Thursday, March 13, 2014

Fero Mikloško: Little black collection 2014


Little Black Collection is a new spring collection by slovak fashion designer Fero Mikloško inspired by little black dress. We went to see it last Monday and I really liked it, because: 1. I'm so into black right now, 2.I love dresses (but the collection also has skirts, tops, coats or pants) and 3. I love lace (and there was a lot of it - also fur, brocade or sequins). This collection proved that a classic like lbd can have many beautiful forms.
You can see my favourites and also some details in following photos.
Do you like it? :)

Ako som Vám už minule spomínala, v pondelok sme boli omrknúť novú kolekciu Fera Mikloška na jar s názvom Little Black Collection. Už z názvu vyplýva, že šlo o kolekciu inšpirovanú the little black dress alebo malými čiernymi. V poslednej dobe mám čierne obdobie a túto farbu nefarbu nosím veľmi často, takže som sa veľmi potešila. Rovnako aj preto, že som šatový maniak, ale okrem nich v nej nájdete aj nohavice, sukne či kabátiky. Z materiálov prevládala moja obľúbená čipka, brokát, kožušiny či flitrové aplikácie. Veľmi pekná kolekcia, ktorá dokázala, že aj taká klasika ako LBD môže mať veľa krásnych podôb. 
Na fotkách nájdete moje obľúbené kúsky, ale aj zopár detailov.
Páči sa Vám?













Photos: Timea, Peter Frolo

Just a little preview of the outfit I was wearing.
Taká malá ukážka toho, čo som mala na sebe. :)

8 comments:

  1. pacia sa mi tie siedme, brala by som :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj, tak táto kolekcia malých čiernych bola krásna... vybrala by som si asi všetko ... aj ten Tvoj outfit :-)
    Veľmi Ti pristane!
    katharine-fashionisbeautiful

    ReplyDelete
  3. omg budem sa opakovať, lebo som to už niekde písala.. ten makeup na modelkach je otrasny. nudny, obycajny. nechapem ci nato zabudol alebo čo:D

    ReplyDelete
  4. Anonymous01:17

    Všetky sú ozaj kráásne,je z čoho vyberať no,prepáč,tvoje sa mi vôbec nepáčia ..sú nudné a na prehliadku sa vôbec nehodia :-//

    ReplyDelete
  5. Vsetky su pekne okrem tych poslednych ta sukna.... tvoj outfit sa mi paci ale ten uces nie a odkial je ta kabelka?

    ReplyDelete
  6. Anonymous08:02

    Krasna kolekcia aj saty uzasne ..... ale tie tvoje su nudne,nezazivne a nehodia sa na prehliadku :/

    ReplyDelete
  7. Akoze vybrala by som si :) Uz som tie fotky zo show videla. Strasne sa mi pacia tie tretie od spodu, take skor mini s krasnym cipkovanym vrchom.... A chcem tie bodkovane pancusky..... :)

    ReplyDelete
  8. Pekná kolekcia, určite by som si vybrala.

    www.missalexy.blogspot.cz

    ReplyDelete