season of all. Why? Here are some reasons:
1. Rain. All the time.
2. Wind that breakes umbrellas and that combined with number 1 causes you to be wet. All the time.
3. Days short as... seriously I can't find one polite word.
4. Not much sun so the light for photos is terrible.
5. Cold weather that goes together with so many layers! Don't get me started on how long it takes to try something on in shop when you have that many layers.
6. Bad mood. I don't know if I'm the only one but once the days start to go darker and colder I seem to be in such a bad mood. Always thinking about serious stuff and being sentimental.

What do you like about fall and what you don't? :)

Niektorí ľudia majú radi jeseň pre krásne farby v prírode, obrovské kopy listov (ok, tie sa páčia aj mne najmä, keď do nich skáčem:) alebo chladnejšie počasie.
Ale to nie je môj prípad.
Podľa mňa je jeseň to najhoršie ročné obdobie zo všetkých. Prečo?
1. Lebo stále prší.
2. Lebo fúka hnusný vietor, ktorý: a)láme dáždniky alebo b)robí z nich satelity. A skombinované s bodom 1. jednoducho znamená, že som mokrá ako myš (a Rišo Müller, na vodu myslím, pretože nemám inú možnosť).
3. Dni krátke asi ako ... no nenájdem jedno slušné slovo.
4. Málo slnka, takže fotky s takýmto svetlom vyzerajú otrasne.
5. Studené počasie a veľa veľa vrstiev. No a to, že skúšanie vecí v obchode je kvôli nim dvakrát dlhšie asi spomínať nemusím.
6. Zlá nálada. Neviem, či to máte aj vy, ale u mňa sa každý rok spolu s kratšími dňami a ochladením objavuje fakt blbá nálada. Vtedy vždy rozmýšľam nad vážnymi vecami a som dosť sentimentálna.

A čo vy? Čo na jeseni (ne)máte radi vy? :)










jacket - Oasap
sweater (H&M) - secondhand
skirt - New Yorker
bag - H&M
shoes - F&F
earrings - Six Limited
sunglasses - Gucci


11 comments:

  1. veľmi sa mi páči tá kombinácia tejto bundy a sukne :)
    inak ja mám rada jeseň, keď si odmyslím ten vietor+dážď :D

    ReplyDelete
  2. sukňa je krásna!
    Ja mám jeseň rada, kvoli jej vôni. :)

    ReplyDelete
  3. Veľmi sa mi páči tá sukňa a hlavne jej farba je neskutočná. Celé je to pekne skombinované :) A ja osobne sa pri jeseni neviem rozhodnúť. Sú dni kedy mi nevadí a aj tie, kedy ju nenávidím. Ale s tými krátkymi dňami a vetrom to máme rovnako. Fuj :)

    http://blondava-potvora.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Ja mám rada jeseň,až na tie krátke dni :( Mne sa veľmi páči ta kabelka..

    ReplyDelete
  5. nádherný outfit :)
    a v maniačkach si bola úžasná! mala si vyhrať :)

    btw. Followneš ma späť? :)
    http://just-clo -eyes-and-start-dream.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. tá sukňa je úžasná!
    a jeseň je fajn, ale toto už nie je jeseň, toto už je ten čas tesne pred zimou. ale inak ma to baví, konečne môžem nosiť klobúky, šále/šatky, sukne...a ták, vyžívam sa v tomto počasí :) ale keby bolo menej dažďu a vetra nebolo by zle.

    ReplyDelete
  7. Milujem jeseň, no súhlasím, že je hrozné, že musí stále pršať.. :(
    FashionbySue.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Anonymous05:21

    Tak ja sa musím priznať, že jeseň mám rada preto, lebo mám narodky aj meniny :D plus preto, lebo NESNEŽI, nie je MINUS 50 :D, mráz na aute, keď musím isť do školy, nie je čľapavica zo snehu, keď sa rozhodne, že sa bude topiť.. tak..nie je to síce najkrajšie obdobie, ale je lepšie u mňa ako zima, lebo tú ja neznášam najviac.. (keď odpočítam atmosféru Vianoc a keď naozaj jemne snezi a ja sedim doma a pozeram na to cez okno :D ) ale tak všetko ma svoje čaro.. aj ty Zuzi máš to svoje, lebo si tu krááásna :)

    ReplyDelete
  9. tá bunda a topánky proste top!!!
    http://simonechanell.blogspot.sk/2013/11/diy-sundays-retro-vaza.html

    ReplyDelete
  10. Páči sa mi jesenná príroda, pre svoju farebnosť, milujem jesnné prechádzky, keď pod nohami šuští padlé lístie, menej ten chlad a vlhké počasie, ale to sa nedá mať oboje.
    P.S. Perfektne si to nakombinovala. :)

    ReplyDelete
  11. Milujem jeseň. Na lete mám najradšej to, keď skončí a príde jeseň. :)

    ReplyDelete