Tuesday, February 25, 2014

new in

New in time! Again!

No a zase tu máme ďalší new in post, v ktorom Vám ukážem, ktoré vecičky som si za ostatnú dobu kúpila alebo objednala z netu a sú na ceste ku mne. :)





Let's begin with some dresses
Takže začneme šatami


Maroon from Oasap, black sexy one from Sammydress and cute green with foxes from Oasap.

Bordové s čipkou (už mi chýba len boho klobúk? neviete, kde zoženiem nejaký pekný?:) z Oasapu, čierne sexy zo Sammydress a rozkošné s líškami znovu z Oasapu.

Some other clothes
Nejaké ďalšie kúsky

Aztec print cardigan from Chicnova and embroidered blouse from Oasap.

Aztécky svetrík z Chicnovy a milá blúzka s vyšívaným vzorom z Oasapu.

Some jewelry
Nejaké tie šperky

Necklace from Oasap, earrings from Sammydress and headband also from Sammydress.

Náhrdelník z Oasapu, náušničky zo Sammydress a čelenka tiež zo Sammydress.

Those who follow me on facebook already know these pieces but for the others, here you go :)
Tí, čo sledujete facebook tieto veci už určite poznáte, ale pre zopakovanie:)

Shoes and earrings from Gate, lacy shoelaces from H&M and light pink dress from Bershka. :)

Topánky a náušničky z Gate, čipkované šnúrky do topánok z H&M a šaty z Bershky. :)

Do you like anything? :)
Čo vy na to? Páči sa Vám niečo? :)


19 comments:

  1. Šaty z Bershky sú top! :) A tiež som vychytala výpredaj v Gate :) Majú tam teraz super veci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. čo si pokúpila? :)

      Delete
    2. 2x topánky, 2x silonky, klieštiky na mihalnice, šál, čiapku, rukavice a spodné prádlo :D

      Delete
    3. tak to si toho pokúpila dosť :))

      Delete
    4. hej :) a platila som 25 €... neverila som vlastným očiam ani ušiam :D

      Delete
  2. Všetky šaty sú krásne, aj doplnky a čipkované šnúrky...asi si vymením šúrky v mojich topánkach, snáď to bude pasovať aj do poltopánok ;)))) a musím zájsť do Gateu, ale asi skôr do toho v Carrefouri, v Optime sa mi zdá skôr vybrakovaný.

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekné veci :) Najviac sa mi páčia naušničky a tiež šaty z Bershky :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tá čelenka vyzerá strašne dobre.^^

    ReplyDelete
  5. Bershku nemame v Ke, ci? :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous09:18

    mne sa pacia tie ruzove kamienkove nausky, asi si ich objednam tiez, ale rada by som ich prv videla na tebe lebo mam celkom fobiu z tohto internetoveho nakupovania. mam jendu skusenost aj to mi prisiel uplne iny tovar :/. tak ze ci sa to vobec oplati.hoci vyzera ze hej:)
    alica

    ReplyDelete
  7. ty šaty s liškama jsou top ! chci taky !

    ReplyDelete
  8. Anonymous17:08

    Tie boty mali v GATE aj ako balerinky ale takto su este krajsieee :-) nepacia sa mi tie saty s maslou vzadu :-) je to takee hmmm ..:-/

    ReplyDelete
  9. Anonymous00:03

    Tie šaty z Bershky sú neskutočné !!!! :)

    ReplyDelete
  10. paci sa mi vsetko okrem tych topanok ja by som si ich nedala ale na tebe su urcite pekne :)

    ReplyDelete
  11. paci sa mi vsetko okrem tych topanok ja by som si ich nekupila :) ale na tebe su urcite pekne

    ReplyDelete
  12. Anonymous21:42

    Ahoj zuzi kraaasne vecicky si si objednala.

    ReplyDelete
  13. Anonymous22:14

    Mne sa velmi pacia take nausnicky s krizami co si si objednala. Ty ich mas s oasapu za cca 10 eur a na sammydress su za 3,80 a este maju aj free shipping

    ReplyDelete
  14. Anonymous22:14

    Fcvf

    ReplyDelete
  15. Anonymous02:19

    Super vecicky mas. A ja som tie krizove nausky mas z oasapu , ze??? Lebo tam vychadzaju okolo dasat eur a na sammydress au za tri eura a maju aj frer shipping.;-) to iba tak pre info

    ReplyDelete