Tuesday, January 28, 2014

winter fairy

I'm sorry for not posting much, I had so much stuff to do! :/
I'm also leaving for a skiing trip in Austria  in a couple of days so that would not make it any better. But I will make it up to you, I promise. :)
This dress from Chicnova came yesterday and I knew what I needed to create - this fairy like headband. :)
I will try to post the DIY tutorial this week. :)

Ahojte, poslednú dobu som toho mala trošku viacej, takže som si na blog nenašla čas, mrzí ma to. :/
O pár dní odchádzam na týždeň do Rakúska, takže ma tu tiež asi veľmi neuvidíte, ale dúfam, že so začiatkom semestra sa to zlepší a ja Vám to vynahradím. :)
Včera mi došli tieto šaty z Chicnovy, takže som hneď vedela, čo si k nim vyrobím. 
Túto vílovskú čelenku. :) DIY návod sa Vám posnažím pridať ešte tento týždeň. :)












dress - Chicnova
jacket - H&M
bag - vintage
shoes - fleq.sk
headband - DIY



16 comments:

  1. zaujímavá kombinácia farieb :) CAMOMILLE

    ReplyDelete
  2. krásne šatičky :)

    ReplyDelete
  3. Fakt pohádková! :-)

    ReplyDelete
  4. baví mě tvůj blog aji tvůj styl =)

    ReplyDelete
  5. Anonymous00:50

    3.fotka top!

    ReplyDelete
  6. čelenka je pecka! :))

    ReplyDelete
  7. Veľmi pekné šatky :) Čelenka je supeer, si šikula :)

    ReplyDelete
  8. joj aká si šumná s tou čelenkou, úplná víla :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous00:52

    pomaly kazdy tyzden ta vidim v autobuse smerom na furcu :D stale sa divim, preco nechodis tak pekne vyobliekana aj v realnom zivote.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sranda :D pretože píšem diplomku a nemám veľmi čas na to, aby som sa obliekala do šiat, keď len idem do obchodu kúpiť si niečo pod zub, alebo k sestre na Furču na kávu :) toto mám odfotené, pretože si to obliekam večer do mesta, lenže keby som to chcela nafotiť zajtra, mala by som už zlé svetlo :) toť vsio :)

      Delete
    2. sranda :D pretože píšem diplomku a nemám veľmi čas na to, aby som sa obliekala do šiat, keď len idem do obchodu kúpiť si niečo pod zub, alebo k sestre na Furču na kávu :) toto mám odfotené, pretože si to obliekam večer do mesta, lenže keby som to chcela nafotiť zajtra, mala by som už zlé svetlo :) toť vsio :)

      Delete
    3. oprava: keby som to chcela nafotiť večer a nie zajtra :D

      Delete
  10. Dear! You have a beautiful blog! <3

    maybe we can follow each other?


    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  11. Krásny outfit;) u mňa naj šaty (škoda že sú vypredané) a čelenka a farebná kombinácia tmavozelenej s kontrastnou kabelkou a topánkami. Nehodí sa veľmi k tomu bundička.

    ReplyDelete
  12. ta kombinácia farieb sa aj mne veľmi páči, pristane ti :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. Anonymous03:33

    Paci sa mi ze mas na to cas a ze si jedna z mala zien ktore bezne nosia sukne a saty :-)

    ReplyDelete