Tuesday, November 19, 2013

Pop-Up Bazzart Store Košice

Minulý piatok sme boli v Auparku s Patrikom omrknúť nový Pop-Up Bazzart Store.
Tento dočasný obchod ponúka originálne výrobky od zaujímavých slovenských dizajnérov, viacerých dokonca pochádzajúcich z Košíc. Spomeniem napríklad mená ako Lenka Sršňová, LU:KA, Rado Repický, Sewologylab... V nasledujúcich fotkách Vám ukážem, čo ma zo všetkého najviac zaujalo. :) Viac info TU

P.S.: V nasledujúcich dňoch majú pripravenú špecialitu- ilustrované piatky - každý druhý piatok si do shopu pozvú jedného ilustrátora, ktorý bude kresliť obrázky aj na papierové tašky, čiže ten, kto nakúpi, dostane originálnu tašku k nákupu. ;)

P.S.2: Čoskoro mám pre Vás aj ja pripravenú špecialitu- giveaway o Bazzart clutch kabelku. (viac už čoskoro na facebooku :)

We went to Aupark to check out the new Pop-Up Bazzart Store last Friday with Patrik.
This temporary shop offers unique products from interesting Slovak designers. Many of them even come from Košice. I bet you know names like Lenka Sršňová, LU:KA, Rado Repický, Sewologylab... Following photos will show you what I liked the most.












One more photo for family album. :D
A opäť jedna do rodinného albumu. :D






7 comments:

  1. to je krásne!
    keď už pôjdem domov, tak sa tam budem musieť zastaviť! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  2. Super ! Tiež sa tam chystám,tento obchod si nechcem nechať ujsť :)
    **
    merypolock

    ReplyDelete
  3. koncepcia dobrá, ja len dúfam, že pribudne ešte viac zaujímavých kúskov, lebo takto je to také prázdne a skôr mi to pripomína akúsi galériu, a nemôžem si pomôcť ale ja som voči takýmto projektom veľmi skeptická, hlavne tu v KE, kde to ľudia nevedia oceniť, ale držím palce :) a na ten náhrdelník mám zálusk

    ReplyDelete
  4. tie kvetinové náhrdelníky vyzerajú super :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous02:45

    super obchod.vdaka za tip;) zuzi nerozmyslas nad prefarbenim si vlasov na viac prirodzenejsiu farbu?podla mna by ti to prislalo viac a bola by to fresh zmena a nemusela by si sa furt otravovat s hnusnymi odrastenymi korienkami a zltnucim zvyskom vlasov. ja to tak neznasam ten peroxid v slovenskych uliciach. ty by si bola taka pekna bez nehooooo
    Alica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Alica, sorry, že reagujem až teraz :)
      No, rozmýšľala som nad tým, aj Michal mi rozpráva, že nech som prirodzenejšia, dokonca som mala aj obdobie, keď som sa z podobne svetlých vlasov, aké mám teraz, prefarbila na gaštanovú a dala si bob. Nedopadlo to najlepšie, lebo síce vlasy boli skvele nafarbené, ale necítila som sa sama sebou a do týždňa som sa prefarbila s5. Išla by som ale do ombre, lenže mi príde, že sú toho už plné ulice. :/

      Delete