Wednesday, March 05, 2014

diy : floral sunglasses


It's diy time again! 
A couple of days ago I was on tumblr and I stumbled upon an amazing floral sunglasses. The best thing about them is that they are so simple to create and nobody will have one like you.
So let's start!

Dnes si dáme ďalšie diy!
Pred pár dňami som na tumblri narazila na perfektné okuliare. Janka (alebo Kitty z Nákupných maniačok ;) mi dala perfektný nápad, že by som si ich mohla urobiť sama. Stalo sa tak a musím uznať, že to bolo veľmi jednoduché a najlepšie na tom je, že nikto nebude mať presne rovnaké ako vy! :)




What do you need?
Čo potrebujete?


1. cat eye sunglasses - these are from Gate for 2.98 
2. little satin roses in colour of your choice - I have bought 12 of them - one piece for 0.13 
3. glue gun
4. old newspapers or something to cover up your workplace  :)
5. something yummy to drink (optional :)

1. slnečné okuliare v cat eye tvare - tieto sú z Gate za 2.98 
2. saténové ružičky vo farbe, aká Vám najviac vyhovuje - kúpila som ich 12 kusov, kus za 0.13 € v galantérii, ale pre tie trpezlivejšie - dajú sa vyrobiť aj zo saténovej stužky, ale treba ich šiť a to ma odradilo
3. lepiaca pištoľ
4. staré noviny alebo niečo na zakrytie Vašej pracovnej plochy (ja som bola na koberci a z neho sa lepidlo trošku ťažšie odstraňuje :)
5. niečo mňam na pitie (dobrovoľné :)

1. start from the middle with two roses on each side to have the balanced amount of them above each eye
2. apply just a little bit of glue to the back of the roses
3. place roses carefully on the frame of sunglasses a hold until the glue dries

1.začnite uprostred okuliarov s dvomi ružami na každej strane, aby ste ich mali nad každým okom rovnaký počet a vyvážene :)
2. naneste na zadnú stranu ružičiek malú kvapku lepidla
3. opatrne nalepte ruže na rám okuliarov a pridržte až kým nezaschnú

4. Voilà, you are done! :)

4. Voilà, zvládli ste to! :)


Jedna selfie musí byť ;)




3 comments:

  1. Super nápad! Po okuliaroch s kvietkami som poškuľovala už minulý rok v predajni Aldo

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Je to moc fajn nápad, ale na ulici bych s tím jen tak asi nešla :)

    ReplyDelete
  3. sú úplne krásne, super nápad :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete