Monday, February 10, 2014

Primark haul 3

Sorry the video is in slovak only. :)


Ahojte, po týždňovej odmlke, počas ktorej som lyžovala v Rakúsku som späť, aj s videom z nákupov z Primarku. :)

Tí, ktorí nechcete pozerať moje bľaboty máte fotky toho, čo som kúpila, na konci postu. :)
Dúfam, že Vás to aspoň trochu pobaví. :)



 



tassel flats / balerínky so strapcami - 3 €
grey sneakers / sivé tenisky - 3 €
dark green sneakers / zelené tenisky - 8 €



small bag / malá kabelka - 5 €
bigger bag / väčšia kabelka - 12 €

earrings (Zara) / náušnice (Zara) - 2,99 €
rings / prstene - 2 €
charm bracelet (H&M) / náramok s príveskami (H&M) - 3 €
black bracelet / čierny náramok - 1 €

sunglasses / slnečné okuliare - 2,50 €
iPhone case (Zara) / obal na iPhone (Zara) - 4,99 €
snapback / šiltovka - 4 €
skirt (underneath) / sukňa (pod tým všetkým) - 2 €

dress / šaty - 7 €
scarf / šál - 7 €



6 comments:

  1. šaty sú úplne super :-)

    ReplyDelete
  2. Tí, ktorí nechcete pozerať moje bľaboty :D úžasná veta, pobavila :) moja stránka TU

    ReplyDelete
  3. Super video :) a ty nikdy nenudiš, praveze rozpravas rychlejsie a zivsie, a preto mam tvoje videa velmi rada, si suprova Zuzi. No a veci si natrafila skvele, musim povedat, že šiltovka ti mimoriadne pristane a aj spolu s okuliarmi :) podla mna uplne super vynimočny kusok :) a aj kryt je jedna šupa :D chlapi sa nerozumeju :D

    ReplyDelete
  4. ty šperky a brýle se mi líbí nejvíc !

    ReplyDelete
  5. Video je super, ale páči sa mi ten nápad, že nafotíš aj fotky toho o čom vo videu vravíš. Lebo nie vždy je čas na pozretie videa a takto si môžem prebehnúť aspoň fotky :) A do Primarku sa so spolubývajúcou chystáme už veeeľmi dlho :)
    BeautyMissfits

    ReplyDelete
  6. Anonymous23:14

    nechcela by som pocut tu tvoju anglictinu :)

    ReplyDelete