Wednesday, December 11, 2013

birthday new in :)

Today is a magical day for me. Why? Because it's my birthday! You don't even know how excited I am.
And in this new in post I will show you what is on its way to me (gifts, gifts gifts! :).

Dnes je pre mňa čarovný deň, lebo mám čo? Narodeniny! Od rána sa vytešujem ako malá.
V tomto new in poste Vám ukážem, čo všetko je práve na ceste ku mne domov (teda darčeky, čo som si stihla za tú dobu objednať ;).






Oblečenie
Clothes


sweatshirt / mikina - Oasap
shorts / šortky - Oasap

skirt&sweatshirt / sukňa&mikina - Sammydress

Accessories
Doplnky 

bag / kabelka - Oasap

Jewelry
Šperky

necklace / náhrdelník - Chicnova
bracelet / náramok - Oasap

earrings (left) / náušnice (vľavo) - Sammydress
earrings (right) / náušnice (vpravo) - Oasap

watch / hodinky - Chicnova
ear hook / náušnica (neviem, ako to preložiť:D) - Chicnova

Other stuff
Iné veci

Tangle Teezer - Asos



23 comments:

  1. čoo tak na ten neoprenik v tvojom prevedeni som zvedava najviac!

    ReplyDelete
    Replies
    1. že neoprénik- kým si to nepovedala, tak mi ani nenapadlo, že to fakt neoprénik pripomína :D

      Delete
  2. tangle teezer a hodinky sú super,ale vlastne všetko je veľmi pekné :) všetko najlepšie prajem!

    ReplyDelete
  3. Anonymous02:19

    tá posledná vecička sa dá kúpiť aj tu : http://www.parfums.sk/tangle-teezer/salon-elite-kefa-na-vlasy/
    ja som si ju tiež objednala, za 9.90€

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ja som ju nemala za plnú cenu, mala som zľavový kupón :)
      ale v každom prípade ďakujem za tip! :)

      Delete
  4. Anonymous02:20

    a teraz je dokonca za 8.20€

    ReplyDelete
  5. Ta kabelka <33

    ReplyDelete
  6. Tá mikča je úžasná.. a kabelka a náušničky ani nehovorím.. krása! <3

    ReplyDelete
  7. Všetko najlepšie :) Mikina je úžasná,tiež po nej pokukujem !
    **
    merypolock

    ReplyDelete
  8. Všetko najlepšie prajem :)

    Inak koľko asi trvá, kým príde objednávka z Asosu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) Na stránke uvádzajú, že do 8mich pracovných dní (pri free shippingu), zatiaľ som dlhšie nečakala :)

      Delete
  9. Teeda, ty náušnice! :) překrásný :) A všechno nejlepší ;)

    ReplyDelete
  10. Krasne veci. Videla som ze si si objednala zo stranky Sammydress. Prosim ta ako to je s tym objednavanim? Objednala si si viac veci uz z tej stranky a nemala si problem s dorucenim? Lebo chcem si objednat ale nie som si ista ze ci je to doveryhodne.
    Dakujem :)

    ReplyDelete
  11. ZUZKA PRAJEM TI VSETKO NAJLEPSIE, UZI SI TENTO DEN AKO SA PATRI :) btw.tu kabelku mam, a je super:)

    ReplyDelete
  12. Zuzka prajem ti vsetko najlepsie, uzi si tento den ako sa patri! :) btw.tu kabelku mam a je super:)

    ReplyDelete
  13. Anonymous04:02

    Všetko najlepšie Zuzka. Veci sú naozaj krásne, no niektoré by si kúpila cez ebay lacnejšie napr. tie hodinky a naušnice. :)
    Juliana

    ReplyDelete
  14. Anonymous08:16

    ahooooj :) aj ja by som sa chcela opytat ako funguje to objednavanie cez samydresses :( je to doveryhodne? a kao dlho sa caka ? dakujem :) inak super vecicky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) Ja som si od nich zatiaľ objednala iba prvý raz, takže ešte Ti neviem bohužiaľ poradiť. Ale tak uvidíme, keď to príde (a či to vôbec príde:).

      Delete
  15. Anonymous17:22

    Ahoj Zuzka. Vsetko najlepsie ti prajem :)
    A mam otazku ohladne chicnova a oasap. Plati sa tam clo? Nie som tak zbehla v internetovom nakupovani, zatial mam odskusany len asos. A nerada by som potom behala na colnicu po tovar :)
    Diiik

    ReplyDelete
  16. Dušan09:40

    Počuj, nevravela si náhodou v nákupných maniačkach, že si proti FAKEom a nekúpiš si to, načo nemáš ?... pretože tá mikina je skvelá, ale je to fake mikiny od Givenchy a myslím že to vieš :) ..."značka" tam síce nieje..ale motív je identický až na ten roh na hlave čo v originále nieje :)

    ReplyDelete