Thursday, January 30, 2014

diy : floral headband


Today I will show you how I made the headband inspired by Lana Del Rey that I wore 2 days ago.
It's pretty simple, so let's start. :)

Dnes Vám ukážem, ako som si vyrobila čelenku z minulého postu, inšpirovanú tými, ktoré nosí Lana Del Rey.
Je to skutočne veľmi jednoduché, takže začneme. :)




What do you need?
Čo potrebujete?

1. artificial flowers of your choice
2. headband(s)
3. wire cutter
4. scissors (if you want to adjust the shapes of flowers)
5. glue gun
6. something yummy to drink or eat (optional :)

1. umelé kvietky podľa Vášho výberu (v KE má perfektný výber Ginka, v BA som pekné videla v IKEi :)
2. čelenky (mne sa viac osvedčili tie lesklé plastové ako matné, lebo to lepidlo mi na matných veľmi nedržalo)
3. kliešte na drôt (v stonkách kvietkov)
4. nožnice (ak si chcete tvar kvetov nejako upraviť)
5. lepiaca pištoľ
6. niečo fajné pod zub a na pitie (dobrovoľné :)

I made two different kinds of headbands- one darker for winter or fall and the second one lighter probably for spring or summer.

Ja som si vyrobila dva odlišné druhy čeleniek- jedna tmavšia skôr na jeseň a zimu, no a tá druhá svetlejšia skor na leto. 


1. First you need to use the wire cutter to cut off the branches from the main stem and separate all of the pieces - leaves, flowers etc. that you want to put on the headband.

1. Najprv musíte použiť kliešte a odstrihnúť všetky menšie stonky od tej hlavnej. Potom oddeľte všetky jednotlivé časti: kvety, lístky, tie malé bielo-zelené kvietočky a pod., ktoré chcete umiestniť na čelenku.


2. Try to cut the stem the closest to the base of the flower. Then arrange the flowers around the headband on the table so you can proceed faster.

2. Odstrihnite stonku kvetov čo najbližšie k ich "základu", aby sa jednoduchšie lepili a neodstávali. Potom si ich na stole usporiadajte v poradí, v akom ich chcete umiestniť na čelenku, aby ste vedeli postupovať rýchlejšie.


3. Use the glue gun to glue all the pieces to the headband. But be careful (I have burnt my thumb. :D)! Let it dry and voilà, you are done! :)

3. Použite lepiacu pištoľ na nalepenie všetkých prvkov na čelenku, (ale opatrne, ja som si popálila palec :D) nechajte to všetko uschnúť a voilà, zvládli ste to!





16 comments:

  1. wow to je super napad! urcite lacnejsie ako kupit si taku celenku!

    ReplyDelete
  2. Anonymous01:06

    wau...

    ReplyDelete
  3. Anonymous02:53

    Na blogu si strašne neaktívna. Keď nemáš na blog čas, tak si si ho nemala zakladať a oprav si angličtinu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, neaktívna som bola preto,že som bola týždeň v Alpách.:)

      Delete
  4. Anonymous05:19

    velmi sa mi paci tvoj styl !.. a si taky zaujimavy typ, nerozmysla si mozno nad zmenou farby vlasov na tmavsiu blond ? trosku vyraznejsie obocie by ti tiez velmi pristalo !

    ReplyDelete
  5. Wauu krásne :))

    ReplyDelete
  6. Wauu krásne :))

    ReplyDelete
  7. jeeej, to je pekné :-)

    ReplyDelete
  8. Anonymous05:35

    Vyzerá to super :) Asi si jednu vyrobím tiež :)

    ReplyDelete
  9. Tá tmavšia sa veľmi vydarila :) šikovnica si.

    ReplyDelete
  10. Kebyže mám dlhé vlasy....ale nemám :D
    Každopádne, veľmi ti pasuje :)

    ReplyDelete
  11. Zuzi odkial su kvety a kde si zohnala lepiacu pistol? Su nadherneeeee

    ReplyDelete
  12. Lucy, z Ginky. :) A pištoľ mám od sestry :)

    ReplyDelete
  13. Naozaj nádherné :)

    ReplyDelete