Monday, December 02, 2013

bridesmaid

This weekend was one of the best that I have ever had so far.
It was all about my sister's wedding.
Everything was perfect: the wedding, party, food, drinks, photo shooting and all the preparations- pedicures, manicures, hair stylings...
One of my biggest dreams also came true- I always wanted to be a bridesmaid and I finally was! ;)
It was amazing but I'm completely exhausted.
What about you? Do you also love weddings like I do?

Tento víkend bol naozaj jeden z najlepších za poslednú dobu. 
Celé to bolo o svadbe mojej sestry.
Všetko bolo perfektné: obrad, oslava, jedlo, pitie (aj keď ma teraz dosť bolí hlava:D), fotenie s profesionálnym fotografom, všetky prípravy- pedikúry, manikúry, vlasové stylingy...
Taktiež sa mi splnil sen- odmala som chcela byť aspoň raz družičkou a konečne sa mi to podarilo!;)
Bolo to skvelé, ale som úplne vyčerpaná.
A čo vy? Tiež svadby zbožňujete tak ako ja?



dress - Dressestylist
bag - Mango
shoes - Primark
earrings - Six



Something sweet.
Niečo sladké (na fotke naozaj len možno desatinka toho, čo tam bolo :D).

Now I finally know how the professional wedding photo shooting goes. ;)
Teraz už konečne viem, ako prebieha profesionálne svadobné fotenie. ;)

Details.
Detaily. 


29 comments:

  1. Vyzerala si krasne Zuzi :) Mozem sa spytat, kto ti robil vlasy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ondrej Breja :) salón má na Mlynskej, v Gastrodome na 1.poschodí :)

      Delete
    2. LOL :) Moj kadernik :)

      Delete
    3. sranda, mamka so sestrou k nemu chodia už dlho :D aké sú len Košice malé :)
      aj o 2 týždne idem k nemu, aby mi zmenil farbu vlasov ;)

      Delete
    4. fiha, a bude dramaticka zmena? Ja idem na carovanie s farbou tento tyzden, ale nic dramaticke, len trosku zmena.

      Delete
    5. tak plánujem hollywoodske ombre (takéto niečo: http://blog.livecoiffure.com/wp-content/gallery/ombres-nature-loreal-proffessionnel/ombre1.jpg), aby som konečne nemusela dofarbovať korienky, tak aspoň na pár mesiacov nech sa mi vlasy dajú dokopy si dám hore moju prirodzenú farbu... uvidíme ako to bude vyzerať, samozrejme nechcem, aby to bolo príliš tmavé :)

      Delete
  2. Anonymous06:03

    tie topanky su otrasne !!! nauc sa nosit opatky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. opätky som si schválne nedala, pretože som ich mala na nohách 12 hodín a išlo mi o to, aby boli pohodlné :)

      Delete
    2. prosím ťa, anonym, čo je na tých topánkach také zlé? sú jednoduché, nič gýčové ani preplácané, nude farby, čo vôbec nebije so zvyškom outfitu a dokonca ladia aj s kabelkou. sú tvarovo úplne obyčajné, čo len praje tomu, aby vynikli krásne šaty, ktoré má Zuzka na sebe, tak nechápem, čo ja na nich také otrasné, lebo ja som naozaj nič nenašla, ale to budem asi slepá, však?

      Zuzka, si nádherná, veľmi ti to pristane! táto farba je ti veľmi pristane a určite si zažiarila! :).

      Kejmy ♥.

      Delete
  3. krásna si na tých fotkách a tie šaty su mega :)

    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Krásna ako vždy :) Zaželaj sestre veľa šťastia do života :)
    FashionbySue.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. tak ja som bola zatial iba na jednej svadbe... ale dufam, ze nie na poslednej... zavidim tie zakusky.. ja som totiz velmi na sladke :-)

    Keida

    ReplyDelete
  6. krásne šatočky! a tie koláčiky.. mňamkaaa :))

    ReplyDelete
  7. Máš veľmi pekný blog.Pozývam Ťa na ten môj.je nový.Dúfam že sa bude páčiť
    http://beautybypetruska.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Zuzka, kde je prosím ťa robená ta foto s nevestou a ženíchom?? ináč sekne ti to, vlasy, šaty jedna parádička:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. stará tehelňa v Drienovskej Novej Vsi ;)

      Delete
  9. joooj ja milujem svadby, aj keď ja sa nikdy vydať nechcem :D všetky tie koláče, jedlo, pitie, staré oldies vychytávky :D a s Mišom ste veľmo ľúbezní :D

    ReplyDelete
  10. Anonymous08:02

    ahoj. mam otazku a zaroven prosbu. chcem si objednat cizmicky zo stranky oasap.com. viem ze ty z nej objednavas. len ze ja neviem po anglicky. chcem sa spytat za aky cas mi dojdu a ak by nesadli ci sa daju vratit. a ako sa vracia. dakujem za pomoc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj :) čas doručenia závisí od voľby shippingu- ak si zvolíš normálny (zadarmo), tak na Slovensko by to malo prísť za 10 až 25 pracovných dní, ak si zvolíš express (15 dolárov), tak za 3 až 7 pracovných dní.

      Delete
    2. vrátiť sa dajú, ale keby som Ty, radšej by som to neriskovala, lebo musíš platiť poštovné do Číny, musíš im najprv dať vedieť, aby Ti poslali adresu, kam to máš poslať, vec musí mať všetko- originálne balenie, visačku, nesmie byť nosená ani poškodená... vrátenie je možné do 30 dní od doručenia, ale ak by som bola Ty, tak si radšej poriadne pozriem, či mi sedí veľkosť pred objednávaním, nespoliehala by som sa na to, že to vrátim, lebo to dlho trvá a sú s tým zbytočné opletačky.... takže aby si zbytočne nedávala peniažky na niečo, čo sa bude dlhšie ťahať... :)

      Delete
  11. Anonymous17:08

    Neviem ci doslo to co som sa pytala ohladom velkosti ci sedia a tiez peniaze kedy sa platia

    ReplyDelete
    Replies
    1. topánky som odtiaľ ešte neobjednávala, takže neviem, či sedia, bohužiaľ...
      no a platíš vopred :)

      Delete
    2. Anonymous06:46

      je tam ucet kde sa posielaju peniaze? nie je problem s eurami?

      Delete
    3. Anonymous07:44

      da sa platit prevodom na ucet? mam slov. sporitelnu. ale nevidim tam nic take. iba mastercards, visa atd. a to ja nemam. ako teraz? dakujem za pomoc. jana

      Delete
    4. Ahoj Janka, prepáč, že až teraz, mám toho v škole hrozne veľa... No, ja by som Ti radila založiť si paypal, tým platím ja a je to oveľa jednoduchšie :)

      Delete
  12. Anonymous21:22

    Neviem s tym robit. Co to je? Ako sa a tym robi? Ako si to urobim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je internetový platobný systém, viac info nájdeš aj napríklad tu: http://sk.wikipedia.org/wiki/PayPal a registrovať sa môžeš na oficiálnej stránke tu: https://www.paypal.com/sk/webapps/mpp/home :)

      Delete
    2. Anonymous08:17

      dakujem za rady a pomoc. a kolko trva kym mi dojde tovar z oasap? dakujem. ahoj

      Delete
    3. ahoj, v pohode :) trvá to 10 až 25 pracovných dní pri doručení zadarmo ;)

      Delete