Thursday, January 23, 2014

lace & leather

The winter finally came today. To tell you the truth, I was freezing when I had to take my coat off during shooting. I even have goosebumps on one of the photos. ;)
A big contrast to last week when we went to Hainburg and I have seen spring flowers blooming and birds singing.
Right now I spend the most of my time inside writing my thesis. 
I hope you spend your time better than me. :)

Perinbaba sa umúdrila a dnes dokonca snežilo. Nebolo mi všetko jedno, keď som si zobliekala kabát na fotenie. Na jednej fotke mi vidno poriadne zimomriavky. ;)
Dobrý kontrast k minulému týždňu, keď sme s Mišom boli v Hainburgu a v jednom dvore kvitli jarné kvietky, a spievali vtáčiky.
Momentálne ma zamestnáva diplomovka, takže trávim väčšinu času vnútri, skrčená nad notebookom (už ma bolí chrbát ako svinka divá:). Dúfam, že svoj čas trávite lepšie ako ja. :)
Btw, chystám sa pridať nové veci do shopu na facebooku. Mali by ste záujem? :)











top - Oasap
skirt - New Yorker
bag (Jane Shilton) - TK Maxx
shoes - Oasap
hamsa bracelet - Timbo
gold bracelet - Lindex



17 comments:

  1. nádherný outfit a vyzeráš skvele :)
    veci do shopu určite pridaj!

    ReplyDelete
  2. oh, Zuzka, tie fotky sú krásne!
    a veľmi ti to na nich pristane!
    ten to neskutočne žeriem!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. ten top!! kdybych uměla udělat srdíčko tak ho udělám :D

    ReplyDelete
  4. vyzeráš výborne :) páči sa mi, že máš "neviditeľnú" podprsenku, čo nekazí dojem ;)
    veľa šťastia s diplomovkou!

    Ako v rádiu

    ReplyDelete
  5. kombinácia toho topu a výrazných pier je parádna!!

    ReplyDelete
  6. boty a kabelku by som brala...krásne;)

    krasavnutri.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. Anonymous23:29

    Neviem prečo ale myslím si že vždy všetko čo máš na sebe ta strašne zostaruje....... neviem si prosto pomôct... ked som sa videla v NM tak som sa na teba strasne tesila ale potom ked som videla skrinu.... chanelovske sacko..... hruuuuuuuuuuuuuuuuuuza tak na starsiu damu... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neviem preco maju ludia pocit, ze tweedove saka su len pre starsie damy. Urcite by nesli velmi k adolescentkam, ale tweedove saka, cipky, sukne pod kolena su velmi zenskou zalezitostou a su len otazkou vkusu. Na Slovensku sa maloktora zena oblieka do tweedoveho saka, pretoze tie kvalitne zhltnu aj vacsiu ciastku penazi, pre tento dovod zeny mladsich rocnikov v podobnych sakach na SK nevidime. A dokonca ani starsie damy, kedze u nas sa vzdy budovalo a pracovalo rukami, to je nasa historia. Ak ide clovek do zahranicia a pracuje v zahranici, vidi mlade zeny, ktore su ambiciozne, makaju a nosia Chanel a Marc Jacobs tweedove sacka. A nikto im nepovie, ze nosia veci pre "tetu zo siedmeho." Slovensko ma vsak inu minulost a nulovu fashion historiu, takze sa niet cudovat aj takymto nazorom.

      Delete
  8. Tento štýl sa mi veľmi páči, dokonca ja hrozne rada nosím sukne takéhoto strihu. Top je skvelý.

    ReplyDelete
  9. zaujimavy outfit:)

    ReplyDelete
  10. Sophie Medvid23:37

    Veľmi pekne si to zladila :-) Najkrajšie kúsky sú asi top a kabelka :)
    A to s tým shopom, áno, pridaj niečo :)
    Sophie Medvid

    ReplyDelete
  11. Anonymous23:37

    Dakujem:-)

    ReplyDelete
  12. tak toto je dokonalé :) nazrieš aj do môjho blogu?

    http://camomille-sign.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. vyzeráš super :) tá kableka s topánkami sú uplne krásne :)

    ReplyDelete
  14. Jednoduche a krasne ;) k tebe ako stvorene :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous00:49

    K outfitu: velmi pekny vsetko ti velm pristane len mne osobne sa nepaci tvoja neaktivnost na blogu. chapem, mozno mas toho vela ale uz je skoro tyzden od posledneho postu. cize za to velke minus

    ReplyDelete