Tuesday, November 26, 2013

warm days are over, warm days are gone

This has happened to me for the first time in my life.
That with winter starting I go crazy for dark colours and especially black.
I have created a pattern during school days: oversized dark sweaters, comfy ankle boots and some studded jewelry.
So today, I had to change it and be more chic. Still sticking to the dark colours though. ;)
Does this happen to you? Do you prefer to wear darker colours with the winter slowly starting?

P.S.:This satin dress from C&A (from sale;) is a match made in heaven! So comfy, almost like my pajamas. :D

Toto sa mi naozaj stalo asi prvý raz v živote.
Že s prichádzajúcou zimou zbožňujem všetky tmavé farby a najmä čiernu.
Vytvorila som si vlastný "vzorec" na každý školský deň: oversized tmavý sveter, pohodlné členkové čižmy a nejaká tá ocvokovaná bižutéria.
Takže dnes som to už musela zmeniť a byť viac chic. Stále sa však držím tmavých farieb. ;)
Tiež sa to stáva aj Vám? Že s pomaly prichádzajúcou zimou preferujete tmavšie farby?

P.S.:Tieto saténové šaty z C&A (z výpredaja;) sú taká menšia srdcovečka, lebo sú také pohodlné ako pyžamko. :D








dress - C&A
blazer - H&M
bag - Oasap
jewelry - vintage
shoes - F&F


8 comments:

  1. Šaty sú úžasné :D Tiež mám radšej tmavé farby v chladných dňoch, ale niekedy príde moment keď chcem svoj deň jednoducho "presvetliť" :)

    ReplyDelete
  2. Jeeej, ahoj Zuzi. nie som velmi komentarova osoba, a tak ked uz pisem, tak sa mi cely set velmi paci! a toto sa mi velmi paci :)

    a vies co? ked pojdem do C&A tiez sa poobzeram po tch satickach :D

    ReplyDelete
  3. Šaty vyzerajú krásne <3, niekedy mám pocit, že to čo ulovím vo výpredaji, je lepšie, ako keby som to normálne kúpila ;) S tými farbami sa mi to stáva najmä v lete, keď prechádzam z tmavých farieb na tie crazy :D :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous05:01

    Ahoj, nič v zlom :) len by som sa chcela spýtať či si nerozmýšlala alebo si niekedy už nemala ofinu kedže máš dosť vysoké čelo a podľa mňa by sa ti hodila určite viac ako takto ked máš vlasy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéj, ahoj :) no, sranda, ja som si nikdy neuvedomila, že mám vysoké čelo - asi to znie divne, čo? :D
      a nad ofinou som už rozmýšľala, aj som ju dlhú dobu mala, len momentálne do nej nechcem ísť, lebo mám pocit, že by mi nepristala (robila som si rôzne virtual makeovers so svojou fotkou a bola to hrôza des:)
      ale nad zmenou vlasov rozmýšľam :)

      Delete
    2. Anonymous15:44

      Možno ani nie virtual makeovers, ale skús si pozrieť ako nosia vlasy Rihanna, Mena Suvari, Christina Ricci, Rachel McAddams či Tyra Banks, všetky majú relatívne vysoké čelo a účesmi to vedia veľmi pekne zregulovať, dokonca aj bez ofiny.

      Delete
  5. Krásna si :)
    http://alexisora.blogspot.sk/

    ReplyDelete