Friday, January 03, 2014

first new in of 2014

Happy New Year 2014! I hope it will be at least 100-times better than the older one. :)
I haven't been here for a long long time.
But I have a good excuse- I have spent most of the holidays without internet or laptop. :)
I had peaceful Christmas and a wild New Year's Eve.;) Timi also came to visit so we celebrated my late birthday with Patrik. I'm glad it all went as planned! :)
I also have some new stuff I want to show you in this post.

How was your Christmas and New Year's Eve? :)

Šťastný nový rok 2014! Dúfam, že bude tak stokrát lepší ako ten predchádzajúci. :)
Už som tu nebola dlho predlho. :)
Ale tak mám dobrú výhovorku- väčšinu sviatkov som trávila mimo netu a ak aj nejaký bol, tak som so sebou nemala laptop. :)
Moje Vianoce boli veľmi pokojné, Silvester zase divoký, presne tak, ako to má byť.;) Medzitým ma prišla mrknúť Timi a oneskorene sme takto aj s Patrikom oslavovali moje narodeniny a oslava bola presne podľa mojich predstáv! :)
Nahromadilo sa mi pár nových vecí, ktoré by som Vám v tomto poste chcela ukázať.

Prezraďte mi, ako ste sviatky trávili vy? :)






left - Christmas gift, right - Oasap
vľavo - vianočný darček, vpravo - Oasap

left - Chicnova, right - Christmas gift
vľavo - Chicnova, vpravo - vianočný darček

left - Oasap, right - Oasap
vľavo - Oasap, vpravo - Oasap

birthday gift (from Mango :))
narodeninový darček (z Manga :))

another birthday gift that made me laugh so hard! :D (yes, that's Patrik, Timi and me ;)
ďalší narodeninový darček, z ktorého som sa smiala ako blázon! :D (áno, to je Patrik, Timi a ja ;)

2 great books (Christmas gifts :)
2 skvelé knižky (vianočné darčeky :)

And the best thing of them all - Canon EOS 600D, it's a gift for me from me and I am so excited! ;)
A najlepšia vec zo všetkých - Canon EOS 600D, ktorý som si kúpila sama a vytešujem sa z neho najviac na svete. ;)





16 comments:

  1. super darčeky, Matkin je skvelé oddychové čítanie :) inak presne nad týmto canonom premýšľam aj ja :P len nvm či sa mi oplatí kupovať v kamennej predajni alebo na bazoši, je tam dosť cenovo rozdiel :P ak sa smiem pýtať kde si ho kupovala a koľko ťa vyšiel ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej, Matkina som prečítala za jedno poobedie- dobré to bolo :)
      no, ja som uprednostnila kamennú, lebo z Bazoša nemáš istotu, že kto to mal predtým, ako s tým zaobchádzal a pod.
      kupovala som ho v Electro worlde za 479 :)

      Delete
    2. jasné to máš pravdu , vdaka :)

      Delete
  2. tie tmavomodte topanky a biely top s aplikaciami su uzasne...a fotak samozrejme tiez. Obavam sa, ze mna uz tento rok investicia do novej zrkadlovky tiez neminie.

    ReplyDelete
  3. tá mikina s Bambim je super! a veľmi sa mi páči aj ten top vpravo :)

    ReplyDelete
  4. Tak ta vaše "společná foto" je nejlepší!! :D

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Ten Canon je fakt super, teším sa s Tebou! :-) Inak krásny celý rok Ti prajem.

    Katharine

    ReplyDelete
  7. "Thumbs up" pre zelené čipkované šaty, čižmičky, biely top, funny fotku a zrkadlovku...Electroworld je super, odtiaľ mám i ja Nikona 5100 s obj. za podobnú cenu + brašna + karta, teda ak sa vymákne zľava, oplatí sa tam kupovať. Tak príjemné blogovanie, fotenie a PF 2014.

    -krasavnutri.blogspot.sk-

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. ďakujem :) už len tú brašňu si musím nájsť ;)

      Delete
  8. Anonymous19:36

    Ahoj Zuzi, chcela by som sa ta spytat ze ci mas nejake skusenosti so strankou sammydress. Ak hej prosim te nevies ako sa plati kolko je postovne a atd..¿¿ a inak vsetko naj k narodkam. ;-)
    zuzana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Zuzka :) Objednala som si od nich prvý balík asi pred mesiacom, takže čakám, kedy dôjde, a potom budem vedieť povedať, či ich odporúčam :) Poštovné sa stanovuje podľa hmotnosti tovaru, ktorý si vyberáš ;)

      Delete
  9. Anonymous07:59

    Ahoj. Chcem sa spytat ohladom velkosti ciziem zo stranky oasap. objednavala si svoju velkost alebo mensie (vacsie)? A za aky cas dosli? Dakujem

    ReplyDelete
  10. Anonymous23:20

    mne neodpises??? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. prepáč, prepáč, úplne som na to zabudla :(
      boty ešte neprišli, takže dám vedieť, keď mi dorazia :) Timi si objednávala jedny creepersy vo svojej veľkosti, ktoré jej sedia, tak dúfam, že to bude aj môj prípad. :)

      Delete