Thursday, March 20, 2014

dorm life

These photos are from our last weekend in Košice. I'm back home. Again. Thank god! To be honest I can't wait to finally move out of dorms and live by myself. Because:
1.Women are not as tidy as they seem to be. Seriously, I share my bathroom with nine of them. I don't want to be very specific to gross you out but I would never walk in that bathroom without my flip-flops.
2.You probably don't know what yogurt thief is. I didn't either. But now I know because she is stealing ours. The best experience was one with me waking up with a huge hangover and coming to an empty fridge. Priceless.
3.You can forget about any privacy at all. It's guranteed that when you want to get your beauty sleep right before an exam/night shift/whatever, people living one floor up decide to move their furniture/have sex/have the loudest party possible.
Don't get me wrong, there is something special about dorm life but I just want to live on my own!:)


Tieto fotky sú z ešte z košického víkendu. A ja som znovu v Košiciach. Doma. Bože, ako veľmi ma to teší.
Teraz, keď už končím školu a bývam nejaký ten čas na internáte si konečne uvedomujem hodnotu domova.
Už chcem tak veľmi bývať sama. Lebo:
1.Ak Vás niekto raz bude presviedčať o tom, že ženy sú poriadkumilovnejšie ako chlapi, tak mu neverte. Po zdieľaní kúpeľne s ďalšími deviatimi ženami to naozaj viem. Konkretizovať nebudem, lebo Vás nechcem úplne znechutiť, iba spomeniem, že bez žabiek by som sa do nej neodvážila ísť nikdy.
2.Neviem, či viete, čo je to jogurtofil. Ani ja som to nevedela, až do tohto roka, keď nám jeden (no presne povedané jedna) nepribudla na bunku. Miluje všetky jogurty natoľko, že ich v noci kradne iným ľuďom z chladničiek a svoje pôsobisko už rozšírila aj na iné potraviny. Radosť takto s opicou prísť do chladničky a nájsť prázdnu poličku. :D
3.No, súkromie jednoducho neexistuje a zaručene platí, že keď sa chcete vyspať na skúšku, nočnú a pod. sa niekto v izbe nad Vami rozhodne posúvať nábytok o polnoci/mať divoký sex/plánovať a následne realizovať party storočia.
Neberte ma zle, aj internát má svoje čaro. Ale ja už chcem mať vlastný priestor (a pokojne aj bez vysnenej tabuľovej steny v kuchyni, bieleho nábytku a veľkého šatníka, ale vlastný!:)











hat - Oasap
dress - Oasap
jacket - H&M
boots - random
bag - Oasap
sunglasses - Gucci
rings - Primark
gold bracelet - Lindex
red bracelet - Timbo

Bonus ;)

10 comments:

  1. tri krát som si prečítala spojenie ,,maĎ divoký sex" :D Zuzka! naprav ten preklep ;)
    mimochodom presne viem o čom píšeš, keď spomínaš internát.. úžasný a strašný zároveň ;)
    posledná foto super, aj klobúk :))


    sisigraceful.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sisi, bože ďakujem :D maď :D ok, mala by som po sebe dôkladnejšie čítať veci :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. I hear you girl :) ale predsa len sú chlapi o trošku väčší neporiadnici :) Minulý rok som bývala s jedným, aby som to pekne povedala, prasiatkom a je fakt nechutné keď sa každé ráno zobudíš na to že si fúka nos v umývadle pod tečúcou vodou... o inom radšej ani nebudem hovoriť... BTW krásny klobúk :) pristal by ti doňho zapletený vrkoč ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je pravda, že aj oni majú svoje humusnosti :D najmä keď sa holia nad umývadlom :)
      super nápad, ale mám momentálne dosť krátke vlasy, takže na mne vrkoče zatiaľ veľmi dobre nevyzerajú :)

      Delete
  3. Anonymous18:49

    Je to užasné jen bych změnila bundu.
    Ale ty šaty jsou nejlepší.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som rada, že sa páčia, lebo veľa ľuďom prekáža, že sú také voľné :)

      Delete
  4. Bundu aj čižmičky by som zmenila, ale ten klobúk a šaty sú krásne! Aj ja som sa jedným veľmi podobným klobúčikom potešila :) . Nech sa darí, Zuzi!

    ReplyDelete
  5. Anonymous19:24

    Dnes som sa vrátila z Milána a poväčšine mali ženy voľné šaty.Nič si z toho nerob sú krásne aj farba aj strih.V Miláne som bola na školskom výlete a nevidela som tam zle oblečeného človeka,naozaj.Deti aj muži.Len ten klobúčik mi tam nepasuje.Maj sa ;-)

    ReplyDelete
  6. Pekne saty, taky "boho style"

    ReplyDelete