Monday, March 24, 2014

new in



Today I want to show you new stuff I ordered or bought and that is on it's way to me or already home.
Keďže sa mi za poslednú dobu nahromadilo viacero vecí (niektoré už doma, iné na ceste:), tak Vám ich dnes ukážem.





floral print dress: DressLily, black lace slip dress in Courtney Love style: H&M (on sale for 15 €)
kvietkované šaty: DressLily, čierne čipkované šaty v štýle Courtney Love: H&M (vo výpredaji za 15€)

floral grunge dress: unknown brand from secondhand, leopard and lace dress: Chicnova
čipkované šaty v grunge štýle: neznáma značka zo secondhandu, leopardie šaty s čipkou: Chicnova

hat: Oasap, tattoo effect tights: GATE (on sale for 1,98 €)
klobúk: Oasap, pančušky: GATE (vo výpredaji za 1,98 €)

green bag: Oasap, loafers: Sports Direct (on sale for 5 €)
zelená kabelka: Oasap, loafers: Sports Direct (vo výpredaji za 5 €)

I know I already have this top in white colour, but I am very satisfied with it and also I love this navy blue so I ordered another one from Oasap. :)
Ja viem, že už mám takýto top v bielej farbe, ale keďže som s ním veľmi spokojná a táto modrá farba ma úplne uchvátila, rozhodla som sa, že si objednám ďalší z Oasapu. :)


bracelet: DressLily (sold out), sunglasses: Oasap, necklace: Oasap
náramok: DressLily (už vypredaný), okuliare: Oasap, náhrdelník: Oasap


Let me know what you think. :)
Budem rada, ak mi poviete, či Vás niečo zaujalo. :)


23 comments:

  1. Všetko je veľmi pekné, také zuzkovské :)
    Najviac sa mi páčia kvetované šaty, klobú, zelená kabelka, modrý top a pančušky.

    ReplyDelete
  2. Kabelka a topánky TOP! asi hneď pobežím do sport directu :)))

    ReplyDelete
  3. Mne sa veľmi páčia čipkové kvietkové šaty a loafersky :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  4. Ahoj Zuzka,

    tie saty su naozaj krasne..pozeram prave tu stranku dresslily.com a pacia sa mi snad kazde druhe :-)
    Je tam vela takych ktore su aj na ebay-i ale tu su ovela lacnejsie...ak sa smiem spytat ake mas skusenosti s objednavanim z tejto stranky? ako je to s postovnym? clom? a aku velkost si vacsinou objednavas? Dakujem velmi pekne. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, prvou objednávkou sú tieto šaty, takže Ti k tomu budem viac vedieť povedať, až keď dorazia :) Btw, s veľkosťou je to vždy individuálne podľa rozmerov konkrétneho tovaru :) a poštovné sa odvíja podľa hmotnosti objednaného tovaru- keď si pridáš veci do košíka a klikneš si naň, tak to uvidíš :)

      Delete
  5. U mňa vedú čipkované šaty z H&M.

    www.missalexy.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Anonymous06:39

    Nic sa mi nepaci

    ReplyDelete
  7. Anonymous08:06

    Zuzka, aka je ta kabelka nazivo prosim??? Bojim sa tej kvality trosicku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ešte mi nedorazila, mala by dôjsť v priebehu tohto, možno až budúceho týždňa, takže dám vedieť, keď príde :)

      Delete
  8. Anonymous08:07

    Zuzka aka je ta kabelka nazivo??? Bojim sa tej kvality trosicku

    ReplyDelete
  9. Anonymous09:50

    nič moc, ako by si musela kúpiť všetko, čo je v zľave, pripadáš mi ako tínedžerka, ktorá kupuje len blbosti a hocijaké šaty, len aby sa mohlo povedať, že si závislá na šatách, ale keď sa človek bližšie prizrie tým šatám, tak nevidí ani kvalitu, ani niečo nadčasové :(

    Silvia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous01:39

      suhlasim, vsetko je tuctove a bez originality
      E.

      Delete
    2. Anonymous06:29

      suhlas na 100%...cele zleeeee

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Som si chcela vdaka tebe kupit tie saty z dresslily, ale nakoniec som nasla ine pekne, ktore sa mi este viac hodia, tiez z kategorie Print. Tvoj blog mi je velkou inspiraciou, konecne bloggerka, ktorej vkus mi sedi (nie vsetko, ale lepsie nez nejake ine bloggerky s vkusom a la bezdomovec)

    ReplyDelete
  12. Anonymous04:15

    Zuzka je mi ľúto že nereaguješ na všetky komenty ..to je blbé..:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak prepáč, momentálne som nemala veľa času na nič, plno problémov sa mi nakopilo... reagovala som na tie, pri ktorých som vedela, že odpoveď by bola veľmi potrebná... negatívne neriešim, každý má svoj názor, nie som typ, že sa tu s niekým budem hádať, naozaj tieto posledné dva dni riešim vážnejšie veci....

      Delete
  13. dufam, ze ten top si dostala sponzorsky, lebo na ebay je za 8 dolarov :)

    ReplyDelete
  14. Kate11:19

    tie šaty kvetkovane krasne, keby nemali rukavy hned by som si ich zadovazila,, bo ja sa v lete potim v takychto rukavoch a potrebujem len sleeveless:D

    ReplyDelete
  15. Ahoj Zuzka vsetky veci su naozaj prekrasne ale mna najviac zaujali leopardie saty s cipkou, top v modrej farbe, kabelka, naramok a nahrdelnik podla mna tie veci su TOP
    a z ktorych veci mas najväčšiu radost ty? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj :) asi najviac leopardie šaty, čierne šaty z H&M a červene loafers :)

      Delete
  16. a este som zabudla... prosim odpisala by si mi na ten email, ktory som ti poslala

    ReplyDelete
    Replies
    1. už sa stalo, prepáč, že tak neskoro :)

      Delete