Sunday, March 23, 2014

Pandastic! :)

Sorry, today in slovak only.

Kto ma pozná, ten vie, že milujem sushi. Najradšej by som ho jedla každý deň a všetko to zalievala Miso polievkou. :) Áno, v tomto prípade nemám mieru- raz som ich zjedla 20 naraz a nechcite vedieť, ako to dopadlo. :D) Keď ma oslovili z nového donáškového portálu Foodpanda.sk, či by som ich nevyskúšala, tak asi viete, aká bola odpoveď. Samozrejme, že áno. A som spokojná. :)






Foodpanda je portál združujúci veľa iných donáškových služieb. Teda si stačí v úvode zadať mesto, potom ulicu a panda Vám hneď vyhľadá všetky dostupné donášky. Potom si už len stačí zvoliť druh kuchyne (americká, ázijská, stredomorská, talianska...) alebo konkrétne jedlo (pizza, dezerty, sushi, mäso...).



Potom stačí vybrať konkrétnu donášku - ja som si vybrala košické Maiko Sushi, a zvoliť na čo máte chuť - ja som si vybrala kalifornské rolky a chirasi-sushi šalát (sashimi z maslovej ryby, lososa, tuniaka a krevety, podávané na sushi ryži). Mňam! 


Moje hodnotenie:
Pandastické! :) Perfektná myšlienka združiť všetky donášky pohromade, takže máte možnosť vybrať si z viacerých. Celý dojem zlepšila samotná donáška, ktorá prišla o 30 minút skôr ako mala a keďže som pri sebe nemala žiadne peniaze, zaplatila som kartou a nemusela som sa otravovať s vyberaním peňazí. Navyše, píšem teraz diplomovku, a to, že mi jedlo priniesli priamo domov mi ušetrilo veľa času. ;) 
Odporúčam! :)

Vidíte to nadšenie? :D
(btw, líškové šaty, ktoré mám na sebe sú z Oasapu:)



4 comments:

  1. Mmm, milujem ázijskú kuchyňu. Teraz si mi tým sushi narobila chúťky. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj ja, normálne si asi zajtra dám znovu :D

      Delete
  2. Mňam, hneď by som ochutnala :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
    Replies
    1. ani mi nehovor :D už teraz chcem ďalšie :D

      Delete