Friday, March 21, 2014

LBD

I always try to find the one perfect red dress, because I love red colour, it makes me look sexy and passionate. That is the reason I have many of those but I'm truly satisfied with just one.
But I have never mentioned before that I always had the same struggle with little black dresses. I have several of those but my favorite one just retired so I was searching for "the one". And it came by mail yesterday! First when I ordered it from Sammydress, I didn't know how will it fit or look. But it's absolutely amazing and I am very satisfied.
What do you think? Do you also have the same struggle with any piece of clothing?

Vždy hľadám tie správne červené šaty, pretože tú farbu milujem, podľa mňa dokáže zdôrazniť ženskosť a jednoducho sa v nej cítim sexy. To je aj dôvod, prečo mám červených šiat viacero, ale spokojná som iba s jednými.
Nikdy som to nespomínala, ale podobný problém mám s malými čiernymi. Mám ich niekoľko, ale moje obľúbené práve odišli do dôchodku (nosila som ich toľko, až sa mi rozderavili :D), takže som hľadala tie ďalšie správne. A včera prišli poštou! Najprv, keď som ich objednávala zo Sammydress, tak som sa bála, ako budú vyzerať, či budú veľkosťou sedieť, predsa len, boli naozaj lacné. Ale sú úplne perfektné a zatiaľ moje N°1. :)
Čo si myslíte? Tiež máte podobný problém s nejakým druhom oblečenia? 









dress - Sammydress
bag - Tally Weijl
shoes - F&F
hairband - Sammydress
rings - Primark, H&M



18 comments:

  1. tie lacne pancuchy v tych lacnych lodickach, to je dost zle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sú to normálne F&F pančušky a F&F lodičky, tak neviem, čo Ti prekáža.

      Delete
    2. Tiež nechápem ... Tie lodičky mám doma aj ja a určite nevyzerajú lacno. A nechápem ako môžu pančuchy vyzerať lacno :D Teda ak ide o čierne; béžové/pomarančové sú zlo ...

      Delete
    3. Anonymous03:25

      mne sa tie lodicky tiez nepacia, vyzeraju babickovsky, a jasneze silonku mozu vyzerat nekvalitne rovna sa lacno, ako vsetko ostatne. kokrekne tu mala zuzana asi na myslis tu fotku s detailom lodiciek, kde s tie pancuchy ako keby pozatahovane...velka detailistka:P. svele si to vymyslala s tym ucesom, aby vynikla retiazka, to obdivujem, a asi aj ze si s tym vysla na ulicu, museli na teba ludia zazerat nie? pekne
      alica

      Delete
    4. Akoze na ciernych silonkach tiez nemam rada, ze sa takto zatahuju, nepaci sa mi to potom, tiez to posobi "lacno". A je pravda, ze drahsie pancusky to robia menej (avsak ani od takych netreba velke ocakavania....) A proste dat 10 eur za pancuchy, dvakrat ich obliect, to by ma asi zruinovalo.

      Mne sa tvoje LBD velmi pacia, inspirovali ma najma tie cipkovane rukavy. Maju aj pekny strih v pase. Pekne.

      Delete
    5. Anonymous20:44

      Zuzi, zo Zuzky F. si nic nerob :) Poznam ju osobne a je to zatrpkla butch, ktora nevie nazor vyjadrit inak ako hrubo. Bud rada, ze to bolo bez nadavok, ona si rada zahresi. Nos veci, ktore sa pacia tebe a nabuduce ani nereaguj na nazor niekoho, kto nosi dokola tie iste smradlave veci.

      Delete
  2. Tie šaty ti perfektne pasujú, ako riť na šerbel :D a takú priesvitnú kabelku hľadám už pekne dlho!

    ReplyDelete
  3. Jeeej, tie šaty sú súper! :-)

    ReplyDelete
  4. vydarený outfit a pokrývky hlavya, prečo nie? ľudia sú konzervy...ja mám zálusk na túto: http://www.ebay.com/itm/321281702441?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    ReplyDelete
  5. Anonymous23:24

    otrasne..najma kontrast tych znackovych sminiek k evidentne "znackovym" pancucham

    ReplyDelete
  6. Anonymous04:10

    dievca ty sa vobec nevies obliekat
    E.

    ReplyDelete
  7. videla som ťa v nakupných maniačkach a myslim že sa pekne obliekaš :D

    ReplyDelete
  8. Anonymous21:45

    Ahoj Zuzka nádherný outfit chcela som sa spýtať na e-shop Sammydress aká je kvalita oblečenia, či si spokojná a ako sa objednáva, a či sa oplatí z tej stránky objednávať veci. Ďakujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, no zatiaľ som bola s kvalitou spokojná :) Mala som však len oblečenie, kabelky ani topánky nie. Tak lákadlom je hlavne nízka cena, čiže až neviem akú kvalitu neočakávaj :) No a platí sa cez paypal, ale tuším sa dá aj cez platobnú kartu :)

      Delete
  9. Anonymous06:52

    Ahoj Zuzka ja by som sa tiez chcela informovat ohladom Sammydress, hlavne ma zaujima ci ti to prislo klasicky na postu alebo ci ti nedali platit clo ked ti prisla objednavka a ak ano v akej sume?...celkovo neviem od coho sa to odvija, ci od vahy alebo ceny objednavky...a priblizne ako dlho cakas kym to dojde? Vopred pekne dakujem za odpoved :))


    ReplyDelete
    Replies
    1. Prišlo mi to priamo domov, lebo to nebol veľký balíček. Clo som neplatila. Clo sa odvíja od ceny daného tovaru, pokiaľ dobre viem. :) No toto už bolo dávnejšie, keď som to objednávala, teda si to už veľmi nepamätám, ale cca. asi 3 týždne :)

      Delete
  10. Máš super vkus na kabelky každu čo si nám ukázala by som ti ukradla :)

    ReplyDelete