Friday, November 08, 2013

leather & red

Right now I'm just sitting in a train heading back home again.
I have so many plans for the weekend!
I want to finally visit some thrift shops, help my mom with sorting old clothes and accessories (I hope I will find some old treasures!), add more new items to my shop and also get together with Janka and Nela from shopping maniacs to drink some wine. 
So I hope everything will go as planned. ;)

What about you and your weekend plans?


Práve sedím vo vlaku a opäť sa chystám domov.
Mám už hrozne veľa plánov na víkend!.
Chcem napríklad konečne po dlhej dobe navštíviť nejaké secondhandy, realizovať obrovské upratovanie a  triedenie staršieho oblečenia, a doplnkov (možno sa nájdu nejaké poklady aj tam!), nahádzať niečo nové do shopu (keďže som tam naposledy pridala veci ešte keď pomaly existovali dinosaury), no a vínečko tentoraz s Jankou a Nelou z maniačok.
Tak dúfam, že všetko pôjde tak, ako má. ;)

A čo vy? Aké máte plány na víkend?










coat - Primark
top - F&F
skirt - C&A
bag - Oasap
necklace - Lindex
bracelet - Forever21
tights - Bepon
shoes - Deichmann


                    

20 comments:

  1. Kočišík by sa určite potešil že si trošku upustila od tých "princezničkovských" šiat a sukieň. Mne sa outfit veľmi páči, snáď ako vždy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No áno, on by sa možno potešil, ale ja si myslím, že Zuzka je typ na obidva štýly.

      Delete
  2. ja si už plány ani nerobím, nidky nevychádzajú :)
    ale tiež by som si chcela spraviť poriadky v šatníku, mám tam tisíc vecí, ktoré už dlhšie nenosím :/
    a vyzeráš nádherné, tie pančuchy s čiarkou milujem, ale vždy si v nich prídem príliš sexy, tak ich radšej nenosím :D

    ReplyDelete
  3. Všetko je krásne,veľmi ti to pristane :) No,nemám ti čo vytknúť ;)

    ReplyDelete
  4. Všetko je krásne,veľmi ti to pristane :) No,nemám ti čo vytknúť ;)

    ReplyDelete
  5. tá kabelka je nádherná!!!a aj všetko ostatné :))

    ReplyDelete
  6. toto je top z outfitov :) velmi pekne a sexy :)

    ReplyDelete
  7. Krásny outfit, vážne ti to veľmi pristane :).

    Julie's blog

    ReplyDelete
  8. Víked je pre mňa ešte veľmiii veľmiii Ďaleko :( ale máš krásny kabát <3

    ReplyDelete
  9. lodžiáááá! a inak sexi keksy!

    ReplyDelete
  10. Mne sa strašne páči ten tvoj biely kabat!!! Viem si ho predstavit takto so sukňou ako ty ale aj so slim džínami.

    A tiež mám veľmi rada ten top s "volanikmi" dole (styl peplum). Veľmi pekné, pristane ti to. Pančuchy s čiarkou - super nápad! Miška

    ReplyDelete
  11. fááákt sexi outfit ! možno by bol ešte viac keby sú tam telové silonky. :)) krásna

    ReplyDelete
  12. toto ti neskutočne pristane :)

    ReplyDelete
  13. Zuzi, su tu neskutocne sexi :) dobra volba :)

    ReplyDelete
  14. Tento víkend je jasný. Idem na voľby do VÚC. A potom už len oddych s rodinkou, ak sa mi podarí. Lebo väčšinou mi vyjde to, čo si naplánujem, s výnimkou voľna. Asi neviem oddychovať. Možno tiež prevetrám skrine. Keď nájdem na to odvahu. Lebo sa bojím, že vytriedim 90 % oblečenia a potom nebudem mať čo na seba. :D

    ReplyDelete
  15. super saty a pacia sa mi pancusky:) nejedno muzske oko sa asi obzrelo:)

    ReplyDelete
  16. tie šaty sú užasné, skvelo formuju postavu! :)

    ReplyDelete
  17. Ahoj Zuzka,
    kukala som nakupne maniacky minuly tyzden, vdaka tomu som zistila aky mas super blog :)
    tiez som satomaniacka ako ty :D A preto som ti chcela povedat, ze na bohoo.com maju super vypredaj so satami. Maju tam krasne saty a velmi vela ich tam je takych s vystrihom na chrbte, ake sa ti pacia.
    Tu je link na stranku: http://www.boohoo.com/europe/sale/dresses/icat/saledresses
    A dufam, ze si kuknes aj moj blog ked budes mat cas
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    ReplyDelete