Thursday, February 20, 2014

bird print dress

Today just really really shortly.
This week is pretty difficult for my body. Tonight is the night of architecture, after that I'm supposed to go out with Timi. I will need detox with a lot of green tea next week. :D
What about you? I want warmer weather already!

Dnes len veľmi kratučko.
Mám za sebou a ešte aj pred sebou dosť náročné dni. Dnes noc architektúry, potom stretko s Timčis. Po tomto týždni sa mi asi zíde veľa zeleného čaju a detox. :D
A čo vy? Ako sa máte? Tiež sa neviete dočkať teplejšieho počasia tak, ako ja?








bag - OASAP
dress (Oasis) - secondhand
shirt - F&F
scarf - Primark
belt - Terranova
boots - chinese shop

11 comments:

  1. Páááááááči ♥
    Šaty sú strašne zlaté, škoda, že nikdy na nič podobné v sekáči nenatrafím :-/

    ReplyDelete
  2. no ty si dobra....hlavne že Timčis o žiadnom stretku nevie :D

    ReplyDelete
  3. Je to super ako vzdy :-) a tento uces ti taktiez velmi pristane

    ReplyDelete
  4. Anonymous00:34

    Jéééj, tu ti to veľmi preveľmi pristane :) Super aj kableka a vybrala si si aj pekne pozadie, take ziarive :) ja sa veru tiež neviem dockať toho teplejsieho počasia..

    ReplyDelete
  5. Skvelé šaty, obdivujem ľudí, ktorí vedia nájsť takéto ohromné kúsky v sekáčoch :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  6. Anonymous04:21

    Sledujem ťa už veeeľmi veľmi dlho ale mám pocit že tu ti to najviac pristane O:)

    ReplyDelete
  7. Anonymous18:15

    Tie saty su supeeeeer.Uplne ze Wau

    ReplyDelete
  8. Anonymous02:53

    wauky krasny kosela. a uz sa tesim na zajtra . budu nakupne maniacky a si tam ty

    ReplyDelete
  9. Anonymous07:54

    Dnes som ťa videla v nákupných maniačkach bola si dokonalá a tvoj šatník tak isto :) a tento outfit je naozaj nádherný :)

    ReplyDelete
  10. Úžasný outfit ^_^ a pokial by som mohla vediet, ze v akom programe alebo kde si robila ten nadpis (dolcezuzka) :D :)

    ReplyDelete