Tuesday, March 18, 2014

Mango spring/summer 2014 fashion show

Lat weekend was completely amazing. We went to Mango spring/summer 2014 fashion show in DoubleTree by Hilton in Košice. The show was great as expected beause Patrik organized it. :)
The collection was divided into 4 parts: first, classic one, full of white&white combinations and flowers, second, urban sporty one with a lot of stripes, third, etno one full of earthy colours that also introduced the Mango kids collection for the first time in Košice and the fourth one, my favourite, ceremonial one with evening gowns and women tuxedo.
Btw, big plus for the models' hair and shoes (even though some of them looked really painful :).
So, I will show you my favourite pieces in following photos and let me know what you think! :)

Minulý víkend bol úplne super a naozaj neskutočne akčný, takže som sa k postu z Mango fashion show v Hiltone v Košiciach dostala až teraz. Veľmi dobrá prehliadka so super hudbou, ale tak stojí za ňou Patrik, takže ako inak by mohla dopadnúť, že. ;)
Čo sa týka kolekcie, tak zoradená bola na štyri väčšie bloky, konkrétne klasika v podobe kombinácie bielej a bielej alebo kvetov, potom druhá časť, v ktorej boli hlavne prúžkované kombinácie a športovejšie urban modely, tretia plná etna a zemitých farieb, ktorá zároveň prvý raz v Košiciach predstavila detskú kolekciu Mango kids (s rozkošnými detskými modelkami a modelmi:) a nakoniec moja najobľúbenejšia, teda modely na slávnostnejšie príležitosti, čiže dlhé róby a dámsky smoking.
Btw, dávam veľké plus za hairstyle modeliek a tiež topánky (aj keď niektoré vyzerali neskutočne bolestivo:).
V nasledujúcich fotkách Vám ukážem moje obľúbené kúsky a budem rada, ak sa mi vyjadríte, či sa Vám kolekcia páči a čo Vás zaujalo najviac. :)











my favourite mini model :)
môj obľúbený mini model :)




My outfit 
Môj outfit




dress - Bershka
jacket - H&M
bag - Mango
shoes - Deichmann
rings - Primark
headband - DIY




10 comments:

  1. waaau,naozaj krásne šaty :) som nadšená http://www.dtheblogger.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Osobne tak dlho čakám na pánsku kolekciu, že ma to už prestáva baviť... Ale dámska pekná, ako vždy.

    ReplyDelete
  3. Mna zaujali pasiky a urban styl outfitov :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous22:19

    neviem co je bolestive na tych topankach :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous22:19

    neviem co je bolestive na tych topankach :)

    ReplyDelete
  6. Prehliadka sa naozaj vydarila :)

    www.flowerofpassions.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Looking very pretty with that floral headband! :)

    http://jeansandroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous01:20

    boze to molo:DD. to co je linoleum na preglejke? take slovenske co...ked si clvoek teraz pozera fotky s paris fashionweeku tak sa dobre zasmeje pri porovnani s tymito slovenskymi akciami,..ale nechcem hejtovat kedze osm na ziadnej takej nebola ani nepojdem. a ty vyzeras samozrejme krasne, outfit sa mi velmi paci
    alice

    ReplyDelete
  9. Anonymous17:06

    Zuzka, na tomto poste vyzeras vyborne, ako clovek od modnej bloggerky ocakava, netradicne trendy a musim ti pochvalit makeup. Pozeram ze aj obocie si si prifarbila, alebo je to svetlom, v kazdom pripade to vyzera super, lebo normalne ho nechavas prilis blede plus vyzera ako keby si ho mala len do polky.

    Musim ale povedat, som trochu sklamana z tvojich poslednych dvoch clankov z Mikloskovej prehliadky a tejto Mango. Pre mna prilis kratke popisy, minimum nejakych hodnotiacich usudkov, chcelo by to trosku fundovanejsieho pokecu k tomu, ved studujes zurnalistiku. Takto mi to pride ze aha, pozvali ma na modnu prehliadku, bola som tam, zopar fotiek. Mas na viac a je cas posunut sa na profesionalnejsiu uroven, aby mal citatel z tej prehliadky prostrednictvom autora naozaj zazitok. Ja viem, ze je to scasti aj nenarocnostou tvojho publika, ktore ale mozes tymto ovplyvnovat a vzdelavat, vyuzivaj to! Prajem vsetko dobre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. toto je velmi zajímavý komentář, který i když není určen mě, tak mi nasadil brouka do hlavy

      Delete