Tuesday, December 10, 2013

darker and darker every day

Hey. First of all, I apologize for the quality of photos-thanks to the terrible light, and the fact that we had shot them incredibly fast, it really isn't good. :/
I don't like those winter days when it gets dark too quickly.
It isn't the only Speedy Gonzales like thing in my life- the madness in school has begun with all of the projects and finals. I hardly have time for anything, not even blog.
The thing that makes me happy though, is that my birthday is in 2 days! Everbody that knows me knows that for me it's the most important day of the year.
To tell you the truth, I have bought so many things and they make me happy too. :D But more about that in next new in post.

Ahojte. V prvom rade sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek- vďaka strašnému svetlu a tomu, že sme ich fotili neskutočne rýchlo, to naozaj nie je bohviečo. :/
Nemám rada tieto zimné dni, keď sa rýchlo stmieva.
Nejde o jedinú vec, čo ide rýchlo, v škole je to hotové šialenstvo, začínajú skúšky, treba dokončovať práce a som rada, že pri tom  všetkom mám vôbec čas jesť alebo spať, nieto ešte blogovať.
Jediné, čo ma teší, je, že mám o 2 dni narodeniny a každý, kto ma pozná, vie, že je to pre mňa najdôležitejší deň v roku. 
Okrem toho ma teší aj množstvo nových vecí, ktoré mi pribudlo do šatníka, ale o tom až v budúcom new in poste. :D











cap - DIY
coat (H&M) - secondhand
skirt - C&A
top - F&F
bag - H&M
shoes - Deichmann
earrings - Six Limited
bracelet - Primark



7 comments:

  1. Anonymous23:44

    joj dievca to ti nebola zima v tych tenkych pancuskach???

    Majuska :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous08:06

      co je na tych pancuchach tenke?navyse z tej kvality fotiek ani nevidno ci su vlnenene alebo klasicke hrube silonky na zimu. ty nosis v zime zasadne zateplene lyziarske sustaky Majuska:) predpokladam. ale este ze ma zuzka druhu mamku co sa o nu postara, kedze je zjavne retardovana a nedokaze sa obliect podla pocasia.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. milý anonym, ja som úplný retard, včera som nepochopila. že ide o sarkazmus :D ďakujem, máš to u mňa, pobavilo :D
      (pripisujem to tomu, že som sa učila a bolo neskoro :)

      Delete
  2. tak dopredu všetko najlepšie :)) a máš krásny kabátik! <3

    ReplyDelete
  3. Naozaj pekny outfit, páči sa mi veľmi :)

    ReplyDelete
  4. Naozaj pekny outfit, páči sa mi veľmi :)

    ReplyDelete