Monday, January 13, 2014

Ples v opere 2014 (od najkrajších rób až po faily)

Sorry, today in slovak only because this post is relevant to Slovak readers mostly. :)

Takže, ako viete, včera sa konal ďalší ročník Plesu v opere.
Bola som veľmi prekvapená, že tento rok sa failov objavilo omnoho menej, ako napríklad minulé roky (veď si spomente napríklad na Hasprovej disco rukávy minulý rok alebo Studenkovej modrú katastrofu z roka 2012).
Naozaj musím priznať, že som ani nedýchala pri viacerých róbach, takže začneme kráľovnami večera, potom kategóriou WOW, čiže prekrásnymi róbami,z ktorých sa mi zatajil dych, ďalej nasleduje kategória OK, teda rób, ktoré nesklamali, ale zase ma ani neočarili natoľko, ako som očakávala, no a na konci kategória FAIL, pričom je asi každému jasné, čo znamená.;) Počítajte však s tým, že tu určite nie sú všetky dámy večera, je to len užší výber, ktorý sa riadil iba mojim subjektívnym názorom. ;)

Ešte pred začiatkom, všimla som si, že na tomto ročníku Plesu v opere dominovala čierna farba. Ja proti čiernej nemám absolútne nič, nosím ju (hlavne túto jeseň a zimu) veľmi často, ale myslím si, že na takúto slávnostnú udalosť by sa hodilo niečo, čo zaujme, očarí a nie splynie s davom. Tu máte dôkaz- veď tie ženy úplne splývajú s partnermi - už len nech začnú stepovať a môžeme natočiť slovenský Happy Feet. :)





Najlepšie róby večera

Alena Pallová (lekárka a majiteľka kliniky estetickej medicíny) - v šatách od Lukáša Kimličku vyzerala neskutočne. Takto nejako si predstavujem ľadovú kráľovnú z rozprávky (v dobrom :) a preto pre mňa jej róba predstavuje jednu z dvoch najlepších. :)

Adriana Kučerová je pre mňa druhou kráľovnou večera. Dokazuje, že ženy v očakávaní :) nemusia vyzerať ako neforemné skrine. Navyše tehotenstvo už aj tak prekrásnej opernej speváčke pridalo nádherné vyžarovanie. ;)

WOW

Beata Baníková - evokuje vo mne Carolinu Herreru. Niekto by povedal, že možno príliš obyčajné, pre mňa veľmi chic a elegantné.

Andrea Cocherová - elegantná a zároveň veľmi zvodná! Keby mám v štyridsiatke takéto sexy stehná a zadok, tak som veľmi rada. :P

Petra Marko v šatách od Marcela Holubca - nádherné! Ani nepotrebovala žiadne nápadné doplnky, šaty sú zaujímavé samé o sebe. A ten nedbalý hairstyle hodnotím tiež veľmi pozitívne.

Lucia Hablovičová v róbe od Borisa Hanečku - Lucia by síce bola prekrásna aj vo vreci, ale tieto šaty sú naozaj umeleckým dielom, takže jej krásu len podčiarkujú. ;)

Jana Keketi - minulý rok ma neskutočne očarila, rovnako aj teraz. Táto červená voľba večer určite neušla žiadnemu mužskému oku (aj vďaka jej skvelej postave:). Super!

Monika Reháková - aj keď ja by som radšej zvolila čierne topánky (ale to je len detail), tak je to veľmi pekné. :)

Veronika Ostrihoňová - priateľka Sajfu dokazuje, že aj kombináciou bielej a čiernej sa dá zaujať. Krásne a tá aplikácia s vtáčími perami, och! :)


OK

Andrea Heringová, teda arm candy Borisa Kollára, je síce elegantná, vyzerá ako z Veľkého Gatsbyho vďaka super vlasom a makeupu, ale trošku mi všetkou tou čiernou pripomína Morticiu Addamsovú. Rovnako ako minulý rok ani neprekvapila, ani nesklamala. Boris má u mňa plus za modré sako. :)

Mária Reháková je v OK kategórii preto, lebo síce šaty má super, aj napriek veku ich majiteľky sú farebné, ale tie vlasy! Na plese je to všetko o detailoch a toto mi pripomína mullet, ak by ste náhodou nevedeli, čo to je, kliknite SEM. :)

Zlatica Puškárová - je síce krásna žena ale v tomto vyzerá ako biela pani, jednoducho nuda.

Katarína Lesková - partnerka Juraja Drobu (ktorý vyzerá byť sympoš:) síce zvolila červené šaty, ale ja by som tam privítala nejaké šperky, pretože je to pre mňa takto až príliš jednoduché. :)

Jana Prágerová - možno so mnou nebudete veľmi súhlasiť, ale mne toto hairstylom a ukazovaním skoro všetkého až príliš pripomína Eriku Judínyovú.

Gerda, partnerka Matthiasa Setteleho z Markízy - príliš čierne, príliš zahalené, nič špeciálne, veľká nuda.


FAIL

Iveta Černá - manželka herca Vlada Černého. Pre mňa je toto príliš tortové, šľahačkové a princeznovské - hodilo by sa to viac niekomu mladšiemu.

Xénia - partnerka Zdena Cígera- asi budete opäť nesúhlasiť, ale pre mňa je toho tam až príliš veľa: rukavičky, kamienky, špirály, aplikácie. Neviem, niečo jednoduchšie by bolo lepšie.



A čo si myslíte vy? Kto sa Vám páčil najviac?


Zdroj fotiek: topky.sk, zenskyweb.sk


13 comments:

  1. Souhlasím vždy, až na to poslední. To se mi zrovna líbí. :-) JINAK SUPER ČLÁNEK!

    ReplyDelete
  2. súhlasím, tie úplne prvé šaty od Kimličku sú top, úplne rozprávkové ako si napísala :)

    ReplyDelete
  3. Ta Petra Marková má podľa mňa hrozný "účes", takto vyzerám keď vyjdem ráno z postele prisahám!:D Inak najviac sa mi páči Heringová, je to tak brutálne chic že viac už nejde.

    ReplyDelete
  4. saty od Kimlicku su ako zoslame z nebies <3

    ReplyDelete
  5. Suhlasim takmer so vsetkym, ale podla mna saty P.Marko a celkovo jej zjav boli absolutne priserne. A Pallova bola jednoznacne hviezdou vecera, tie saty su uchvatne. A velmi sa mi pacia aj saty pani Cocherovej.

    ReplyDelete
  6. ešte si tu zabudla spomenuť luciu barmošovú, tá mala podla mna krásne šaty - síce také jednoduché strieborno sivé, ale na mňa to posobilo elegantne a pekne.

    ReplyDelete
  7. Súhlasím - Alena Pallová pre mňa top! Nádherné, sedí jej to farebne i strihovo. Heringová má krásne šaty s nádychom rokov minulých, no chýba mi tam sýty červený rúž, tmavšie vlasy a nejaký sexi výstrih na chrbte (či ho má?), je príliš zahalená.
    Škoda strihu, no Malachovská to zvládla o trochu lepšie ako po minulé roky, aspoň farebne, inak tie šaty pôsobia lacno. Peplum šaty Cocherovej sú krásne a sedia jej strihovo i farebne. Hablovičová pôsobí trošku vrdo (asi tým chladným rúžom) a vrch šiat sa mi nezdá, nejak sa to bije tá štruktúrovanosť vrchu a tie pierka, splýva to, vrch mal byť jednoduchší k tým pierkam. Kučerová vyzerá krásne. Ja osobne by som si vzala šaty Rehákovej alebo Keketi, moje farby;))) Príšerná bola Sklovská aj tortová Iveta Černá či lacno pôsobiaca Eva Černá:D Gerda a Lesková vyzerajú dosť neupravene, chce to lepší účes,mejkap a šperky. Dobre si to zhodnotila, Zuzka ;)

    krasavnutri.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. súhlasím až na Andreu Heringovú tú by som zaradila do fail môj názor http://lenastyletips.blogspot.sk/ môj blog práve ty si ma inšpirovala spraviť si ho ;) písalo som tam o tebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous03:54

      strasny blog :)

      Delete
    2. som rada, že som Ťa inšpirovala :) hneď si to pozriem ;)

      Delete
  9. Kimlička je proste pán. Jeho šaty sú neskutočné. Ale mne sa tiež páčila aj Heringová. Síce to bolo veľmi čierne, ale veľmi pekné a elegantne čierne. Zaujala ma aj Misska Karolína a jej kráľovky modré šaty a čelenka vo vlasoch :)

    www.nikoletavujisicova.com

    ReplyDelete
  10. mne sa najviac páčili tie kimličkove šaty ešte keď boli bez rukávov u ňho na fejsbuku :-)
    a petra marko super a ešte aj petra ficová (som si to muesla ísť vyhľadať že kto to bol) :-)

    ReplyDelete
  11. Za mna boli fail aj saty Karoliny nasej miss... Uplne obycajne, robili ju zbytocne starsou a nudnou....

    ReplyDelete