Saturday, January 11, 2014

softie from Sammydress

According to Mišo, I looked like a blanket yesterday.
He was talking about the material of my skirt+sweatshirt combo.
Seriously the softest and the most comfortable one I have ever worn. 
I have always thought that the key is a great underwear (even if you are the only person that knows about it). But I've learned today that the material also plays a huge role in the way you feel. ;)
What do you feel the most comfortable in?

Btw, speaking about Sammydress - my first order went ok: everything came in a month (I blame the holidays for it) and everything was packed well. ;)

Včera mi Mišo povedal, že som bola oblečená ako deka. :D
Narážal na materiál z ktorého je táto kombinácia sukne+mikiny.
Naozaj najmäkší a najpohodlnejší, aký som kedy mala na sebe (cítim sa, akoby ma navštívil Azuritko :D).
Vždy som mala názor, že ak mám na sebe skvelé spodné prádlo, tak sa cítim super (aj keď o ňom viem len ja). Od dnešného dňa to platí aj na mäkučké materiály. ;)
V čom sa cítite najpohodlnejšie vy?

Btw, k Sammydress - moja prvá objednávka dopadla ok: všetko mi prišlo za mesiac (myslím, že hlavne vďaka sviatkom), našťastie som si po to nemusela ísť na colnicu a bolo to dobre zabalené, takže to dorazilo bez poškodenia. ;)












sweatshirt, skirt - Sammydress
bag - Tally Weijl
necklace - Lindex
shoes - Deichmann
sunglasses - Gucci

30 comments:

  1. Love the white on white combo ! I have the same bag but still hadn't had the chance to wear it ..you reminded me to pull it out as it really looks good.

    http://fashion-metamorphosis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Anonymous21:26

    to kde si ze je take teplo a chodis s holymi nohami? :-O

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám telové pančušky :)

      Delete
    2. Anonymous05:54

      fakt? :-O to ake? Ved ich ani nevidno :-O porad kde si kupila a co su zac :) Aj ja by som si kupila take iste lebo ja ked kupim telove vsetky sa strasne lesknu na mne :-/

      Delete
    3. vieš, že ani neviem? určite nebudú drahé, ale naopak veľmi lacné, lebo ja som expert na očká, ale neviem presne aké to boli (môže byť, že aj z čínskeho obchodu:)

      Delete
    4. Anonymous08:44

      haha tak to sme dve odbornicky :D mne sa jedine telove neroztrhali take stahovacie co mam ale tie su hrube :D tieto co mas su aspon pohodlne???

      Delete
    5. :D ja som už roztrhala aj hrubé, sťahovacie (fakt netuším ako sa mi to podarilo :) a hej, ani ich skoro necítim na nohách (len sú dosť tenké :)

      Delete
  3. Anonymous22:38

    boze to je krasny outfit. biela ti velmi velmi pristane. na tu kabelku v tally som tiez pozerala ale nemam nic chanel takze what would be the use :D.. ;) A vzdy ma udivuje kolko ludi z komentujucich sa este nestretlo s priesvitnymi silonkami..

    ReplyDelete
  4. Ja bielu neľubim, ale len na sebe :) A na tebe vyzerá suprovo ty nas azuritko :) hehe

    ReplyDelete
  5. vyzerá to super. len trochu neprakticky kvôli farbe, ale inak to všetko spolu funguje skvele. :)

    akovradiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. nádhera! zbožňujem bielu a takéto takmer celobiele outfity ešte viac :)
    a na poslednej fotke si úplne úžasná :)

    ReplyDelete
  7. Naozaj úžasný outfit, kabelka je prekrásna, škoda, že u nás v TW ju nemali :-(.

    ReplyDelete
  8. ja dávam dnes plus za kombináciu mikiny a výrazného náhrdelníka!!

    ReplyDelete
  9. Ta kabelka je uzasna, mozem sa spytat, kedy si ju asi kupovala? ci este bude v obchodoch...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tally Weijl (máš to napísané na konci pod fotkami :)

      Delete
    2. Anonymous02:39

      ona sa pýtala ale kedy.nie kde O:)

      Delete
    3. ospravdlňujem sa, niekedy som ako retard :D toto som len narýchlo čítala, takže preto som odpovedala na úplne inú otázku :D kupovala som ju pred pár dňami a v Eurovei (ak si náhodou z BA) ich určite ešte mali zo 6 :)

      Delete
    4. Anonymous18:21

      Je ti to nejk velke, ne? Dela te to zbytecne sirsi :-((

      Delete
  10. Anonymous21:58

    ahoj chcela by som sa spýtat, že kolko si platila za postovne yzo sammydress. Dakujem

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mňa to bolo okolo 9 dolárov, ale to závisí od hmotnosti objednaného tovaru (niektoré veci majú dokonca free shipping:)

      Delete
    2. Anonymous05:10

      Aha dakujem. Lebo ked si to dam do kosiku tak sa tam zobrazi az tri druhy postovneho. Tak neviem ktore.:-)

      Delete
    3. ja som volila to najlacnejšie, čiže tuším to bolo Flat rate shipping :)

      Delete
  11. Love the clutch!!!!!! So clear, and your looks is rad!!
    anyway, wanna follow each other?? Just let me know ;)

    Visit mine:
    aiiness

    JOIN GIVEAWAY?? Click here: aiiness x sammydress

    ReplyDelete
  12. katarina.jonisova@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Zamilovala som sa do tvojej kabelky :O :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    ReplyDelete
  14. Nádherný blog tak tiež tvoje články♥Kukla by si môj blog a pridala sa k lokalite bola by som rada ja som si ťa pridala.Môj blog:http://kazdonenny.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. prosiim ta akú velkost mas na sebe??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous08:09

      Asi 42 :-) Desny, co?

      Delete
  16. Ahoj, chcem sa spýtať, ako presnejšie si objednávala z tej stránky? lebo napr. topánky - cena 9 eur pri platení zrazu stáli 12..prečo?

    ReplyDelete