Saturday, March 01, 2014

sick dreamer

I hate being sick. I had so many plans to be with my friends (because it's Patrik's birthday today!:) and family but I don't want to get them sick either so I can't. My "best" friends are tea, antibiotics, codein and big blanket right now. Really funny group, mostly because codein can get you addicted. :D
So as soon as I got a chance to get out of the house I took it and these photos are the result. I promise I'm back under my blanket now! :P

Nemám rada byť chorá. Veď kto by mal? Mala som toľko plánov byť s mojimi kamarátmi (napríklad oslavovať, lebo Patrik má narodeniny, tak ešte raz všetko najlepšie!:) a rodinkou, lenže nechcem nikoho nakaziť, tak musím ostať doma. S mojimi "najlepšími" kamarátmi antibiotikami, codeinom, čajom a veľkou dekou. Zábavná partia, naozaj. Hlavne codein, ktorý vie vyvolať závislosť. :D
Keď som dostala príležitosť vypadnúť aspoň na chvíľu z domu, tak som sa jej chopila a vznikli nasledujúce fotky. A nebojte sa, už som späť pod dekou! :P








crop top - Bershka
skirt - New Yorker
bag - OASAP
tights - Tally Weijl
shoes - F&F
rings - Primark
bracelet, necklace - vintage

9 comments:

  1. Přeji brzké uzdravení :) P.S. Ta sukně je skvělá!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    ReplyDelete
  2. Anonymous23:15

    taku istu sukňu mám :3 je užasna , tak ako aj celý tento outfit :)

    ReplyDelete
  3. Uzdrav sa skoro a tvoj outfit je zasa skvely :-)

    ReplyDelete
  4. Brzké uzdravení, taky jsem nemocná, takže s tebou soucítím.
    Jinak ty fotky a samozřejmě i outfit jsou skvělé :))

    ReplyDelete
  5. Anonymous19:37

    Skvelé ako vždy,the best je taška a sukňa bravoo :-)) aj ja som chorá,skoré uzdravenie :-) caau :-)

    ReplyDelete
  6. fúú ja asi nikdy nepochopím tieto tričká. strašne sa mi to nepáči.

    Nevermind.sk

    ReplyDelete
  7. Keby takto super vyzerám, keď som chorá tak si pískam :D

    http://sweetlifesabi.blogspot.sk/

    ReplyDelete