Sunday, March 09, 2014

next week

Today just shortly.
Next week is going to be great.
Little black collection by Miklosko with Timi on Monday.
And Timi is coming back to Košice with me (party time!:) because we are going to Mango fashion show with Patrik on Saturday. 
I'm so excited! ;)

Dnes len veľmi krátko.
Nasledujúci týždeň bude úplne super.
V pondelok večer Litlle black collection by Miklosko, na ktorú ideme spolu s Timi.
V piatok sa rovnako s Timi vraciame do Košíc, kde budeme mať poriadnu východniarsku žúrku a v sobotu ideme na Mango fashion show s Patrikom, takže sa už veľmi teším! ;)
Idete niekto tiež? Že sa vidíme? :)










cardigan - Chicnova
top - random
skirt - New Yorker
bag - gift
necklace - Chicnova
sunglasses - Gucci
shoes - Converse


16 comments:

  1. pekný outfit, no tie tenisky k tomu určite nie :-/

    ReplyDelete
  2. outfit ako celok sa mi páči a tie tenisky by som tiež asi vážila :) inak pekné :) pozývam na návštevu: TU

    ReplyDelete
  3. outfit ako celok sa mi páči :) a tie tenisky by som tiež zvážila, inak pekné :) pozývam na návštevu: TU

    ReplyDelete
  4. tak toto sadlo, mne zase k tomu nesedí tá kabelka, vidieť, že posudzovanie módy je čisto subjektívna vec :D
    ale vypnuté vlasy sa ti naozaj hodia! ;)
    akovradiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tiež by som si k tomu dala nejaké iné topánky,ale aj tak krásny outfit :) užite si všetky tie akcie! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous01:09

    platenky vyhodit, inak supis.

    ReplyDelete
  7. Anonymous01:20

    take pekne pancusky a k tomu cinany? :( urcite nabuduce lodicky na opatku :)

    Majuska.noliskova

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous19:29

      Číňany? Tak to snáď nie, toto sú Conversky, klasika, za mňa jednoznačne áno :) Aj keď by som k tomu potom dala asi športovejšiu tašku..

      Delete
  8. sukňa a topánky. ♥

    ReplyDelete
  9. Anonymous15:46

    Ahoj..pridám sa že tie topánky fuuuuj nemyslela som že máš také v skrini ...:-( ostatné fajn :-)

    ReplyDelete
  10. Anonymous16:24

    Bez topanok je to kraasnučkeee :) neviem prečo ta k tomu napadlo dať tieto tenisky keď máš takú širokú základňu vecí na obutie :P

    ReplyDelete
  11. Super outfit tie tenisky su pekne ale nie k tomu to outfitu :-)

    ReplyDelete
  12. kardigán je nádherný...!
    Rada by som ťa pozvala na svoju giveaway, ktorá prebieha tu http://vivienmihalish.blogspot.sk/2014/03/my-first-giveaway.html
    Ďakujem :)

    ReplyDelete
  13. No jo, conversi sa moc nehodia ale sú super aj tak :D

    ReplyDelete
  14. Anonymous09:54

    pozerám, že aký super outfit a ty si to zakillovala tými topánkami :(((((

    ReplyDelete