Monday, November 11, 2013

little party never killed nobody

I promised to show you my outfit from Great Gatsby party so here it is.
Even though I still haven't seen the movie, I have read the book and I absolutely love that era so i had so much fun with styling this whole thing.
If I could chose one era to live in, it would be the Great Gatsby era with flapper girls, parties, glam and swing.
Enough from me today I still have to pack.
So I hope you like it! ;)

Takže, na facebooku ste sa zhodli, že chcete vidieť môj outfit z Great Gatsby party. Takže tu ho máte.
Síce som film doteraz nevidela, ale knižku som čítala, danú éru milujem, takže som si vymýšľanie kostýmu neskutočne užila.
Ak by som si mala vybrať, v akom období z histórie by som žila, tak by to bolo práve toto. S množstvom večierkov, červeného rúžu, flapper girls, glamom a swingom!
Odo mňa pre dnešok všetko, musím sa totiž baliť.
Tak dúfam, že sa Vám to páči. ;)

A na facebooku máte GIVEAWAY! ;)









corset, rings - H&M
skirt - Orsay
fur coat - New Yorker
pearls - my mom's
headpiece - ebay
shoes - Primark
bag - secondhand
gloves - random



                           

12 comments:

  1. Jééé :)) Strašne zlatá si :)

    ReplyDelete
  2. Nádherná. Veľmi ti to pristane :).

    ReplyDelete
  3. Veľmi ti to sluší:-)

    ReplyDelete
  4. ten film <3
    a veľmi ti to pristalo :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous01:34

    Nerozmýšľala si nad ofinkou ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) Sranda, rozmýšľala som nad ňou už dlhšie, ale dnes som si to nahodila do jedného virtual makeover programu a vyzerá to strašne. :D Takže momentálne rozmýšľam iba nad zmenou farby. ;)

      Delete
  6. Anonymous00:23

    Ahoj ten kožuch si si kupila v maniačkach že? :)

    ReplyDelete
  7. Klaudia00:26

    aj korzet a sukňa je z maniačok nie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. korzet nie, sukňa áno ;)

      Delete
  8. krásne si to mala! a tá sukňa <3

    ReplyDelete
  9. Plný počet bodov! :)

    ReplyDelete