Wednesday, November 06, 2013

Printic

When Printic team wrote me an email a couple of weeks ago I couldn't respond because Gmail chose to put their email into spam folder. Fortunately I open it sometimes so I found it. And I have no regrets! My iPhone has a new app (finally something more useful than Candy Crush or Angry Birds). :)

Keď ma pred pár týždňami oslovili z Printicu, bohužiaľ gmail rozhodol sám, dal ich do spamu a donútil ma ich takto drzo ignorovať. Našťastie aj spam niekedy otváram, takže som ich našla. A neľutujem! Môj iPhone je bohatší o ďalšiu aplikáciu (po dlhej dobe aj užitočnú, keďže momentálne si fičím na Candy Crush alebo Angry Birds:).






What is Printic?
Printic is an app that allows you to chose your favorite pics from your phone (but also Facebook or Instagram), edit them, add some words (I chose not to because I prefer just retro looking photos) and they will arrive after a couple of days to your mailbox in a cute orange envelope. Shipping is free (but Speedy Gonzales fast:). Price for one print is 0,79 € but you have to order at least three of them.

O čo ide?
Printic je aplikácia, pomocou ktorej si zvolíte Vaše obľúbené fotky z telefónu (ale aj Facebooku či Instagramu), upravíte ich, ak chcete, pridáte zopár trefných slov (keďže ja som klasik, túto možnosť som vynechala) a do pár dní Vám už vytlačené budú doručené do schránky v milej oranžovej obálke. Poštovné je zadarmo (ale veľmi rýchle, hotový Speedy Gonzales:). Cena jedného výtlačku je 0,79 €, pričom si treba objednať aspoň tri. 


My opinion
People from Printic can probably read minds. Why? Because I was thinking about printing some photos to cover my dorm room's walls. ;) This app is great and I loved how fast the shipping was! ;)

Môj názor
Printic akoby mi čítal myšlienky. Na mojej otrasnej intrákovej stene totiž okrem dier nemám nič, tak na mňa z nej budú aspoň pozerať moji najbližší. ;) Táto appka je super a chválim rýchle doručenie. ;)


Zopár známych tvárí iba pre Vás. ;)

11 comments:

  1. Anonymous08:13

    Môžeš skúsiť aj memories.sk ;)

    ReplyDelete
  2. Krásny článok :) O tejto aplikácii som už počula, no ešte uvidíme :)
    FashionbySue.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. ty si také lolo, lepšiu foto si nemohla vybrať? :D tweety forever! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, lebo táto je jednoducho tá najdzivšia a priznajme si to, tých spoločných zase tak veľa nemáme. ;)

      Delete
    2. a najdzivšia v zmysle najdivokejšia :)

      Delete
  4. Fakt skvelá appka, aj ja som ju vyskúšala :).

    Julie's blog

    ReplyDelete
  5. vies co je zaujimave? ze tuto aplikaciu vcera postla aj Sonicka Skoncova !! neobkukavas nahodou nieco od nej ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie,pretože jej blog nesledujem.:)

      Delete
    2. Tuto aplikaciu postli aj made by boy, Timbo, Le simple a mnohi dalsi :) poslali Zuzke e-mail, chcu sa spropagovat, toto je cesta a o tejto app mila Hanka budes citat u dalsich 50 bloggerov, e-maily podla mna posielali vsetkym naraz. Takze komenty neobkukala si to od tej a hentoho su mimo misu!!!

      Delete
  6. ja som ju tiez vyskúsala :) Nechcela si si vytvorit aj popis k fotkám? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie,lebo sa mi viac páčia bez neho.;)

      Delete