Saturday, February 15, 2014

Valentine's new colour

Happy Valentine's day!
I don' really celebrate it that much. No, don't get me wrong, every woman loves a bouquet of roses. :) But I just don't celebrate it in a crazy american way with heart shaped confetti and teddy bears with "I love you" on their satin hearts (I prefer this one :D).
That is enough about me, what about you and Valentine's day?

And yes, I am dark blonde now and I'm planning to go even darker. ;)

Prajem krásny Valentín!
Ja ho síce nejako špeciálne neoslavujem. Neberte to v zlom, kytica ruží predsa poteší každú ženu. :) Ale zase nejdem do amerického vyšinutého oslavovania, ohadzovania sa srdiečkovými konfetami a plyšovými medveďmi s nápisom I love you (mne by sa viac páčil tento :D).
Takže asi toľko o mne. Vy máte k Valentínu aký vzťah? Fakt by ma to zaujímalo. :)

A áno, mám novú farbu vlasov a plánujem ísť ešte do tmavšej. ;)












top (H&M), coat (H&M) - secondhand
skirt - F&F
bag - Primark
shoes - OASAP
bracelet - H&M
headband - Gate


24 comments:

  1. Chválim kabelku, modré doplnky a šaty... vždy keď ťa vidím, túžim viac nosiť šaty, no v zime to flákam :D Rozhodnutie s vlasmi oceňujem, venujem sa koloristike a podľa mňa by bola pre teba super tmavosť 6, maximálne 5 s neutrálnymi až mierne teplými pigmentami, odhadujem ťa na tlmený jesený typ. Medvedík pobavil :) Pekný večer;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne za tip, plánujem ešte trošku tmavšie vlasy, do takej orieškovej hnedej :)

      Delete
    2. Niet začo;) Vizuálne i farebne si podobná herečke Katherine Heigl, ktorá sa tiež zosvetľuje hoci v prirodzených vlasoch vyzerá lepšie: http://www.magxone.com/uploads/2009/05/katherine-heigl-razor-magazine-3.jpg

      Delete
  2. čelenku mám aj ja takú.. :)) krásny outfit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :)
      a super je, na to ako málo stála ;)

      Delete
  3. Určite choď to tmavších, podľa mňa by ti strašne pristali, s takými jemnými orieškovými vlasmi by si bola ako bábika.
    Ináč aká je tvoja pôvodná farba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja pôvodná je uplne tmavá hnedá :)

      Delete
  4. Prekrásna sukňa s čipkovým topom. A kabelka je tiež skvelá :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  5. Anonymous03:34

    Super outfit

    ReplyDelete
  6. Anonymous05:36

    Otrasné úplne všetko....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous23:03

      suhlasim :) a este k tomu vyzera ako keby jej vybuchol fen na hlave :D

      Delete
  7. Anonymous00:35

    Krásne ako vždy... ;) a chcela by som sa spytat ze ci nevies ako funguje na sammydress free shipping. je to na sperky ale neviem ze ci je postovne iba nizsie alebo ziadne, Vopred ti za odpoved dakujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem krásne!
      a odpoveď na Tvoju otázku: poštovné na šperky by malo byť zadarmo :)

      Delete
    2. Anonymous02:35

      Dakujem a btw: ja som ta v Primarku videla.:-)

      Delete
    3. čosi :DDD to fakt? nebola som úplne neprítomne pôsobiaca? lebo keď mám málo času na nakupovanie, tak mám výraz šialenca :D

      Delete
    4. Anonymous03:00

      Hej najskor som asi desat sekund rozmyslala ze odkial ta poznam a potom mi to doplo;-) a nie vyzerala si super ako vzdy:-) btw: mam podobne balerinky.....

      Delete
  8. Anonymous04:43

    Je to prekrasne :-) a ta kabelka waw

    ReplyDelete
  9. Anonymous08:30

    Zlá a k tomu nespontánna angličtina .. Neviem, možno píšeš anglicky, pretože sa chceš zdokonalovať? Myslím, že ak áno, tak k tomu takáto cesta nevedie. Nemá ťa kto opravovať zrejme. Nepíšem v zlom, to si nemysli, len ti dávam "echo".
    Naviac, blog zaujímavý a je zvláštnosťou, že dievča alebo žena v tvojom veku vedie si blog a k tomu Slovenka. Je to nezvyčajné. Takže veľa šťastia s blogovaním a zlepši angličtinu!

    PS: tipy na blogerky, ktoré ťa môžu inšpirovať fotkami (www.krisssy.blogg.no) a v neposledom rade aj angličtinou (www.kayture.com)

    ReplyDelete
  10. Anonymous18:30

    Ty vlasy do zluta vypadaji priserne, uprimne, opravdu! Studena blond je mnohem lepsi, to, co jsi mela predtim.... Mozna tmavsi ano, ale do zlute ci zlate... to nebyl dobry napad...

    ReplyDelete
  11. Anonymous10:10

    Hroza, nechcem byt zla ale toto je dost zle. Najhorsie vsak na tom je ten vrch, myslim si, ze si kludne mohla zvolit podprsenku, kebyze si das modru, pzivila by si to. Takto je to katastrofa, prepac.

    ReplyDelete
  12. Anonymous09:59

    čipka hore, čipka dole, nejdú k sebe :(

    ReplyDelete