Wednesday, December 18, 2013

christmas gifts

I'm pretty good with Christmas gifts - I allways buy them a couple of months earlier.
But unfortunately not this year so I have to look for them this late.
I doesn't matter to me to be honest because I love shopping for gifts.
Because of two reasons: a) to make someone happy and b) to find also something for me so make myself happy too. :D
Photos are from my favourite shopping destination with yummy cakes and comfy beds - yes, I'm talking about IKEA. :)
And what about you? Do you like Christmas shopping?


So mnou je to zvyčajne tak, že vianočné darčeky mám nakúpené už pár mesiacov vopred.
Tento rok mi to bohužiaľ vyšlo úplne inak, a tak ich musím zháňať ešte takto neskoro.
Nevadí, pretože ja nakupovanie darčekov zbožňujem.
Okrem toho, že niekomu urobím radosť aj preto, lebo si popritom nájdem poprípade vyhliadnem veci aj pre seba. :D
Tieto fotky sú z mojej obľúbenej shopping destinácie aj vďaka ich mňamóznym koláčom a posteliam, na ktoré sa vždy vyvalím- samozrejme, hovorím o IKEi (kúpila som skvelé formičky na perníky s lesnými zvieratkami :).
A čo vy a darčeky? Radi ich nakupujete? :)









necklace - Chicnova
spiked bracelet - Tally Weijl
silver bracelet - H&M
everything else - F&F




9 comments:

  1. kde je póza na "mojej" stoličke??? A darčeky kupujeme radi, ak vieme za čím ideme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj dokelu, mala som sa na nej odfotit! Ako som na to mohla zabudnúť?:)

      Delete
  2. Krásny outfit, košeľa so sukňou sú naozaj super :-)

    ReplyDelete
  3. to sa ti uz tak zmyla ta farba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno,lebo to bol taký svetlofialový odtieň blond, ktorý mi mal stiahnuť žltú farbu. Ja som tiež trošku prekvapená ako rýchlo sa vymyl.:)

      Delete
    2. ty lolo, kludne si si mohla nechať tú tmavú farbu, by sa ti zmyla rýchlosťou blesku :D

      Delete
  4. Anonymous06:47

    V nákupných maniačkach si spomínala že máš veľa vecí z Asosu. Plánovala som si odtiaľ niečo objednávať a tak som sa chcela spýtať, či je to s tým zadávaním platobnej karty bezpečné alebo či sa to nedá objednať nejak na dobierku. Vopred ďakujem :))

    ReplyDelete
  5. Anonymous09:35

    Ahoj Zuzi ja tvoj blog uplne milujem. Tvoj vkus je uzasny, saty mas vzdy krasne a aj doplnky. Si prirodzena a na nic sa nehras. Uz sa neviem dockat noveho postu. A mimochodom aj ja zboznujem IKEU maam odtial uzasne veci.;-)

    ReplyDelete
  6. super outfit jedine čo mi tam nepasujú sú tie topánky zvolila by som iné

    ReplyDelete