Tuesday, January 07, 2014

blog's 3rd birthday + giveaway!

Sorry, today in slovak only. ;)

Ahoj :)
Ak ste čítali facebook, tak viete, že blog mal včera tretie narodeniny. :)
Tento rok pre blog a mňa priniesol mnoho super skúseností: začalo to pozvánkou do F&F showroomu, pokračovalo článkom v Inspire, mini odpoveďou na SME.sk, potom som konečne začala žiť mimo doby kamennej, pretože som dostala iPhone 5 a odvtedy už konečne fičím na Instagrame a prispievanie na môj Tumblr, a Facebook  fan page je oveľa jednoduchšie, tento rok som pre Vás konečne natočila aj nejaké tie videá (konkrétne z Primarku a ďalšie bude čoskoro;), potom ste ma mohli vidieť aj na Wau v Nákupných maniačkach, po ktorých mi Vás pribudlo neskutočné množstvo, ku koncu roka sme tiež boli na Mango fashion show a december priniesol nový Canon, vďaka ktorému tu bude dúfam už len veľa kvalitných fotiek. ;) Cez tento rok som tiež spoznala veľmi veľa skvelých ľudí (a upevnila vzťahy s tými, ktorí naozaj stoja za to (že Timi a Patrik?!;).
Toto všetko by bez Vás všetkých nebolo možné, preto Vám veľmi ďakujem, za komentáre (aj negatívne:), za lajky a každý jeden klik. :)





A teraz spomínaná giveaway :)


O čo hráte?

o tmavozelenú New Yorker kabelku
+
strieborný Oasap ear hook (nájdete ho TU:)

Čo treba urobiť?

(niečo, čo ste už určite dávno urobili :)

sledovať dolcezuzku cez Google friend connect
+
lajkovať dolcezuzku na facebooku

   
+
nechať v komentári Váš email

Veľa šťastia!
Žrebujem 26. 1. :)