Sunday, December 15, 2013

new hairstyle

As you can see, I have a new hair colour and also my hair is a lot shorter.
I really love the colour but I have to get used to the shorter lenght.
I have spent 6 hours with my hairdresser because the first plan was ombre, but it didn´t work out.
The result is even better than the original plan.;)
What do you think?

Ako vidíte na fotkách, mám novú farbu aj strih vlasov.
Na tú dĺžku si ešte budem musieť zvyknúť, ale farba je perfektná.
Síce som kvôli nej strávila u kaderníka 6 hodín, keďže najprv to malo byť ombre, ktoré nakoniec nevyšlo.
Výsledok je ale ešte lepší ako pôvodný plán.;)
Čo si myslíte vy?











sweater - Camaieu
fur jacket - New Yorker
shorts - Oasap
shoes - F&F
bag - Oasap
earrings - Six Limited




19 comments:

  1. brutálne super farba vlasov, veľmi ti to pristane! :)

    ReplyDelete
  2. Moc se mi to líbí :) Jen mi přijde, že tě ten účes dělá trochu starší..:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous02:52

    to je platina? horo to vyzera ako ruzova :D. a ved nechcela si sa zbavit problemu odrastania korienkov?....co ja viem..mne sa nepacil ani ten peroxid co si mala predtym, a toto je len velmi maly posun k lepsiemu.ale asi vsetko lepsie ako fixkovo zlte vlasy:P.ja mam cca asi taky typ vlasov ako ty (ja to volam senko:D jemne a bez objemu), a veru tazko s vyberom strihu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. chcela, ale nakoniec vďaka neočakávaným problémom som zvolila toto- áno, je to svetlofialová v kombinácii s blond :)

      Delete
  4. tie vlasy vyzerajú ako nejaké nepodarené domáce farbenie, btw dobrá kaderníčka keď ani ombré nevie spraviť :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. milá Dominika, tu nešlo o to, že ombre nevie spraviť, ale o to, že som mala tak zničené vlasy, že farba nezareagovala tak, ako mala, takže som ich mala až príliš tmavé... a keď Ti toto príde ako domáce farbenie, tak si asi dobrá koloristka... :D

      Delete
  5. Neviem, ako by si vyzerala v ombré, Zuzka, ale myslím si, že toto je možno ešte lepšie. Super zarovnané konce! Také modelkovské. Sekne ti to. :) :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous04:33

    Uplne užasna farba, aj strihm pristane ti to a ten outfit nema chybu, zuzi si supiš perfiš :)

    ReplyDelete
  7. Veľmi zaujímavá zmena :-)

    ReplyDelete
  8. vyzeráš úžasne:):)

    ReplyDelete
  9. Anonymous05:48

    Prosim ta ktory kosicky kadernik to je? Nech k nemu v zivote nevkrocim ani omylom. Strih je velmi nevhone vybraty k typu tvare a od zltej peroxidovej si sa posunula k sivej s ruzovymi koncekmi. Keby mne toto spravil kadernik po siestich hodinach sedenia unho v salone, uprimne, dolamem mu ruky za to ako mi sprznil vlasy. A ako si odpovedala v predoslom prispevku, dobry kadernik vie opravit vsetko, vid co mala Timea s vlasmi a ake jej super spravili ombre nakoniec. O tom je obdornik, ze spravi dobre aj farbenim znicene vlasy. Toto je jednoducho omnoho horsie a mrzi ma, ak sa mu podarilo presvedcit ta, ze je to zmena k lepsiemu. Sive vlasy v dvadsiatke je dost smutne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemám sivé vlasy, asi len toľko sa k tomu vyjadrím - sú svetlá blond v kombinácii s fialovou... pokiaľ viem, tak Timi zničené vlasy nemala, čiže jej farba reagovala úplne inak ako mne... pozri a nemusia sa Ti páčiť takéto vlasy, veď každý máme iný vkus, ale mne sa to páči a viac sa k tomu vyjadrovať nebudem.

      Delete
  10. Podľa mňa je to veľmi chladné na teba a pôsobíš tvrdšie a prísnejšie, si pravdepodobne tlmený jesenný typ - kuk na môj blog: http://krasavnutri.blogspot.sk/2013/06/tlmena-jesen.html. Potrebuješ neutrálnu farbou so štipkou teplých pigmentov. Ale zase na tú skutočnosť, že to zachránili z niečoho horšieho, je to ok. Ale super outfit, kabelka je krásna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous19:03

      súhlasím s týmto príspevkom, je to veľmi chladné, autor príspevku vie, o čom hovorí :-)

      Delete
  11. Ja si myslím, že ti to pristane viac než tá farba predtým, ale stále som za to, aby si opustila blond a dala si nejakú prirodzenejšiu farbu, najlepšie svetlohnedú:))

    ReplyDelete
  12. Pekny strih, paci sa mi spredu ofina ak zakoncenie. ;) A farba je fajn. Ale tiez chcem pochvaliť čierny outfit! Sama viem, že total čierny look je pekný no môže skončiť fádne. No aj cvočková kabelka aj elegantné šortky a krásne poločižmičky zaujmú, páči sa mi :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous22:30

    celé zle ;)

    ReplyDelete
  14. wau!!!!
    velmi pekne :-)
    je to take lilac silver blonde a ide ti ta farba k pleti:-)
    nevies mi prosim povedat co za farbu to pouzila?
    aspon znacku?.)
    vdaka!

    ReplyDelete
  15. Anonymous02:54

    co to mas za silonky? :-O

    ReplyDelete