Thursday, March 27, 2014

hair story

Hi, just a little heads up: my hair looks completely different now. As you have probably noticed, I've been experimenting with my hair colour lately. I was thinking about getting a light pink ombre but I settled for the "normal" one. My hairdresser couldn't do it right and I have spent the longest time in hair salon ever. But that was long ago so I don't care anymore. So I had violet hair, then golden blonde and I wanted to go darker so my hair was a random brown colour I didn't like that much. I wanted to have healthier and more natural hair but I was so unsatisfied with it! I once heard that when you like your hair colour you have to stick to it and you can't change it. I know that is true. So I will not listen to anyone that tries to give me advice about MY hair. I know how I feel and that is the only thing that's important. So I'm very very light blonde again. :)
How about you? Have you ever had any bad hair experience? :)

Ahojte, len taký heads up, vlasy na fotkách sa úplne odlišujú od mojich terajších, ale to je preto, lebo sme to fotili v pondelok. :) Ako ste si asi poslednú dobu všimli, snažila som sa experimentovať s farbou vlasov. Veľmi dlhú dobu som rozmýšľala nad ombre so svetloružovými končekmi vlasov, nakoniec som sa rozhodla pre normálne, ktoré bohužiaľ môj kaderník nevedel vytvoriť, lebo farba podľa neho nezareagovala tak, ako mala, výsledkom bol pre mňa najdlhšie trávený čas v salóne, aký som kedy zažila. Toto riešiť nebudem, veď to bolo dávno. Tak som mala na hlave chvíľku svetlofialovú, potom medovú blond, nakoniec som sa rozhodla to stmaviť a prešla som do hnedo neurčitej farby, lebo som myslela, že to pre vlasy bude zdravšie a prirodzenejšie, ale v skutočnosti to nebolo. Mám dosť. Poznáte ten pocit, keď sa necítite vo svojej koži? Tak ja som ho mala každý deň, jednoducho tie vlasy mi neskutočne liezli na nervy. Raz som počula veľmi pravdivú vetu, že ak ste raz spokojné s farbou vlasov, ktorú máte už dlhšiu dobu, tak ju nesmiete meniť, lebo to nedopadne dobre. Tým sa už budem riadiť a nebudem dávať na názory okolia. Tak som späť v úplne svetlej blond, síce to ešte nie je na 100% taká, akú chcem, ale dávam tomu ešte mesiac, dva, kým si vlasy trošku oddýchnu a bude to (dúfam :) ok.
A vy čo? Už ste niekedy mali podobné vlasové experimenty, ktoré nedopadli tak, ako mali? :)










slip dress, jacket, bracelet, hair cuff - H&M
denim shirt, bag - secondhand
loafers - Sports Direct
sunglasses - Gucci

12 comments:

  1. Anonymous10:52

    mas super pancusky odkial su? :) su aj take pohodlne ako vyzeraju?

    Majuska.noliskova

    ReplyDelete
  2. Mám rada prirodzené odtiene vlasov, na farebné experimenty nie som. Inak topánky vyzerajú pekne.

    www.missalexy.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Tá riflovka mi tam vadí, kazí dojem zo šiat :/ (Včera som si ich kúpila v HMku, dobrý výber :)) Farebne mi tam nevadí, ale radšej by som ju dala do tašky :)

    ReplyDelete
  4. Tá kabelka je super! :-)

    ReplyDelete
  5. Je to super ale mne tam trosicku vadi ta riflovina :)
    a s vlasmi nemam ziadne problemy pretoze nemam rada experimenty s vlasmi a preto to ani neskusam :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous09:46

    toto je otrasne preboha !, mala by si si zrusit blog cely lebo sa fakt nevies obliekat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous06:05

      Like :)

      Delete
    2. Anonymous23:45

      Suhlasim

      Delete
  7. no ja som presla z hnedej na blond, z blond na rysavu ,potom na ciernu a zase na blond, ale sama sebou sa citim s modrymi vlasmi :D :)
    tebe naj ide podla mna ta ice blonde

    ReplyDelete
  8. Anonymous04:32

    to, že je niečo v zľave ešte neznamená, že si to musíš kúpiť.a to, že tieto šaty tam boli má svoj význam. sú hrozné, vyzerajú ako nočná košeľa a rifľovka k tomu sa fakt nehodí...

    ReplyDelete
  9. Moc se mi líbí ty botky! :)

    ReplyDelete
  10. Moc se mi to nelíbí... Jak kdyby ses při odchodu z postele zapomněla oblíct a cestou se stavila v cirkuse pro boty...
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete