Friday, November 01, 2013

you can’t make everyone like you

One thing I have learned: You can't please everyone.
There's always at least one person that hates everything you do.
The show Shopping maniacs is almost over and today is my shopping day.
To tell you the truth, I´m happy I will spend these two days without any internet connection. Because there will be comments and I bet there will be some negative ones. 
Have a great weekend! :)

Jedna vec, ktorú som sa naučila, je, že naozaj nevyhoviete každému.
Vždy sa nájde aspoň jedna osoba, ktorá nenávidí všetko, čo robíte.
Nákupné maniačky dnes končia a nakupujem ja.
Aby som Vám povedala pravdu, som šťastná, že som až do zajtra na chate, bez internetu. Pretože komentáre budú a určite aj veľmi negatívne.
Mojím heslom v show bolo byť za každú cenu sama sebou, úprimná a povedať, čo si myslím. Ja som aká som, nepotrebujem sa na niečo hrať. Brala som to celé veľmi s nadhľadom. Ten chýbal osobám, ktoré chceli za každú cenu vyhrať. Ja som tam šla s iným cieľom, a to hlavne si to celé užiť a zabaviť sa. Čiže som veľmi zvedavá, ako to celé bude zostrihané. Samozrejme sa určite ozvú nejaké hlasy, že ako ja môžem kritizovať ostatných podľa šatníka, aký mám. Sto ľudí, sto chutí, každému sa páči niečo úplne odlišné a o tom celá táto show je, preto nerozumiem, ak sa niekto uráža. Mal predsa vedieť, do čoho ide. :)
Prajem Vám skvelý víkend! :)









shirt - C&A
skirt - Oasap
bag, shoes - F&F
silver bracelet, hair cuff - H&M
studded bracelet - Tally Weijl
earrings - Primark

97 comments:

  1. Krásne si to vystihla. Ja som len videla upútavku ale škaredo ti naložili. Ako mne sa páči ako sa obliekaš aj ako si sa obliekla na každý deň, tak potom nerozumiem, čo také proti tvojmu šatníku mali. A ináč, krásny outfit aj dnes, ako vždy .))

    Julie's blog

    ReplyDelete
  2. Anonymous18:17

    Ale veď aj p. Lenka kritizovala ostatné a aký šatník mala? :D A náhodou, čo v upútavke ukázali, že sa im nepáči, nebolo to niečo vyslovene zlé... Ide o to, že im osobne sa to nepáčilo. A hlavné je, ako to potom nosíš. Som na teba zvedavá :)
    Inak super outfit. Podobnú skater sukňu, ale v modrej som si objednala z ebay, tak len čakám kedy už príde :)

    - Veronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veronika, nemyslím to iba na dnes. Ja s negatívnou kritikou rátam. :) Toto som napísala pre istotu, aby bolo jasné, že to neberiem osobne. :) A pod negatívnymi komentármi myslím hlavne tie na facebooku, s tými v show rátam. :D

      Delete
  3. Zuzi, presne tak, musis to brat s nadhladom, sto ludi, sto chuti! Ja som mala nedavno ohodnoteny jeden outfit na lokalnej scene(citatelia isteho slovenskeho portalu) a mimo nej ( asos fashion finder), a vobec ma neprekvapil fakt, kde boli caste negativne ohlasy a kde naopak bolo vzate do uvahy, ze kazdy je ina osobnost ci uz vovnutri alebo zvonka a kazdy vyjadruje sam seba. Kym to nie je vyslovene nevkusne, tak by sa osobity styl nemal az tak "negatizovat" a uz vobec nie ho porovnavat s tym vlastnym, pretoze je to sebavyjadrenie. Takze thumbs up! Mne sa paci styl ludi, kori su unikatni a nekopiruju! A ty medzi nich patris takze usmev na tvari a uzi si chatu!:)

    ReplyDelete
  4. no to som zvedavá teda

    ReplyDelete
  5. Myslim, ze mas k tomu zdravy postoj :) Nakoniec je to len hra.

    ReplyDelete
  6. Ja nakupné maniačky pozerám pravidelne, všetky diely som videla a musím povedať, že po dlhej dobe som mala konečne veľmi dobrý pocit po pozeraní. Šarmantné mladé dámy, žiadne intrigy, navyše veľmi inteligentné vyjadrovanie, to mi tam veľmi chýbalo. Už sa teším na tvoj outfit a rozhodne bol tento týždeň spasením po všetkých tých predošlých NM :)

    ReplyDelete
  7. Zuzko, podle mě jsi celý týden bodoval nejspravedlivěji ze všech, co se ti líbylo to jsi ohodnotila vysokým počtem bodů a co ne to nízkým, a tak by to mělo být, pravda je, že jsi narozdíl od jiných nevolila taktiku "rači neřeknu moc kritiky, aby mi pak nedali málo bodů", a proto si asi ostatní soutěžící mysleli, že jsi největší kritik a dáváš nejméně bodů, a proto ti to budou dnes chtít podle mě oplatit.....at už to dopadne, jak chce podle mě jsi charakteriní a milá osoba!

    ReplyDelete
  8. Ahoj Zuzka, tiež pozerávam nákupné maniačky a hneď ako som ťa v nich zbadala som si hovorila, že si mi nejaká známa :D a potom si povedala, že si blogerka a hneď mi to bolo jasné :D som teda zvedavá na dnešný diel..ale vyzeráš ako veľmi milá a zábavná kočka ;)

    ReplyDelete
  9. aj tak máš z nich najlepší šatník :))

    ReplyDelete
  10. Ahoj :) v akych sekacoch nakupujes? nakupujes v nich aj v BA alebo len v KE? mas paradne kusky zo sekacu:P ak by si sa chcela zbavit tej moschino bundy berem ju! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Textile House :) V BA aj v KE. :)

      Delete
  11. Strašne sa teším keď si maniačky pozriem v archíve :) ! a som straaašne rada,že si sa tam prihlásila :) inač by som asi nenašla tvoj blog :/

    Beperfectissimple

    ReplyDelete
  12. Anonymous05:47

    Prave som dopozerala nakupne maniacky a musim povedat, ze styl mas velmi pekny, tak isto aj satnik, ale nepacilo sa mi, ako si reagovala na kritiku. Ako si sa vyjadrila hore v clanku, kazdy vedel, do coho ide a nemal by sa urazat.
    A vlastne ani neviem, ci to tak vyznelo iba v tv, ale podla mna sa ucastnicky nakupnych maniacok trosku hraju na nieco, co nie su... ale o tom to asi vlastne cele je..
    Dufam, ze som ta svojim komentarom neurazila, ale musela som to napisat.
    Pekny vecer :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous08:18

      Big like, musim suhlasit, podla mna si prave ty nezvladla kritiku kolegyn. A je pravda, ze na svoj vek sa obliekas ,,starecky,, zbytocne si pridavas roky navyse.

      Delete
    2. Milý Anonym. Ja som sa neurazila z tej kritiky outfitu, keď som hovorila, bolo to tesne po tom, ako som sa dozvedela, že veľmi prehnane skritizovali môj šatník, takže to je skôr znechutenie ako urazenie. A ja sa nehrám na niečo, čo nie som. Inak by som sa za seba hanbila. :) A v pohode, napísala si mi to slušne, takže to beriem. :)

      Delete
    3. A milý Anonym č.2, zaujímalo by ma, čo konkrétne ma ostaruje. Takže poprosím príklady. :)

      Delete
  13. looooooool jak si tej dušane dala to bol skvelý moment celých nákupných maniačok, všetkých dielov čo som doteraz videla :-D
    síce to na blogu môže vyzerať niekedy monotónne ale je fajn že si si našla štýl obliekania v ktorom sa cítiš dobre a čo na tebe dobre vyzerá tak nechápem prečo by si za každú cenu mala mať ihličky a rockerské veci len aby si skúsila niečo iné :-D veď čo my vieme, možno si už poskúšala.
    inak sa mi veľmi tento týždeň páčil, aj keď hlavne vďaka intrigám a výroku o tom že jediná pravá slovenská blogerka je melisa :-D niežeby nebola slovenka a neblogovala, ale veď asi chápeš :-D

    ReplyDelete
  14. Anonymous05:50

    Bola si totálne krásna a tá aplikácia na hlave bola totálne mega. Si im ukázala ako by to mala vyzerať. Super si!!!

    ReplyDelete
  15. Anonymous05:53

    Ahoj Zuzka... prave som dopozerala nm...hned sa mi nozik vo vacku otvaral pri tej primitivnej cervenovlaske, kt.ma problem sama so sebou a spomalenej pani,ktora ma satnik ,ako ona hovori,mladicky,ale to je jeden velky gyc! Ked som videla ako ti tie baby vyhadzovali kabelky,mala som chut sa ich opytat,ci su normalne?!?! Obycajne chudery!!! Bola si stylova,mas krasny satnik a vies co sa nosi... Kocisik ti satnik pochvalil,to je dolezite pre tuto show...;-) drzim palce....janka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janka, ďakujem! Keď som videla tie kabelky, tak ma skoro vystrelo. Ja by som si to nikdy k cudzím veciam nedovolila. Ale, tak sa ukázali. :)

      Delete
  16. Ahoj pozeram nakupne maniacky a veľmi sa mi páči ako sa obliekaš.
    Chcela by som sa ťa spýtať ako si tento blog vytvorila na akej stranke.

    ReplyDelete
  17. Ahoj veľmi sa mi paci ako sa obliekas nechapem preco ta tak skritizovali. Chcem sa ta spytat ako si vytvorila tento blog cez aku stranku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milá Ivana, cez blogger.com :) Je to dosť intuitívne, takže to určite zvládneš. :)

      Delete
  18. Anonymous06:12

    Zuzi, bola si top! <3 uplne super, veľmi sa mi to páčilo, držala som ti prsty, veľmi! :-)) Jednoznačne si víťazka, teda aspoň pre mňa... Tá ostarožená pani, z tej si nič nerob, a Marošovi sa čudujem, že tomu zjavu číslo2 dal 7 bodov, úplne objektívne si ohodnotila, že ako asistentka sa obliekla „kráľovná“ temnej noci, na druhom mieste.. Tá Dušana podľa mňa tiež mierne taktizovala, Janka myslím v pohode.. Pravdivo si ohodnotila, no škoda, že niektorí ľudia nevedia prijať oprávnenú kritiku. S pozdravom tvoja verná fanúšička Maťaa :-)

    ReplyDelete
  19. Takýto cop nos častejšie, veľmi ti pristane :)
    A k dnešnej časti a celemu tyždnu musím dodať, že si na mna spravila veľmi dobrý dojem. Na to že som o tebe ako blogerke vedela, ale nesledovala ťa tak si ťa pridávam k sledovanie :) Tvoja kritickosť mi vobec nevadí, lebo bola vždy na mieste a aj ja som dosť kritická. Tie dve (rýšavá a tá nevkusná, kvôli ktorým si to nevyhrala, aspoň podla mna) by sa mali nad sebou zamyslieť. A ak ti po dnešku niekto vykradne skriňu tak to som vôbec nebola ja! Všetko sa mi páčilo a hlavne chválim originálne a kvalitné sekáčové kúsky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi si ju začnem zamykať. :DDD Ale ďakujem krásne, rozosmialo ma to. ;)

      Delete
  20. Ahoj Zuzi, nakupne maniacky primo hltam. A musím říct, že jsi byla fakt skvělá, poslední den ta starši žena a zrzka se chovali spíše "srandovně" pro mě. Já vyhazovala ty kabelky z Tvého šatníku ...První ať povyhazuje některé kousky ze svého a pak třídí ten svůj. V každém případě jsem fandila tobě a moc mě mrzí, že to vyhrál někdo jiný než sem čekala.

    ReplyDelete
  21. Anonymous07:49

    Zuzka, NM pozerám od začiatku, ale Ty si jednoznačne najlepšia nákupná maniačka zo všetkých báb, ktoré tam doteraz boli. Tvoj šatník je sofistikovaný, každý jeden kúsok je štýlový a od teraz chodím na Tvoj blog každý deň! Perfect! ;-)

    ReplyDelete
  22. Anonymous07:58

    Zuzi, podla mna si si zasluzila vyhrat, mala si nadherny outfit, ako skutocna kralovna. Mas skutocne cit pre modu. Drz sa :-) - Monika

    ReplyDelete
  23. Anonymous08:12

    Zuzka, pozeram prave maniacky a sla som kuknut sem ... ;) Mne sa nahodou tie biele minisaty s kvietkovanou cipkou, co prave ukazujes (aj co mas na sebe) pacia. Maloktora to nosime a pritom je to velmi pekny styl. Som zvedava, ako to dnes dopadne, drzim palce ;) Miska

    ReplyDelete
  24. Anonymous08:49

    Ja by som sa len chcela opytat lebo som si vsimla ze mas krasne veci zo sekača.....kde v košiciach je taky dobry secondhand?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nielen v Košiciach, aj v BA. V Textile House nájdeš super veci, ale základ je veľa veľa hľadať a chodiť, keď dostanú novú kolekciu. :)

      Delete
  25. Nic si z toho nedělej, já bych chtěla, aby ta show přišla do Čech a to bych si teprv vyposlechla, nechápaly by asi jako Melisu u vás :D jako.... slečny měly příšerné pokoje zaprvé (at žije růžová a červená), děsné šatníky za druhé, kde se sem tam našlo něco nositelného, ale vůbec mě vždycky baví, že to snad máte ještě horší než my v Česku... guess a fejky a přeplácané outfity jsou asi nejvíc in a slečny nevidí dál než na okraj svého města a to už vůbec nemluvím o Lence, která by si měla rozmyslet, jestli je opravdu sestřička, nebo se hodí k úplně jinému povolání (soudím tak z outfitů,ložnice a tyče). hodnocení těchhle dam by mě nechávalo chladnou

    ReplyDelete
  26. Anonymous09:34

    A inac, Zuzi, tvoj outfit v maniackach, bol uplne super! Uz som dopozerala. Vkusna cipka, dobre zladena so suknou a mejkap s dorazom na cerveny ruz, ocka len jednoducha cierna linka, pacilo sa mi to, Miska

    ReplyDelete
  27. Nákupné maniačky veľmi nepozerávam, ale práve keď som dnes prepínala v telke, tak ma zaujalo oblečenie, ktorým sa slečny, či panie prehrabávali. Nechala som si teda pustený celý diel a do konca čakal, či vyhráš, alebo nie. Absolútne som nechápala, ako mohli skritizovať veci ako napríklad ten sveter, tak aj polovicu kabeliek, či sako. Možno to nie je ich štýl, ale určite by som to nezaraďovala medzi nevkusné oblečenie. Ak by čo i len trochu brúzdali internetom, zistili by, že práve v tvojom šatníku sa nachádzalo oblečenie, ktoré sa práve teraz nosí a čo je top topov, že ti dokonca aj svedčí :)
    Nehovorím, že Dušana si to nezaslúžila vyhrať, pretože jej outfit na danú tému bol super, ale tak rovnako si si to zaslúžila aj ty a určite sa nemalo rozhodovať medzi Dušanou a Dominikou. Svojim komentárom však rozhodnutie nezmením, tak dúfam, že aspoň troška poteším :)

    ReplyDelete
  28. Anonymous10:20

    Zuzka zvládla si to výborne. Páčilo sa mi, ako si predstavila svoj šatník a bez zaváhania si zverejnila, že máš veci aj zo sekáča. Napríklad tie kabelky ma veľmi prekvapili a ich cena ešte viac. Môžeš mi prezradiť prosím ťa, kde sú tie sekáče, kde si ich kúpila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Textile House. A ďakujem veľmi pekne :)

      Delete
  29. nahodou som tento tyzden videla 4 epizody Maniacok a chvalim satnik :) pudrove saty z H & M co si mala vcera na sebe, vlastnim tiez :) stale dobre aj po rokoch. good luck s blogovanim.

    ReplyDelete
  30. Nahodou som tento tyzden videla 4 epizody Maniacok a chvalim tvoj satnik :) Pudrove saty z H & M co si mala na sebe vcera vlastnim tiez. Aj po rokoch stale dobre. Good luck s blogovanim :)

    ReplyDelete
  31. Anonymous18:08

    Tobě nejvíce jsem to přála. Jsi svá, sympatická a na nic jsi si nehrála:-)

    ReplyDelete
  32. ahoj:) Podľa mňa si mala úplne najkrajší šatnik zo vsetkych ;) neviem čo hantie riešili, ale fakt tvoj bol top:) aj ty si sa najkrajšie obliekla a aj obliekala:) a prosim Ťa v ktorom obchode si kúpila tú čipkovanú blúzku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Povedala to priamo v show v New Yorkeri :) teda ak myslíš tu čienu v jej outfite.

      Delete
    2. Áno, v New Yorkeri. :) A ďakujem. :)

      Delete
  33. Super pozri si aj moj

    ReplyDelete
  34. Anonymous19:13

    po sledovani nakupnych maniacok som si pozrela tvoj blog,ktory nestoji za nic,uprav si anglictinu a trochu menej arogantnosti by ti neublizilo :) E.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous02:45

      suhlas

      Delete
    2. Anonymous01:39

      suhlas č.2

      Delete
    3. Milý anonym, podľa čoho súdiš, že som arogantná? Veď ma nepoznáš osobne.

      Delete
  35. Anonymous19:41

    Podľa mňa si sa oblikla najkrajšie :)

    ReplyDelete
  36. Obliekla si sa úplne super a som rada, že som sa pozerala na NM a uvidela som tam teba a tento blog :)

    ReplyDelete
  37. Ahoj, musím súhlasiť s názorom, že v závere Nákupných maniačok si trochu vybuchla a nezvládla kritiku. Mala si sa radšej povzniesť a bolo by to super, lebo šatník si mala naozaj zaujímavý :)

    ReplyDelete
  38. Anonymous23:41

    -_- niee.. ta sukna je proste strašná.. neviem či sa nevidíš alebo čo ale toto je proste katastrofa..

    ReplyDelete
  39. Anonymous00:09

    Bola si najlepšia a najkrajšia v nákupnych a tvoj šatník je úplne super :-) takže neber si k srdcu negatívne názory pretože to je len závisť :-)

    ReplyDelete
  40. Pristane ti to :)

    http://fashion-paradis.blogpost.sk :)

    ReplyDelete
  41. Anonymous00:53

    Ahoj Zuzka :) Pozerám NM každý deň a ty si podľa mňa vystihla tému najlepšie :) Krásne si to vystihla a podľa mňa bolo nespravodlivé že ti Dušana stiahla body kvôli tomu že si mala také topánky ako ona -_- S tou košeľou si mala super nápad :) šatník si mala super :O Ten sveter s tými vtáčikmi bol super :) nechápem prečo sa im nepáčil.... Odkiaľ je? :D A kabelky si mala tiež krásne ;) Mala si ich oveľa lepšie ako Jana (neviem isto či sa volala Jana ale myslím tu ryšavo vlasú...) :)

    S-a-l-l-y :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :) Svetrík je z H&Mka, beriem, asi je trošku infantilnejší, ale tak čo už :D A tá ryšavá bola Dominika. :)

      Delete
  42. Anonymous01:10

    Takže...sledovala jsem nakupne maniacky a nejvíce jses mi líbila ty,skvělé komentáře,vidci ostatním..je mi sice poule14let,ale mužů posoudit tvé vystoupení, jsi skvělá,prevezmu od tebe párty rad a budu se tebou inspirovat.....jsi skvělá!!!!!!!!!! patří ti velké děkuju :))

    ReplyDelete
  43. Ahoj Zuzka, aj ja sledujem NM...a pravdupovediac som tvoj blog objavila vďaka tejto relácii. Dám si ťa do sledovania. Tvoj štýl sa mi veľmi páči. Najmä to vyhadzovanie kabeliek, z ktorých sa mi väčšina páčila,som nechápala (asi aj zostrihané pre efekt)...aj šaty máš krásne;)
    Mala si to vyhrať, Dušana mala možno skvelú postavu, ale tvoj outfit mal nápad a bol mimo slovenských konvencií, čo žiaľ nereže usadlým dámam;) Inak aj ja som z KE.
    krasavnutri.blogspot.sk

    ReplyDelete
  44. Anonymous02:27

    Z hentej ryšavej a tej starej si netreba nič robiť..Klasické slovenky bez vkusu , ktoré iba taktizujú a hrajú sa neviem aké paničky a pritom sa oblieka jedna 40ročná žena ako štetka a druhá to sa ani komentovať nedá :D
    Tvoj štýl obliekania a aj tvoj šatník bol podľa mňa zo všetkých najlepší a mali by si skôr z teba brať príklad , ako vyhadzovať kabelky z tvojej skrine ( ktoré by som mimochodom všetky chcela mať !!! :) To že si kritizovala ostatné tak to nič zlé si podľa mňa nerobila , lebo to čo oni predvádzali a čo mali v skrini to bol horor...

    ReplyDelete
  45. Ahoj! Jsem z Čech a moc ráda sleduji NM. A tento týden jsi pro mě byla hvězdou ty. Strašně se mi líbí ty tvé šaty jak jsi předváděla jako svůj oblíbený outfit. Jednou bych tě moc ráda poznala i osobně nebo třeba jen napsala pár vět. Moc ti to sluší a jsi nádherná slečna. A moc se mi líbí tvůj přístup. Řeknu ti to do očí! Taky jsem upřímná a nepochopím lidi, kteří před tebou říkají jaká jsi kočka a za zády tě pomlouvají. Buď sama sebou ;)
    Tvoje fanynka z Čechy.

    ReplyDelete
  46. Ahoj! Jsem tvoje "fanynka" z Čech. Strašně moc se mi líbil tvůj šatník. Hlavně ty modré šaty jak jsi předváděla jako oblíbený outfit. Klidně bych brala celý tvůj šatník! Je super. (Asi jen velikosti bych musela vyměnit :D) Jednou bych tě moc ráda poznala i osobně. A moc se mi líbí tvůj přístup- řeknu ti to do očí. Taky jsme prostě upřímná. Když už mám někde říct, že se mi něco nelíbí, řeknu ti to do očí. (Takže tě musím potkat abych ti mohla říct jaký jsi skvělá!) Pokračuj takhle dál a dál.
    Si krásná slečna.

    ReplyDelete
  47. Práve pozerám nákupné maniačky. Musela som si vyhľadať tvoj blog a skúsiť nájsť niečo či si o tom písala. Začínam sa vytáčať. Včera som videla, čo Patrik (made by boy) písal a povedala som si, že to musím vidieť. Fakt nechápem čo tam tie slečny a pani robia. Prvýkrát v tej show vidím, že stylista obraňuje doslova nakupujúcu pred ostatnými. Neviem čo to má znamenať. Vyzerá to ako keby sa spikli a naschávl niečo hovorili pri tvojom šatníku. Čo sa týka tých prisprostených rečí tak sa znova len smejem. Podľa mňa si bola jednoznačne najkrajšia a ešte stále čakám na hodnotenie, ktoré ti dali. Konečne tam bolo niečo normálne a nápadité. Dobre si to napísala, si aká si, to, že si niektorým slečnám a paniam povedala pravdu, čo bolo dobré a čo nebolo a už sa urazili a išli do teba ako pijavice. Vidíš aj sama, máš tu kopec pozitívnych komentárov, tak sa drž svojich followerov a nerieš nejaké "Marieny", ktoré nemajú poňatie o tom, čo sa nosí. A super si ich skomentovala nakonci keď si hádala koľko bodov ti dajú :D Zvládla si to tam výborne :)

    ReplyDelete
  48. Anonymous08:39

    Ahoj Zuzi, tvoj blog poznám, ale presne ako píšu dámy vyššie píšeš arogantne a keby som si neprečítala slovensku verziu tak tej anglickej neporozumiem. Ked si nie si istá v angličtine tak ju nepouzívaj, alebo používaj len uplne jednoduché vety :) Ber to ako radu. V NM si mala nádherný outfit, tu brčkavú strigu som mala chut kopnu do zadku cez TV och to čo bolo???!!! šatník nádherný, len potom nerozumiem, prečo su tvoje outfity tak nudnééééééééé, nedomyslené, nedotiahnuté. Asi ta viac-menej styloval Patrik v NM.
    Napríklad tento čo mas na sebe, tri rôzne odtiene beige, tri rôzne materiály ak nie viac, priesvitná blúzka s lesklými vreckami a náramok k dlhým rukávom?!?! lahučká sukna "zabitá" tými strašnými pančuchami napchatými v lodičkách ...ja neviem mne sa to celé nepáči
    a ten tvoj fotograf hmm nechces ho zmenit? tie fotky zabíjajú tvoj blog (a aj ta AJ) :)
    a este rada ... tu kabelku si mohla niečim vyplnit, nech to nevyzera akoze "pozicala som si na fotenie" :D
    prajem pekný den, ale v NM si bola super myslím ten výsledný outfit :)
    I.

    ReplyDelete
  49. Anonymous08:40

    Ahoj Zuzka, nedalo mi nenakuknut na tvoj blog. Prave som sa velmi pobavila na reakciach tvojich spoluhracok v nm. Nezijem na Slovensku a k nm som sa dostala nahodou (ked som jeden sychravy vecer mala chut na slovencinu) a pozeram to skoro len pre komenty stylisov :). Zuzi, to co robis, robis dobre. Naj modni blogeri si perfektne vystacuju s tym, co si ulovia v sekacoch, vintage marketoch spolu s novo kupenymi kuskami, hladaju, kombinuju, vymyslaju, maju dobry prehlad o mode (tzn. nielen o tom, co predavaju v obchodoch, naopak uz dopredu vedia co do obchodov pride a na co sa maju zamerat z toho kvanta veci:)) a hlavne nemaju strach kombinovat nekombinovatelne...90%kombinacii su katastrofy ale tych 10% je uplna pecka...takze len pekne pokracuj, mas 23, jeden styl si si uz nasla, ale som si ista, ze nie posledny. Drzim palce a uz sa tesim, co ma prekvapi, ked o nejaky cas znova zatulam na tvoj blog :)
    A.

    ReplyDelete
  50. Ahoj Zuzi , bola som na tvojom blogu už párkrát a teraz keď som si pozrela NM. som sa ti rozhodla napísať, hlavne ťa podporiť v tom čo robíš, máš svoj štýl, ktorý si držíš, tie úlovky ktoré máš v skrini by ti mohli skôr závidieť, ako z nej vyhadzovať ... kto vie či to nerobili od závisti... ;o)
    Každopádne si bola premňa víťazkou tohto dielu ty a bola som dosť sklamaná, že to dopadlo celkom inak, než som čakala, podľa mňa si bola zo všetkých najoriginálnejšia a veľké plus za ozdobu do vlasov, konečne sa nebál niekto experimentovať ! :)

    ReplyDelete
  51. topánky sa mi najviac páčia sú fakt velmi pekne

    ReplyDelete
  52. Anonymous22:08

    ved ty si bola snad jedina,ktora to nebrala s nadhladom a ostala si uplne urazena a podrazdena,ked ti tie ostatne kocky nieco skritizovali:)))

    ReplyDelete
  53. Podľa mňa si bola z maniačok najlepšie! Mala si to vyhrať ty!! :) Všetko to, čo tvoje súperky skritizovali sa mne naopak veľmi páčilo.

    ReplyDelete
  54. Anonymous23:54

    pozerala som nákupné maniačky jednoznačne si to mala vyhrať ty .. chcela som sa opýtať že si spomínala tuším že veľa vecí máš z asosu? mohla by si zhodnotiť túto stránku, odporúčala by si nakupovať z nej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určite odporúčam! Asos je super, som na ňom mierny závislák :)

      Delete
  55. Zuzka, máš u mňa veľký obdiv, to, čo som tu na tvojom blogu videla i čítala je niečo úžasné, veľmi obľubujem podobný štýl obliekania a tak má tento blog veľmi potešil a aspoň môžem zbierať inšpiráciu na budúce kombinácie oblečenia. :D :D :D
    Ďakujem :) :) :)

    ReplyDelete
  56. Anonymous04:13

    Ahoj Zuzi prosím ťa kde nakupuješ tie krasne šaty čo maš v skirni? :D

    ReplyDelete
  57. Celý outfit ti pristane a sukňa nie je vôbec strašná ako píšu anonymovia v niektorých komentároch. V maniačkach si bola moja favortika, tvoj šatník aj výsledný outfit bol najlepší a podľa mňa si si určite nezaslúžila tretie miesto...

    ReplyDelete
  58. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  59. Anonymous04:37

    NM som si pozrela kvoli tebe, bezne to nepozeravam...
    Vo vlasoch sperk prekrasny, cely outfit super zladeny, na mna to bolo sice az privelmi cierne, napr. lodicky by boli pekne zlate:)
    a dala by som ta jednoznacne na vyssie miesto nez tretie:)

    ReplyDelete
  60. Zuzka bola si úžasná! Som rada, že ľudia vedia čo to znamená blogovanie a že si to rozšírila do sveta.
    Ale aj tak, výherkyňa si pre mňa ty!! :°)

    ReplyDelete
  61. Anonymous05:29

    Ja som to pozerala a mne osobne sa veľmi páčil tvôj šatník

    ReplyDelete
  62. Tu blúzku by som zahodila. Kazí dojem z celého vzhľadu si myslím :)

    ReplyDelete
  63. Zuzka bola si skvelá :) jednoznačne si to mala vyhrať ty. Máš pekný šatník a tá gucci kabelka bola neskutočná :)

    ReplyDelete
  64. Anonymous22:23

    prosííím prezraď mi do akého sekáča chodíš na skvelé úlovky :)

    ReplyDelete
  65. Pravdu povediac vdaka show som ta tu nasla a zacala sledovat,najviac sa mi pacilo ako si sa obliekala a satnik bol krasny bez jednej chybicky a aj izbu si mala uzasnu,,to ze ta sudili podla satnika je totalna hovadina ,bola si oblecena super a niektore spolusutaziace by sa radsej nemali ozyvat co sa tyka obliekania a satnika. Bola si uplne top a strasne zlata a mas strasne prijemny hlas :) a dokonca aj Maros Kocisik ta chvalil :))

    ReplyDelete
  66. Pravdu povediac vdaka show som ta tu nasla a zacala sledovat,najviac sa mi pacilo ako si sa obliekala a satnik bol krasny bez jednej chybicky a aj izbu si mala uzasnu,,to ze ta sudili podla satnika je totalna hovadina ,bola si oblecena super a niektore spolusutaziace by sa radsej nemali ozyvat co sa tyka obliekania a satnika. Bola si uplne top a strasne zlata a mas strasne prijemny hlas :) a dokonca aj Maros Kocisik ta chvalil :))

    ReplyDelete
  67. třeba ta vysoká, užnevímjaksejmenuje, měla fakt bezva outfit a vypadala pěkně, ale co měla ve skříni, jak chodila oblékaná a nalíčená se mi absolutně nelíbilo..mně se třeba na tvojem výsledném otfitu nelíbil ten šperk na hlavě..líbil by se mi kdybys byla nějaká něžná princezna a tenhle outfit bys spíš drsnější a navíc tam mělas masku..ale chápu, že tys tam asi potřebovala nějaký symbol dívčí něžnosti ;)
    jinak o tvém bloggu jsem teď slyšela poprvé a přesto, že já nenosím tento styl, tak si myslím, že se oblékáš pěkně - a podle mě o tohle jde, uznat, že má někdo jiný styl, který mě sice nevyhovuje, ale je pěkný..třeba styl té zdravotní sestřičky mi nevyhovuje ale nemůžu uznat, že je hezký nebo vkusný, protože opravdu NENÍ..a pondělková slečna mi moc nesedla povahou, ale šatník měla parádní..
    jinak si stejně myslím, že tě kritizovali proto, žes jim na začátku dne řekla, ať tě pořádně kritizují :D
    nic bych si z toho nedělala..alespoň vidíš jak smýšlí zbytek národa a můžeš se nad to povznést..
    (jo a ta dominika nebo jak se jmenovala mi přišla vážně děsná už od prvního dne)

    ReplyDelete
  68. Anonymous08:35

    Ta bluzka je naj! hlavne v kombinacii s tou nude suknou. mne sa paci tvoj styl, tiez mam rada dievcenske veci a vela siaaat :) tie ostatne okrem prvej mali hrozostrasne satniky. ani ten vitazny outfit sa mi velmi nepacil, pokazila to ta vypelichana yettiovska vesta (toto co je za "modu"?!). ten tvoj outfit (alebo aufit ako hovorila stvrtkova sutaziaca) by som si kludne obliekla a ten sperk na hlave ktory vsetci kritizovali bol super originalny

    ReplyDelete
  69. No taky jsem tě našla díky show... a jsem moc ráda... Od začátku show jsem tě tipovala na vítězku. A rozhodně by se to povedlo, kdyby některé tvé konkurenty nebyly až moc závistivé:// Outfit byl nejlepší:)) Každopádně máš velmi pěkný blog a moooc se mi líbí tvůj styl, jen tak dál:))

    ReplyDelete
  70. Anonymous08:01

    Ahoj Zuzka, prosim ta ten ciernobezovy dlhy kabat mas odkial, je prekrasny, dakujem

    ReplyDelete
  71. Ahoj Zuzka, tento outfit sa mi veľmi páči. Pozerala som ťa v TV, a bola si z nich najlepšia ;)

    ReplyDelete
  72. Ahoj Zuzi, rovnako ako asi väčšina aj ja som sa k Tvojmu blogu dostala vďaka nákupným maniačkam. V prvom rade Ťa obdivujem za odvahu. Začala som to pozerať len nedávno a už minule som z tejto show bola poriadne znechutená. A keď som videla ako Ti zo skrine vyhadzovali kabelky a všetko kritizovali nechápala som. Priznám sa, že ma to dosť znechutilo .... Ako píšeš, sto ľudí, sto chutí a tu to platilo mnohonásobne. Outfit si mala veľmi pekný a tiež v Tvojom šatníku by som si toho veľa našla. Fandím Ti a budem sa tešiť na ďalší príspevok ;)

    ReplyDelete
  73. Takže, prečítala som si všetky Vaše pozitívne aj negatívne komentáre. Som vďačná za každý! :) Z pozitívnych sa vytešujem a z negatívnych mám aspoň prehľad o tom, čo Vám prekáža.
    Keďže je už hrozne neskoro, tak neodpisujem na každý, ale takto Vám odpíšem v jednom. :)
    Patrí Vám veľké ĎAKUJEM za podporu a milé slová. :)
    K maniačkam: Ja som bola sama sebou, na svojom správaní ani prejave v maniačkach by som nič nezmenila, pretože by to potom nebolo autentické a musela by som sa pretvarovať.
    Ste super, že ste obetovali čas na to, aby ste mi napísali, naozaj to pre mňa veľa znamená! :)

    ReplyDelete
  74. Anonymous00:42

    Aj mne si sa Zuzka, najviac páčila zo všetkých nákupných maniačok v danom týždni. Páčil sa mi aj Tvoj šatník, mám veľmi podobný štýl, samozrejme aj Tvoje kabelky :-) Obliekaš sa veľmi vkusne a štýlovo, vieš dobre kombinovať, samotný pán stylista Ti šatník pochválil a to už hovorí samo za seba :-)
    Držím palce do budúcna a Tvoj blog odteraz budem často sledovať :-) Zuzka Z.

    ReplyDelete
  75. Na maniačkach som tak trochu maniak (videla som všetky časti), aj keď niekedy nechápem prečo. Tie šatníky, tie slečny, tie outfity - niekedy je to fakt hanba a nie niečo čím by sa človek mal chváliť, ale ok beriem to tak, že niektorým ide o tých 500 e a nie o to, aby ukázali ako sa vedia obliecť a čo majú v šatníku (teda skôr nemajú). Ty si sa mi páčila. Nehovorím, že všetko, ale každý máme svoj vkus, ale keď idú slečny do takejto show mali by myslieť nie nato, či by si to oni obliekli, ale či to na tej slečne vyzerá dobre a či to nevyzerá hrozne (ako z kontajnera, ako z bordelu a podobne). Klobúk dole za odvahu, že si sa tam prihlásila a som rada, že som si konečne mohla pozrieť nejaký pekný šatník aj outfity a čo sa týka nákupov - dve hodiny sa mi zdajú málo. Myslím si, že niekedy je problém obliecť sa za dve hodky aj zo svojho šatníka. Make-up, účes, oblečenie, aby to vyzerala dokonalo. Dúfam, že sa tam prihlási viac slečien ako ty, čo nám ukážu niečo zaujímavé :)

    ReplyDelete
  76. Anonymous22:25

    Tiež som ťa pozerala v Maniačkach, osobitne musím pochváliť kabelky, málokedy na SR spozorujem ľudí, ktorí v tomto kúsku outfitu nie sú podľa môjho vkusu gýčoví, tak sa vždy tak poteším keď vidím niekoho s krásnou kabelkou. :) A chcem sa ťa spýtať na tú hnedú Furla clutchku, si v TV spomínala, že ju máš zo sekáča, tak sa chcem spýtať, z ktorého...? Srdce mi plesá nad jej zvláštnosťou. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne ;)
      Furlu som náhodne našla pred 2 rokmi v BA v Textile House pri hoteli Kyjev :)

      Delete